2024-09-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du är medveten om att din lögn är lite väl uppenbar nu, de två största satanistiska organisationerna (Church of Satan och The Satanic Temple) har globalt ett väldigt lågt antal medlemmar. Ser man på det antal medlemmar och vad som finns i Sverige så är det kanske runt 200 totalt.
Så av Sveriges befolkning så är det ca 0,0019% som är medlemmar där, dessa träffar du alltså ofta?
Då får man ju anta att du själv är en medlem för annars är sannolikheten att stöta på dessa varje dag, ofta osv ganska liten.

Som jag sa till dig, ska du ljuga gör det rätt för du är ganska ostrukturerad i ditt fjanteri.
Ingen som tror du är mytoman, de som känner dig vet nog om att du är det.

Jo det är därför det kallas organiserad gäng stalking det stämmer som du säger att det borde inte vara möjligt att träffa på satanister och sociopater stup i kvarten men grejen är den att det här är den vardag som vi targeted individuals får leva med i åratal 🤔

Om man tänker på sannolikhetslära så är det lika stor chans att detta händer som att man vinner högsta vinsten på lotto och jag vinner nästan aldrig på lotto 🙄
Citera
2024-09-02, 19:30
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det är därför det kallas organiserad gäng stalking det stämmer som du säger att det borde inte vara möjligt att träffa på satanister och sociopater stup i kvarten men grejen är den att det här är den vardag som vi targeted individuals får leva med i åratal 🤔

Om man tänker på sannolikhetslära så är det lika stor chans att detta händer som att man vinner högsta vinsten på lotto och jag vinner nästan aldrig på lotto 🙄

Nä, det är den vardagen din sjukdom ger dig, för du snackar om något som inte finns. Du har en osunt förhållande till kvinnor och ungdomar.

Du kanske skulle ta dig en funderare om att lägga in dig själv innan du våldför dig på dessa.
Citera
2024-09-03, 00:37
Medlem
Om jag träffar en tjej som är från GS och vi hänger ett tag - får hon något från GS för det? Jag har hört att de kan få rikskuponger typ?

Eller bara allmänt om någon gör Street theater mot mig.. Vad får dom från GS för det?
Citera
2024-09-03, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Om jag träffar en tjej som är från GS och vi hänger ett tag - får hon något från GS för det? Jag har hört att de kan få rikskuponger typ?

Eller bara allmänt om någon gör Street theater mot mig.. Vad får dom från GS för det?

Är du målperson så är din status något som innebär en fara för deras medlemmar.
Vidare brukar de ha kontaktbegränsningar för sina medlemmar så meddelanden sägs utanför på gatan, hos grannen mot vägg eller med ryggen vänd.

Dock vet de din position så de kan hålla handen eller telefonen så att ljudet går i din riktning. Vidare finns högtalesmeddelanden en medlem kan skicka genom en annan.

Chansen att din tjej är bluff är nog stor antar jag. Då menar jag de erbjuder någon du känt eller sett men får inte träffa henne. Snack alltså.
Nästa bluff är att hon blir otrogen med en massa du känt, grannen, hunden dina fiender.
Vill de åt dig rejält så kör de att hon blivit gathora och bedrar dig med hela stan.
Att hon springer omkring utanför och suger av förbipasserande. Om du möjligtvis ändå kontaktar henne kommer hon anmäla dig för sexuella trakasserier.
Beslutar du att hänga dig kommer de stå utanför och klappa takten och hojta.

Antifa får inget för att jaga nazister så varför skulle dina plågoandar få något? Möjligtvis lättare få jobb, förtur i bostadsköer, bistånd hos socialen försäkringskassan, lättare hitta knull, straffrabatter och andra sociala förmåner.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-09-03 kl. 07:39.
Citera
2024-09-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten

Ofta så brukar dom använda tjejer för att dom behöver information om dig eftersom du är en måltavla så är det viktigt för dem att dom vet så mycket som möjligt om dig.

Har under de senaste åren kommit i kontakt med sådana tjejer som av någon anledning bara vill samla in information om mina dagliga rutiner till exempel dom börjar dyka upp på platser som jag besöker ofta vid exakt samma tidpunk vilket är väldigt svårt att göra av en slump alltså det måste vara organiserat

Eller så kan dom skicka tjejer för att psyka ner en målperson få den att känna sig mindre värd eller börja med droger🤔

Kan inte tro annat än att dom måste få någon slags kompensation för det jobb dom utför jag menar dom lägger antagligen väldigt mycket tid till att studera dig så att dom ska kunna bryta ner dig psykiskt på bästa sätt 🤔

Hur mycket dom får beror säkert på vad dom gör samlar dom bara information om dig så är det förmodligen bara köp kort till någon affär som dom får.

Men är det mer omfattande som ett förhållande dejt så tror jag det kan vara frågan om några 1000 kronor eller ibland närmare en miljon 🙄
Senast redigerad av Anders43J 2024-09-03 kl. 13:51.
Citera
2024-09-03, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonFrisch
Det där med målstatusar verkar vara standard. Såhär har några av mina sett ut:
Tung narkoman
Kriminell
ADD med sociopatiska tendenser
Blocketbedragare
Ärftlig nazist
Identitetstjuv
Misstänkt mördare
Narcissist

Det där är några av alla grejer som dom snackar om. Dom verkar väldigt måna om att dom ska ställa mig till svars för allt dom påstår att jag gjort och är. Även att se till att stråla mina eventuella avkommor.

Japp vi har samma mot oss. Senare kommer de övergå till saker som ge råd, berömma dig, lova saker, försöka få dig göra dårinlägg, skvallra om folk du känner och så vidare.
Vid det laget har de ändå pajat dina livsförutsättningar totalt och snott dina bästa år.

Dock är ändå en stor andel av dem de har mot sig faktiskt narcistisla inbillade mongon på riktigt.
Citera
2024-09-03, 18:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Japp vi har samma mot oss. Senare kommer de övergå till saker som ge råd, berömma dig, lova saker, försöka få dig göra dårinlägg, skvallra om folk du känner och så vidare.
Vid det laget har de ändå pajat dina livsförutsättningar totalt och snott dina bästa år.

Dock är ändå en stor andel av dem de har mot sig faktiskt narcistisla inbillade mongon på riktigt.

Hur är din förklaring till att min familj har rekryterats i över 11 år? De deltar i att stimulera då och då men utan tvekan får i huvudsak min moder information om mig direkt från en GS-handler troligen via mobilen precis som andra.
Citera
2024-09-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hur är din förklaring till att min familj har rekryterats i över 11 år? De deltar i att stimulera då och då men utan tvekan får i huvudsak min moder information om mig direkt från en GS-handler troligen via mobilen precis som andra.
Din egen mamma alltså? Vad jobbar hon med? Vilken religion tillhör hon? Vilket land kommer hon från? Så vi kan bena ut lite oklarheter här.
Citera
2024-09-03, 22:46
Medlem
Borttagen kommentar
Senast redigerad av Signalspaning 2024-09-03 kl. 23:23.
Citera
2024-09-03, 23:03
Medlem
Citat:
I ditt fall låter det som några som kallar sig nätverket, där ingår kyrkan du jämt klagar om

https://natverket.org/?fbclid=IwZXh0...xx3VxOBjbAyUdA

Samverkanslokalen startas av socialförvaltningen Centrum och polisen i samverkan med näringslivet, civilsamhället och flera andra aktörer tillsammans med gängkriminella, prostituerade och pundare och ingår i arbetsmodellen som blir högkvarteret mot störande efterblivna individer i samhället

https://www.mynewsdesk.com/se/gotebo...y_HCZf1YsZ_Rlg

Ganska säker på att den serbisk-ortodoxa kyrkan i Sverige inte ingår i Nätverket. Eller så döljer de helt enkelt det som en del av den stora konspirationen.
Citera
2024-09-03, 23:11
Medlem
Borttagen kommentar
Senast redigerad av Signalspaning 2024-09-03 kl. 23:23.
Citera
2024-09-04, 00:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Borttagen kommentar

Varför tog du bort kommentaren till ditt svar om mitt inlägg??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in