Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Det som kanske skiljer detta fall är att det är Fumpen som smörar, i ditt fall vet vi inte, mannen verkar väldigt angelägen.
Det avgörande är hur aktiv mannen är, få kvinnor smörar, säkert också få barn, och då gäddan stöter på någon som smörar viket han aldrig stött på tidigare så kan han falla i vilken ålder detta nu är, både unga och äldre kvinnor får igång honom.
Ett fall bevisar också bara att det har funnits, inte hur vanligt det är.
Absolut överdriver dumpen och gör det lättare för peddona att vilja träffas,och i viss mån blir det hela fejk.
Men sen kommer man på att dom är där för att knulla en 13 åring och då inser man att oavsett hur pådrivande barnet i fråga var så förändrar inte det nånting alls, dom är ju fortfarande ett peddo, eller hur?
Flera av dessa gäddor har ju många hundra elelr rent av tusentals dagar på kik, vilket innebär flera år av chattande, så att dom är några oskylldiga, lätta, fejkoffer håller inte.
Det är lite som att säga att jag som vanlig svensson inte är en tjuv och brottsling om jag skulle se 1 miljon i kontanter i en väska i omklädningsrummet och ta dom.
"jag är ingen tjuv egentligen, men jag vill ju ändå ha den där miljonen"....
Antingen är man peddo och nappar på en 14 åring, eller så är man inte peddo och skiter i att tända på 14 åringar, inte konstigare än så väl?