2024-02-23, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det som kanske skiljer detta fall är att det är Fumpen som smörar, i ditt fall vet vi inte, mannen verkar väldigt angelägen.

Det avgörande är hur aktiv mannen är, få kvinnor smörar, säkert också få barn, och då gäddan stöter på någon som smörar viket han aldrig stött på tidigare så kan han falla i vilken ålder detta nu är, både unga och äldre kvinnor får igång honom.

Ett fall bevisar också bara att det har funnits, inte hur vanligt det är.

Absolut överdriver dumpen och gör det lättare för peddona att vilja träffas,och i viss mån blir det hela fejk.
Men sen kommer man på att dom är där för att knulla en 13 åring och då inser man att oavsett hur pådrivande barnet i fråga var så förändrar inte det nånting alls, dom är ju fortfarande ett peddo, eller hur?

Flera av dessa gäddor har ju många hundra elelr rent av tusentals dagar på kik, vilket innebär flera år av chattande, så att dom är några oskylldiga, lätta, fejkoffer håller inte.

Det är lite som att säga att jag som vanlig svensson inte är en tjuv och brottsling om jag skulle se 1 miljon i kontanter i en väska i omklädningsrummet och ta dom.
"jag är ingen tjuv egentligen, men jag vill ju ändå ha den där miljonen"....

Antingen är man peddo och nappar på en 14 åring, eller så är man inte peddo och skiter i att tända på 14 åringar, inte konstigare än så väl?
Citera
2024-02-23, 16:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Vet du det? Eller är det ännu ett påhopp med spekulationer?
Bara de vet, men utifrån tidiga uttalanden så HAR de dragit in 150 000 per månad. Till skillnad mot andra liknande organisationer redovisar de inte. Pengar går till omkostnader, hotell, restauranger, röka (nämnt av Sara), bilkörning. Webbsidan ersätts nog av reklam. poddar ersatts av spotify, tror dock det blir pengar över av månadsintäkterna, vart de går vet vi inte.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-02-23 kl. 16:02.
Citera
2024-02-23, 16:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
___-___-___
Flera av dessa gäddor har ju många hundra elelr rent av tusentals dagar på kik, vilket innebär flera år av chattande, så att dom är några oskylldiga, lätta, fejkoffer håller inte.
___-___-___
Många tolkar in att man är på KIK för att man är ute efter barn, sant att det HAR varit många barn på KIK. Troligt att man är ute efter sex när man är på KIK, men jag gör inte den kopplingen att man är ute efter sex just med barn genom att vara på KIK.
Citera
2024-02-23, 16:20
Medlem
Citat:
Många tolkar in att man är på KIK för att man är ute efter barn, sant att det HAR varit många barn på KIK. Troligt att man är ute efter sex när man är på KIK, men jag gör inte den kopplingen att man är ute efter sex just med barn genom att vara på KIK.

Kan nog vara sant, men gör det nån skillnad egentligen när en kåt 14 åring skriver till en och vill knulla?
Det är ju knappast en "fyllegrej" man gör liksom och att man råkade tända på en 14 åring.
Citera
2024-02-23, 16:41
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jo de uppmanar även till ”brott”
Ja de uppviglar, får personer att tänka sex i kombination av unga, vilket gäddorna inte alltid gjort innan Dumpen fanns. Dumpen drar igång påverkbara personer ner i avgrunden.
Citera
2024-02-23, 16:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det var en bra sammanfattning, ja jag håller med dig angående Sara, hon lyckades även sanera sin privatekonomi genom gåvor från bla en familj. Det var mycket oredovisade pengar ett tag.
Att skydda barn kan ingen tycka är fel. Men Dumpen försöker svärta så mycket som möjligt, tar fram det negativa, men döljer det som visar att gäddan inte var så angelägen. Bl. a. genom att lägga dumparna i oordning. Om man kastar ut de anhöriga barnen i samband med gäddan, så kan man inte på ett trovärdigt sätt hävda man skyddar barn. Det kan jag tycka, och inte förstå.
Citera
2024-02-23, 18:18
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Att skydda barn kan ingen tycka är fel. Men Dumpen försöker svärta så mycket som möjligt, tar fram det negativa, men döljer det som visar att gäddan inte var så angelägen. Bl. a. genom att lägga dumparna i oordning. Om man kastar ut de anhöriga barnen i samband med gäddan, så kan man inte på ett trovärdigt sätt hävda man skyddar barn. Det kan jag tycka, och inte förstå.
Precis så som du beskriver är det. Jag får också känslan att det har blivit en födkrok och kändisskap för bägge, och det finns en fara att man gärna ser gäddor precis överallt. Uthängda gäddor är en sak. Men anhöriga till gäddor beskriver ett helvete, Nej det är Uthängningarna som jag är emot. Grundtanken är däremot bra. Men kommer swish pengar om det inte fanns Uthängningar och häxjakt?
Citera
2024-02-23, 18:30
Bannlyst
Citat:
Du är ju på riktigt korkad om du inte tror att en gubbe kan lyckas få till en träff med en 14 åring.
Finns ganska många unga tjejer som mår dåligt och kan du som gubbe dom uppmärksamhet och utnyttja dom på rätt sätt så kommer en absolut vilja ses.

Jag träffade en 13 åring en gång online och efter nån vecka ville hon komma hem till mig, det fick hon.
Vi hade väl trevligt och så men jag inget mer hände.

Exempel på hur lättmanipulerade tjejer i den åldern kan vara:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/man-hamtade-13-aring-i-tyskland-och-valdtog-henne-doms-till-fangelse

Extremfall absolut att flyga till sverige, men att unga tjejer träffar äldre män som dom knappt känner händer garanterat dagligen.
Har hon tillit till dig kan hon nog göra vad som helst nästan.

Du snackar kanske om tjejer för 20 år sedan. Dagens tjejer är mycket väl medvetna om hetsen som råder kring ålderskillnader särskilt gällande de under 18 och de över 25. Dagens tjejer har inga problem med att skrika pedofil över hela bussen, eller över hela stationen om någon försöker något.

Så du erkänner att du träffade en 13 åring? För att vara dumpen fanatiker så ser inte bra ut. Om de nu de mår dåligt och vill ha uppmärksamhet, så kan de få dig från killar som är 23-25. Snygga dessutom. Testa att gå in på valfri internetsida och ragga på tjejer i den åldern, ha en bild på dig själv som visar att du är en 50 årig fet gubbe som dessutom är flint och ofräsch. Kom tillbaka och säg sedan vilka resultat du fick .

Puckad är du asså verkligen.
Citera
2024-02-23, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ja de uppviglar, får personer att tänka sex i kombination av unga, vilket gäddorna inte alltid gjort innan Dumpen fanns. Dumpen drar igång påverkbara personer ner i avgrunden.

Precis det gör dom. Vilket suger med tanke på att mannen i första hand hade tänkt att prata med någon som va över 18 dessutom.
Citera
2024-02-23, 18:51
Medlem
Citat:

Du snackar kanske om tjejer för 20 år sedan. Dagens tjejer är mycket väl medvetna om hetsen som råder kring ålderskillnader särskilt gällande de under 18 och de över 25. Dagens tjejer har inga problem med att skrika pedofil över hela bussen, eller över hela stationen om någon försöker något.

Så du erkänner att du träffade en 13 åring? För att vara dumpen fanatiker så ser inte bra ut. Om de nu de mår dåligt och vill ha uppmärksamhet, så kan de få dig från killar som är 23-25. Snygga dessutom. Testa att gå in på valfri internetsida och ragga på tjejer i den åldern, ha en bild på dig själv som visar att du är en 50 årig fet gubbe som dessutom är flint och ofräsch. Kom tillbaka och säg sedan vilka resultat du fick .

Puckad är du asså verkligen.

Jag motsäger inte att en ful 50 åring har det svårare att få ligga med en 13 åring än en 23 årig kille har, men det är ju itne det jag pratar om.

Jag säger att det förekommer hela tiden att unga tjejer räffar äkta gubbar online och blir manipulerade så till den grad att dom knullar.

Jag har ingen statistik, men skulle tro att för varje 50 årigt peddo som vill knulla med en 13 åring är det kanske 40 som misslyckas.
Eller förässten, att 1 av 40 skulle lyckas låter lite för bra med tanke på hur många peddon det finns, säg 1 av 100 kanske istället.

Hela grejen med att lyckas är att du som man ska manipulera flickan att tycka om dig på något sätt.
Hon behöve rinte ens vara medveten om att ni ska knulla, utan du kanske erbjuder dig att skjutsa henne till sin kompis eftersom hennes pappa är alkis, och då kör du in på en ödslig väg och säger hon ska suga av dig istället.
Senast redigerad av kryptonitmannen 2024-02-23 kl. 18:53.
Citera
2024-02-23, 18:54
Bannlyst
Citat:
Jag motsäger inte att en ful 50 åring har det svårare att få ligga med en 13 åring än en 23 årig kille har, men det är ju itne det jag pratar om.

Jag säger att det förekommer hela tiden att unga tjejer räffar äkta gubbar online och blir manipulerade så till den grad att dom knullar.

Jag har ingen statistik, men skulle tro att för varje 50 årigt peddo som vill knulla med en 13 åring är det kanske 40 som misslyckas.
Eller förässten, att 1 av 40 skulle lyckas låter lite för bra med tanke på hur många peddon det finns, säg 1 av 100 kanske istället.

Fast nu snackar du om manipulation troligtvis betalning. Jag menar ett scenario där tjejen ser en bild på en ful fet flintskallig man, och fortfarande är sugen på att träffa honom. Hur många scenarion som dessa existerar?
Citera
2024-02-23, 19:02
Medlem
Citat:
Fast nu snackar du om manipulation troligtvis betalning. Jag menar ett scenario där tjejen ser en bild på en ful fet flintskallig man, och fortfarande är sugen på att träffa honom. Hur många scenarion som dessa existerar?

Ingen betalning snackar jag om, jag menar precis det jag skriver, att en gubbe på något sätt lyckas bli omtyckt av 13 åringen, även fast gubben är råful.

Skulle säga det inte är skitvanligt, men heller inte ovanligt.

Säg det finns 10k peddon i sverige som letar unga online.
8k av dessa är så socialt inkompitenta så dom aldrig lyckas manipulera 13 åringen.
Resterande 2k har nån form av social kompetens men kanske 200 av dessa har viljan och kompetensen och kanske turen att träffa en 13 åring som är vilsen, deprimerad, och går med på att träffas.

Ta inte min statistik för sanning nu, men från 20-30 års ålder var jag rätt aktiv med att söka unga tjejer och jag vet hur lätt det kan vara för dessa att bli mentalt manipulerade av en vuxen, även om dom inte tycker mannen i fråga är fysiskt attraktiv.

Gäller för övrigt inte bara unga tjejer, det gäller kvinnor även i vuxen ålder.
Ja, utseendet spelar roll, men för kvinnor spelar det betydligt mindre roll eftersom trygghet och kännsla är något dom söker efter.
Kan du ge dom det men ändå är en 50 årig gubbe, då har du halva inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in