2024-02-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsforum
<----
haha funderar kraftigt på om man har dränkt tråden med bensin för att sitta och elda till o från bara för min skull Jag är registrerad som utvandrad och får inte ens läkarvård i sverige , inga medeciner eller någonting. Knep på knepiga Signalspan...

Rätt säker dock att det är samma fega kräk som gömmer sig i skuggorna som jiddrat med min identitet hur nu de gått till när jag själv inte ens kan om ja skulle vilja.

Dom ska visst ha avregistrerat 16.000 mestadels hemlösa, LSS bidragstagare, spanien- och thailandssvenskar. Hört från en läkarskting att hans patent avregistreras när denne var på psyk.

Som utvandrad kan säkeehetstjänsten med UD nog öppet fortsätta bedriva span som tidigare hade varit olagligt men ändå använts. Säker på att de öppet kör register över mentalvården likt romregistren samt de Reinfeldska raisustregistren eller över alla muslimvänner efter 911.
Citera
2024-02-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Dom ska visst ha avregistrerat 16.000 mestadels hemlösa, LSS bidragstagare, spanien- och thailandssvenskar. Hört från en läkarskting att hans patent avregistreras när denne var på psyk.

Som utvandrad kan säkeehetstjänsten med UD nog öppet fortsätta bedriva span som tidigare hade varit olagligt men ändå använts. Säker på att de öppet kör register över mentalvården likt romregistren samt de Reinfeldska raisustregistren eller över alla muslimvänner efter 911.

Dom ska?
Visst?
Mestadels?

Patent slutar inte om inte det är tidsbaserat från början eller om det inte betalas för.
Finns liksom patent som är hundra år gamla som stoppar patentansökan idag.

Så hur mycket ljug och osäkerhet kan du peta in i ett och samma inlägg?
Citera
2024-02-24, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Dom ska?
Visst?
Mestadels?

Patent slutar inte om inte det är tidsbaserat från början eller om det inte betalas för.
Finns liksom patent som är hundra år gamla som stoppar patentansökan idag.

Så hur mycket ljug och osäkerhet kan du peta in i ett och samma inlägg?

Artikeln att 16.000 svenskar har slängts ut ur folkbokförongen av skatteverket. Finns även trådar på flashback med folk som firar detta.

https://sverigesradio.se/artikel/16-000-svenskar-borta-i-folkbokforing-jag-har-inte-lamnat-landet?fbclid=iwar2h3zl1yfojxvxeboey3ixfgj yzwfiidctwlgeui9whlofe7scihrldyli_aem_aufrd_uic6q7 rxkkz9bzldfioot0ny4jrgs3cmoetgbuj21fxklglsuhlrckow exa_e
Citera
2024-02-24, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Artikeln att 16.000 svenskar har slängts ut ur folkbokförongen av skatteverket. Finns även trådar på flashback med folk som firar detta.

https://sverigesradio.se/artikel/16-000-svenskar-borta-i-folkbokforing-jag-har-inte-lamnat-landet?fbclid=iwar2h3zl1yfojxvxeboey3ixfgj yzwfiidctwlgeui9whlofe7scihrldyli_aem_aufrd_uic6q7 rxkkz9bzldfioot0ny4jrgs3cmoetgbuj21fxklglsuhlrckow exa_e

Vart i det står det att staten gjort detta? Intressant är väl att någon vet att det är 16 000 man inte kan hitta. Hur vet man det om man inte vet om dem?
Så du har nog lite mer att förklara där än just det där, förstår du säkert själv...
Citera
2024-02-27, 20:39
Medlem
Borttagen kommentar
Senast redigerad av Signalspaning 2024-02-27 kl. 21:28.
Citera
2024-03-01, 23:46
Avstängd
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Magnus lät väldigt knepig och syntetiskt euforisk av maskinen som han säkert lurats att prångla ut av skumma intressenter. Han har ju också tidigare talat om att hans känslor handlingar och tankar kan styras genom fjärrstimulering.

Flera utsatta runt om i världen vittnar om denna tortyr.
"ICATOR - worldwide campaign against cybertorture" https://www.youtube.com/watch?v=CVQiedeMwDk&list=LL&index=16

Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Det där orsakas inte av maskinerna i sig, utan man måste jobba på en person för att maskinerna ska få en förutsägbar verkan.

På mig funkar all deras utrustning mycket bra i syfte kristus. Men vissa blir som den där stackaren och inom rörelsen så är det nog värst hur de där manickerna tar.

Ta flera som skriver här som exempel. De låtsas alltså inte, utan de är nedsatta på riktigt. Och det sätter jag gärna en kråka på, för att det är helt värdelösa människor vi pratar om.

Nej jag menade inte att det orsakades av maskinen utan av Magnus tro eller snarare övertro på den.
Citera
2024-03-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Varför i hela världen då? Du är inte speciellt kristen och din tro påverkar ytterst få. Du är ett ganska meningslöst objekt för någon slags religiöst krig.

Här är en länk om du inte tror att ockult stalking av kristna förekommer https://youtu.be/7i9X1Snirtk?si=Hglfc3s60WbfPYGi

I det här klippet pratar en som var medlem i ett häx coven att dom speciellt fick order om att trakassera kristna dom fick till och med namn och adresser på kristna personer som dom skulle trakassera 🤔

Och det finns ingen annan anledning än att dom är kristna 🙄

Kan mycket väl vara olika coven som håller på med sådana här trakasserier av personer som dom misstänker att är kristna och det är det som många rapporterar som gang stalking🤔
Citera
2024-03-05, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
... I det här klippet pratar en som var medlem i ett häx coven ...

Du nämner inte att hennes roll var att prata med demoner. Och att hon mötte Satan när hon var 16 år.

Det är upp till dig om du vill tro på sådan här skit. Men du bör vara medveten om att för de flesta så framstår hon som en knäppskalle och hon är inte ett dugg trovärdig.

Inte undra på att du mår dåligt när du sitter och tittar på sådan här skit.
Citera
2024-03-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du nämner inte att hennes roll var att prata med demoner. Och att hon mötte Satan när hon var 16 år.

Det är upp till dig om du vill tro på sådan här skit. Men du bör vara medveten om att för de flesta så framstår hon som en knäppskalle och hon är inte ett dugg trovärdig.

Inte undra på att du mår dåligt när du sitter och tittar på sådan här skit.

Ja det är vad dom tror på det är deras religion, dom tror att dom har direkt kontakt med andevärlden som i sin tur ger order om vad dom ska göra.

Om du tror att detta är några avvikelser och några psykiskt störda knarkare så har du fel för detta finns på alla samhälls nivåer.

Take it or leave it behöver inte försöka övertyga någon.

Jag har konstaterat många konstigheter utanför min lägenhet nattetid bilar som kör konstigt och nu senast helgen var det några kvinnor som pratade utanför men det lät mer som en besvärjelse med ord och fraser som upprepades flera gånger har ibland även filmat in detta och lagt ut på nätet och de flesta som kommenterade mina videon tyckte att många händelser var mycket konstiga 🤔

För att inte tala om alla döda djur jag hittat runt min lägenhet 🤔

Oberoende om man vill erkänna det eller inte så har ockultism en väldigt framträdande roll i gang stalking.
Senast redigerad av Anders43J 2024-03-05 kl. 20:08.
Citera
2024-03-06, 07:56
Medlem
Citat:
Ja det är vad dom tror på det är deras religion, dom tror att dom har direkt kontakt med andevärlden som i sin tur ger order om vad dom ska göra.

Om du tror att detta är några avvikelser och några psykiskt störda knarkare så har du fel för detta finns på alla samhälls nivåer.

Take it or leave it behöver inte försöka övertyga någon.

Jag har konstaterat många konstigheter utanför min lägenhet nattetid bilar som kör konstigt och nu senast helgen var det några kvinnor som pratade utanför men det lät mer som en besvärjelse med ord och fraser som upprepades flera gånger har ibland även filmat in detta och lagt ut på nätet och de flesta som kommenterade mina videon tyckte att många händelser var mycket konstiga 🤔

För att inte tala om alla döda djur jag hittat runt min lägenhet 🤔

Oberoende om man vill erkänna det eller inte så har ockultism en väldigt framträdande roll i gang stalking.

Är det inte märkligt hur mycket ni kan konstatera men aldrig bevisa?
Tar man detta vetenskapligt så är det uppenbart att ni antingen ljuger eller mår otroligt dåligt och har livligt fantasi för att få vara lite viktig (vilket ni inte är)

När kommer ni med lite konkreta bevis, eller ni älskar att klassas som psykfall permanent?
Citera
2024-03-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Är det inte märkligt hur mycket ni kan konstatera men aldrig bevisa?
Tar man detta vetenskapligt så är det uppenbart att ni antingen ljuger eller mår otroligt dåligt och har livligt fantasi för att få vara lite viktig (vilket ni inte är)

När kommer ni med lite konkreta bevis, eller ni älskar att klassas som psykfall permanent?

Bevisa för vem då? Jag skriver mest här för sådana som tror att dom är utsatta för elektromagnetiska vapen, jag menar sådana som kan lägga 1000 tals kronor på shielding typ lägga koppar plattor i väggar eller andra material för att skydda sig från elektromagnetiska vapen eller strålning från 5 g.

Jag menar symptomer som dom upplever är verkliga jag vet det för att jag har varit med om det själv.

Grejen är den att det här är spirituellt därför har koppar plattor eller bark från träd en väldigt kortvarig effekt om någon effekt alls.

Enda som verkligen hjälper är att ta fram bibeln och börja lyssna på gospel musik

Tro mig det hjälper betydligt bättre än dyra investeringar i koppar plattor eller bark som är speciall tillverkad för att stå emot strålning.
Citera
2024-03-06, 22:35
Medlem
Citat:
Bevisa för vem då? Jag skriver mest här för sådana som tror att dom är utsatta för elektromagnetiska vapen, jag menar sådana som kan lägga 1000 tals kronor på shielding typ lägga koppar plattor i väggar eller andra material för att skydda sig från elektromagnetiska vapen eller strålning från 5 g.

Jag menar symptomer som dom upplever är verkliga jag vet det för att jag har varit med om det själv.

Grejen är den att det här är spirituellt därför har koppar plattor eller bark från träd en väldigt kortvarig effekt om någon effekt alls.

Enda som verkligen hjälper är att ta fram bibeln och börja lyssna på gospel musik

Tro mig det hjälper betydligt bättre än dyra investeringar i koppar plattor eller bark som är speciall tillverkad för att stå emot strålning.

Kopparplattor lär inte hjälpa jättebra eftersom att även om det stoppar elektromagnetiska fält så skapas det nya när kopparna träffas av dessa fält. Det vill säga man tar bort ett fält men skapar nya.

Religion lär inte heller hjälpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in