Citat:
Det du skriver om Kristus är väldigt bekant för mig och mitt fall då jag länge misstänkt ett religiöst sällskap/sekt/kult som driver deras agenda. De kallas vardagligt för "Illuminati" och enligt Illuminati-experter är Vatikanen/katolska kyrkan/Jesuiter högst upp i pyramiden gällande den de facto religiösa agendan. Katolska kyrkan har i sig historiskt bildat de första spionnätverken och bedrivit krig i Jerusalem mot muslimer och andra som pratar emot katolska tron.
Specifikt kan jag även inflika den ökände "TI-aktivisten" och CIA-vetenskapsmannen Dr. Robert Duncan i sin bok "Project: Soul Catcher" (vilket jag läst) har ett kapitel om underrättelsetjänsternas Demi-Gods (gudalik teknologi) och han hävdar ett "vapen" för beteendeförändring i DoD (Department of Defense) har akronym C.H.R.I.S.T.... Vidare är S.A.T.A.N. också ett vapen som han påstår finns vilket står för Silent Assasination Through Adaptive Networks.
Jag har själv märkt av att de som har mest intresse om mig som Gang Stalkers är de troende eller att ska bli troende.
Det du beskriver låter rimligt på en nivå för min del. Alltså vad de vill utav mig vilket är en typ av beteende- och trossystemförändring eller liknande - att göra mig till en religiös extremist eller liknande. Att tro på den bibliska verklighet om demoner, Satan, Kristus, Gud... Allt de gör är att få det se ut som övernaturligt.
Specifikt kan jag även inflika den ökände "TI-aktivisten" och CIA-vetenskapsmannen Dr. Robert Duncan i sin bok "Project: Soul Catcher" (vilket jag läst) har ett kapitel om underrättelsetjänsternas Demi-Gods (gudalik teknologi) och han hävdar ett "vapen" för beteendeförändring i DoD (Department of Defense) har akronym C.H.R.I.S.T.... Vidare är S.A.T.A.N. också ett vapen som han påstår finns vilket står för Silent Assasination Through Adaptive Networks.
Jag har själv märkt av att de som har mest intresse om mig som Gang Stalkers är de troende eller att ska bli troende.
Det du beskriver låter rimligt på en nivå för min del. Alltså vad de vill utav mig vilket är en typ av beteende- och trossystemförändring eller liknande - att göra mig till en religiös extremist eller liknande. Att tro på den bibliska verklighet om demoner, Satan, Kristus, Gud... Allt de gör är att få det se ut som övernaturligt.
Utifrån det du berättar så betraktas du därmed som troende. Därmed har de nytta av dig till en massa operationer som du kanske inte ens märker att du blir utnyttjad till från dag till dag.
De har skapat alla religiösa grupper från grunden och ingenting sånt har kommit till av sig självt. Det är grupper som har tangenter mot att jobba och har en tendens att falla för sånt och tro att det kommer från dem själva.
Jag tror aldrig att det kommer komma in någon svensk på deras lokaler i USA. Därför finns det saker vi aldrig kommer få veta. Däremot kan de säga till folk att skriva saker här som det går att dra slutsatser av.
Lite mer jordnära förankring för det jag skrivit om kristus är att folk får veta att det är kristus och vi är de enda de ser som människor. Det som är kristus är alltså rött, brunt och vitt. Egentligen är du fullärd så.