Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Du nämner inte att hennes roll var att prata med demoner. Och att hon mötte Satan när hon var 16 år.
Det är upp till dig om du vill tro på sådan här skit. Men du bör vara medveten om att för de flesta så framstår hon som en knäppskalle och hon är inte ett dugg trovärdig.
Inte undra på att du mår dåligt när du sitter och tittar på sådan här skit.
Ja det är vad dom tror på det är deras religion, dom tror att dom har direkt kontakt med andevärlden som i sin tur ger order om vad dom ska göra.
Om du tror att detta är några avvikelser och några psykiskt störda knarkare så har du fel för detta finns på alla samhälls nivåer.
Take it or leave it behöver inte försöka övertyga någon.
Jag har konstaterat många konstigheter utanför min lägenhet nattetid bilar som kör konstigt och nu senast helgen var det några kvinnor som pratade utanför men det lät mer som en besvärjelse med ord och fraser som upprepades flera gånger har ibland även filmat in detta och lagt ut på nätet och de flesta som kommenterade mina videon tyckte att många händelser var mycket konstiga 🤔
För att inte tala om alla döda djur jag hittat runt min lägenhet 🤔
Oberoende om man vill erkänna det eller inte så har ockultism en väldigt framträdande roll i gang stalking.