Citat:
Ursprungligen postat av
Xutten
Om jag träffar en tjej som är från GS och vi hänger ett tag - får hon något från GS för det? Jag har hört att de kan få rikskuponger typ?
Eller bara allmänt om någon gör Street theater mot mig.. Vad får dom från GS för det?
Är du målperson så är din status något som innebär en fara för deras medlemmar.
Vidare brukar de ha kontaktbegränsningar för sina medlemmar så meddelanden sägs utanför på gatan, hos grannen mot vägg eller med ryggen vänd.
Dock vet de din position så de kan hålla handen eller telefonen så att ljudet går i din riktning. Vidare finns högtalesmeddelanden en medlem kan skicka genom en annan.
Chansen att din tjej är bluff är nog stor antar jag. Då menar jag de erbjuder någon du känt eller sett men får inte träffa henne. Snack alltså.
Nästa bluff är att hon blir otrogen med en massa du känt, grannen, hunden dina fiender.
Vill de åt dig rejält så kör de att hon blivit gathora och bedrar dig med hela stan.
Att hon springer omkring utanför och suger av förbipasserande. Om du möjligtvis ändå kontaktar henne kommer hon anmäla dig för sexuella trakasserier.
Beslutar du att hänga dig kommer de stå utanför och klappa takten och hojta.
Antifa får inget för att jaga nazister så varför skulle dina plågoandar få något? Möjligtvis lättare få jobb, förtur i bostadsköer, bistånd hos socialen försäkringskassan, lättare hitta knull, straffrabatter och andra sociala förmåner.