2023-04-26, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det du skriver om Kristus är väldigt bekant för mig och mitt fall då jag länge misstänkt ett religiöst sällskap/sekt/kult som driver deras agenda. De kallas vardagligt för "Illuminati" och enligt Illuminati-experter är Vatikanen/katolska kyrkan/Jesuiter högst upp i pyramiden gällande den de facto religiösa agendan. Katolska kyrkan har i sig historiskt bildat de första spionnätverken och bedrivit krig i Jerusalem mot muslimer och andra som pratar emot katolska tron.

Specifikt kan jag även inflika den ökände "TI-aktivisten" och CIA-vetenskapsmannen Dr. Robert Duncan i sin bok "Project: Soul Catcher" (vilket jag läst) har ett kapitel om underrättelsetjänsternas Demi-Gods (gudalik teknologi) och han hävdar ett "vapen" för beteendeförändring i DoD (Department of Defense) har akronym C.H.R.I.S.T.... Vidare är S.A.T.A.N. också ett vapen som han påstår finns vilket står för Silent Assasination Through Adaptive Networks.

Jag har själv märkt av att de som har mest intresse om mig som Gang Stalkers är de troende eller att ska bli troende.

Det du beskriver låter rimligt på en nivå för min del. Alltså vad de vill utav mig vilket är en typ av beteende- och trossystemförändring eller liknande - att göra mig till en religiös extremist eller liknande. Att tro på den bibliska verklighet om demoner, Satan, Kristus, Gud... Allt de gör är att få det se ut som övernaturligt.

Utifrån det du berättar så betraktas du därmed som troende. Därmed har de nytta av dig till en massa operationer som du kanske inte ens märker att du blir utnyttjad till från dag till dag.

De har skapat alla religiösa grupper från grunden och ingenting sånt har kommit till av sig självt. Det är grupper som har tangenter mot att jobba och har en tendens att falla för sånt och tro att det kommer från dem själva.

Jag tror aldrig att det kommer komma in någon svensk på deras lokaler i USA. Därför finns det saker vi aldrig kommer få veta. Däremot kan de säga till folk att skriva saker här som det går att dra slutsatser av.

Lite mer jordnära förankring för det jag skrivit om kristus är att folk får veta att det är kristus och vi är de enda de ser som människor. Det som är kristus är alltså rött, brunt och vitt. Egentligen är du fullärd så.
Citera
2023-04-26, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag har blivit gang stalkad ända sedan 90 talet så jag har många års erfarenhet av deras metoder.

Men en sak som jag inte förstår är om syftet var att bara kontrollera oss?

Så kunde dom ha gett oss en ganska hygglig tillvaro utan bekymmer och utan att vi någon gång skulle behöva oroa oss över den nuvarande politiska situationen i landet vi skulle ha hållit med om allt som politikerna gör osv.

Men dom vill kontrollera och samtidigt förnedra oss på det mest nedvärderande sätt som dom kan och samtidigt vända alla emot oss och du måste gilla vad dom gör mot dig och tycka att det är rätt eftersom du är sådan hemsk person.

Vad är liksom grejen?

Det brukar oftast jämföras med Stasi och deras Zersetzung vilket var en slags politisk förföljelse mot politiska oliktänkande i öst Tyskland. Men det som skiljer gang stalking från Zersetzung är att det verkar vara väldigt ockult och anti kristen.

Mina gang stalkare är väldigt hatiska mot kristendomen av någon anledning så det verkar vara som någon sagt här tidigare att gang stalkarnas religion är en konstig blandning mellan nazism och satanism och man behöver inte vara jude eller zigenare för att bli utsatt för dom i princip alla kan bli utsatt för deras stalking.

Men en sak som jag tror att är disinformation är användning av directed-energy weapons. Gang stalkarna har inte den tekniska kunskap för att använda något sådant åtminstone inte mina gang stalkare.

Mina gang stalkare använder biologiska vapen mot mig och dom gör det på det mest otroliga sätt genom att infektera sig själva med olika typer av virus för att kunna göra mig sjuk.

Och jo dom brukar själva bli sjuka sedan efteråt men dom verkar inte bry sig för det verkar vara väldigt viktigt att göra mig sjuk precis som en självmords pilot.

Jag hade inte vetat att det var så dom gör men jag tog dom på bar gärning när en av dem var hemma hos mig han hade bara tagit medicin för att dölja symptom men något gick fel så resultatet var att han låg där på soffan och nästan kvävdes.

Så det är fruktansvärt onda personer vi har att göra med det finns inte ord för sådana människor 🙄

Jag råkar ut för samma sak fast mina gangstalkare använder kemiska vapen. De utsätter mig och min hund för diverse skadliga ämnen. Vissa har en lukt, vissa inte men du kan ändå känna hur det sticker ordentligt i näshålan och du får tex huvudvärk och feber.. Det skumma är att det även skedde i ett attefallshus där jag bodde förra året och det fanns ingen annan människa i närheten och det luktade inget utomhus. Hur är det ens möjligt? Förde de in ämnen via el-, avlopp- och vattenledningarna? Det låter otroligt och desperat isåfall. Det bör tilläggas att ämnen dyker upp endast när jag sysslar med vissa aktiviteter, tex porrsurfande och onani.

Citat:
Mina gang stalkare är väldigt hatiska mot kristendomen av någon anledning så det verkar vara som någon sagt här tidigare att gang stalkarnas religion är en konstig blandning mellan nazism och satanism och man behöver inte vara jude eller zigenare för att bli utsatt för dom i princip alla kan bli utsatt för deras stalking.
Intressant att du sa det för jag upplever också att de har en ideologi som påminner om nazismen, dvs survival of the fittest. De verkar ogilla min "parasiterande" livsstil och hota döda mig om jag fortsätter.

Jag är dock inte helt säker om min livsstil verkligen är anledningen eller om de helt enkelt bara är ett gäng sadister som njuter av att plåga andra och använder våra stygga beteenden som ursäkt för tortyr och trakasserier.
Senast redigerad av Inst3506 2023-04-26 kl. 17:28.
Citera
2023-04-26, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
Vi behöver bara vara extremt konkreta i hur vi går framåt.

1) 15-25Hz för röster som tränger igenom väggar.
Vad händer om man stör tillbaka i denna range?

2) Nita någon random på stan och sno mobilen för att hitta den där appen som de alla har tillgång till..?

3) Länder som verkar vara en fristad för utsatta:
Kina, Serbien, Turkiet m.fl. Antagligen länder som vi har blivit pådyvlade en negativ bild av. Vore intressant om någon kan dela med sig av erfarenheter där det slutat helt.

Inte random. I ungern tex kan jag spontant identifiera dem till 100% bara genom att ta en glimt mot skärmen. De tenderar ha sina kommunikations och övervaknings appar på hela tiden där. I Budapest kan jag identifiera dussintals inom nätverken varje timme.

Jag har sett keyloggern, flödet, GPS positionering och deras tvåvägskommunikation oändligt många gånger där.

I Sverige är jag tyvärr lite kakbunden. Optimalt vid kartläggning hade varit att röra aig i Stockholm, ha pendlarkort och röra sig vid rusningstid, köpcenter och strategiska nyckelpunkter. Vid varje ställe hade man kunnat spamma deras nätverk och provocera .Der var i alla fall så jag gjorde i flera månader i Budapest. Jag fick snabbt smeknamnen radion, mardrömmen och terminatorn. Det var inte ovanligt att jag satt på 20 tunnelbanetåg, spårvagnar och bussar varje dag.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-26 kl. 20:45.
Citera
2023-04-26, 20:44
Medlem
Beskriv utseende, färger, menyer osv på appen. Allt som är konkret GUI.
Citera
2023-04-26, 21:17
Medlem
Citat:
Beskriv utseende, färger, menyer osv på appen. Allt som är konkret GUI.

Sverige har nog sin egen version. Sett glämtar av den tyska, holländska, amerikanaka och portugisiska i Budapest.

Färgkoden för den ungerska är Facebook. Informationsbyråns färger

Allting är spartanskt och enkelt, inga logon eller grafik. Keylpggern är typ en vit sida med måltavlans tangentbordsbedslag. Positioneringen är profilcirklar som byter plats för att visa avstånd. Denna inbäddat vid flödet som är live aktiviteter från olika hackade enheter inom en viss effektradie.

Dessa avstånd kan de även mäta in från måltavlan och ringa och skriva meddelanden till runt denne. De har möjligheter både spara eller blockera någon. Sparar de så kan de se informationen även när de inte befinner sig inom effektområdet.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-26 kl. 21:23.
Citera
2023-04-26, 21:25
Medlem
Tack för info. All form av visuell beskrivning är bra.
Hoppas jag används av de som försöker befria oss till något vettigt.
Citera
2023-04-26, 22:04
Medlem
Citat:
Vi behöver bara vara extremt konkreta i hur vi går framåt.

1) 15-25Hz för röster som tränger igenom väggar.
Vad händer om man stör tillbaka i denna range?

2) Nita någon random på stan och sno mobilen för att hitta den där appen som de alla har tillgång till..?

3) Länder som verkar vara en fristad för utsatta:
Kina, Serbien, Turkiet m.fl. Antagligen länder som vi har blivit pådyvlade en negativ bild av. Vore intressant om någon kan dela med sig av erfarenheter där det slutat helt.

1. Snacka tillbaka. Är du rapp i käften och gillar att munhuggas, kommer det bli ännu roligare. Jag snackar ner de i skorna. Det är bara att aggitera och vara en fitta tillbaka. De började. Ös på med svordomar och vidrigheter mot dem. Ge dem samma medicin liksom.

2. Har nitat folk/hotat, men de gömmer luren och tillkallar polis på direkten. Livrädda mongon är vad de är typ. Men snor du en lur, det ju rån. Bättre tillvägagångssätt finns. Följ efter och se var de tar vägen eller nåt. Fotar de dig, var snabb att fota dem du med.

3. Det är betydligt lugnare idag än förut. Jag vet de vill gå på familj och släkt osv men det är tomma hot bara. Jag är hundra på att jag hälsat på folk i olika situationer, som kommunicerat med mig via 15-25Hz. Inte läge att lägga en box i nyllet på de. De kommer spela oskyldiga och anmäla dig, så får bort dig bara. Men elefanten i rummet glömmer inte.

Min erfarenhet är att attack är bästa försvar. Men ensam är inte stark och de är alltid fler än en.

ta hand om er där ute!

mvh
Citera
2023-04-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Jag råkar ut för samma sak fast mina gangstalkare använder kemiska vapen. De utsätter mig och min hund för diverse skadliga ämnen. Vissa har en lukt, vissa inte men du kan ändå känna hur det sticker ordentligt i näshålan och du får tex huvudvärk och feber.. Det skumma är att det även skedde i ett attefallshus där jag bodde förra året och det fanns ingen annan människa i närheten och det luktade inget utomhus. Hur är det ens möjligt? Förde de in ämnen via el-, avlopp- och vattenledningarna? Det låter otroligt och desperat isåfall. Det bör tilläggas att ämnen dyker upp endast när jag sysslar med vissa aktiviteter, tex porrsurfande och onani.

Intressant att du sa det för jag upplever också att de har en ideologi som påminner om nazismen, dvs survival of the fittest. De verkar ogilla min "parasiterande" livsstil och hota döda mig om jag fortsätter.

Jag är dock inte helt säker om min livsstil verkligen är anledningen eller om de helt enkelt bara är ett gäng sadister som njuter av att plåga andra och använder våra stygga beteenden som ursäkt för tortyr och trakasserier.

Jo det har också hänt sig att jag ibland känt en konstig lukt i lägenheten och jag har noterat en slags gul vätska som kommer genom ventilationen men som bara syns i uv ljus.

Det verkar ochså vara så att gang stalkarna håller på med nå slags ritualer det är inte helt ovanligt att dom ordnar fester på kända satanistiska högtider så nå slags ritualer och besvärjelser gör dom regelbundet och det gör dom oberoende vad man tror på om man är kristen eller ateist spelar ingen roll.

Hur bra deras "magi" fungerar beror helt på omständigheterna om det finns förutsättningar för att det ska hända som dom vill och om det funkar så hade det kanske också hänt så utan deras svartmagi.

Kristen Gospel irriterar dem något enormt om jag spelar Gospel i 5 timmar kan man höra hur dom går runt i lägenheten ovan och svär 😆Medans om man spelar vanlig mainstream pop i 5 timmar så är det knäpp tyst🤔

Orsaken till att dom blivit så extrema i mitt fall är att dom vill tvinga mig att flytta tillbaka till min gamla hemort har fått en massa hotbrev och samtal från släkt som är gang stalkare att om jag inte flyttar tillbaka snart så ska dom se till att jag inte lever länge till.

Men jag har sagt förut och jag säger det nu jag flyttar heldre till Ryssland än tillbaka till min gamla hemort finns ingen chans att jag kommer att tillåta dom att plåga och förnedra mig till döds på det sätt som dom gjorde med min gamla klasskamrat hon hoppade från en balkong medan gang stalkarna stod där nere och skrattade.

Så det kan vara något sådant även i ditt fall har vanligtvis ingenting med att göra hur mycket man slösar osv dom vill bara kontrollera en på det sätt som dom vill och utsätta en för förnedrande behandling.
Citera
2023-04-27, 09:00
Medlem
Har också läst mycket om att dem skulle vara satanister.. Frimurare som lyckas ta sig högt upp i hierarkin / rangordningen får ju reda på att de ska dyrka 'Jabulon'.. vem kan det vara?

Så kristen gospel 24/7?

Det är trasiga individer som ligger bakom.
De verkar ha en tendens att vilja straffa dessa med, lite ironiskt nog, genom att upprepa omständigheterna/faktorerna som fick dem att bli puckon.

Effektivt sätt att dra ner ett helt samhälle i avgrunden. Ni har tagit upp att vissa tror att endast ett visst antal får plats i himlen. Så det lär sitta några skumma filurer högst uppe i tidigare nämnd hierarki (fast som däremot ej vill associeras med satanistiska blodritualer / gangstalking / m.m. som ser till att sina minions fördärvar sina chanser till 'evig redemption'. Det är ju mindre bra..

Hur snackar man sig ur den fällan med Sankte Per?
Citera
2023-04-27, 09:03
Medlem
Det bästa är att ha en egen lagom konservativ tro, det hjälper ju inte att bli mindfuckad till helvetet innan man är där. Extremt kontraproduktivt.
Citera
2023-04-27, 11:35
Medlem
Citat:
Har också läst mycket om att dem skulle vara satanister.. Frimurare som lyckas ta sig högt upp i hierarkin / rangordningen får ju reda på att de ska dyrka 'Jabulon'.. vem kan det vara?

Så kristen gospel 24/7?

Det är trasiga individer som ligger bakom.
De verkar ha en tendens att vilja straffa dessa med, lite ironiskt nog, genom att upprepa omständigheterna/faktorerna som fick dem att bli puckon.

Effektivt sätt att dra ner ett helt samhälle i avgrunden. Ni har tagit upp att vissa tror att endast ett visst antal får plats i himlen. Så det lär sitta några skumma filurer högst uppe i tidigare nämnd hierarki (fast som däremot ej vill associeras med satanistiska blodritualer / gangstalking / m.m. som ser till att sina minions fördärvar sina chanser till 'evig redemption'. Det är ju mindre bra..

Hur snackar man sig ur den fällan med Sankte Per?

Man måste ha lite kunskap i ockultism om man vill förstå gang stalking. Till exempel blir gang stalking mer intensiv några dagar före eller på en satanistisk högtid och om man följer när de brukar ordna sina stalking evenemang så är det oftast på hösten nära halloween osv

Det finns ingenting som är så djupt rotad i satanism och ockultism som gang stalking.

https://twitter.com/TheSacredIsle/status/1589539472299159553
Senast redigerad av Anders43J 2023-04-27 kl. 11:44.
Citera
2023-04-27, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Man måste ha lite kunskap i ockultism om man vill förstå gang stalking. Till exempel blir gang stalking mer intensiv några dagar före eller på en satanistisk högtid och om man följer när de brukar ordna sina stalking evenemang så är det oftast på hösten nära halloween osv

Det finns ingenting som är så djupt rotad i satanism och ockultism som gang stalking.

https://twitter.com/TheSacredIsle/status/1589539472299159553

Tråkigt. Tror du att de har funnit något som 'säkerligen' ger dem energiboostar (sadism?) på konstant kommando, eller att de saknar/gett upp något de behöver (som vi kanske har, men som de försöker förstöra)?

Trodde satanismen förlitade sig på att få kritisera allt som de vill kritisera. Men om det är en snäv bibelhistoria / kyskt utövande de fortfarande har som ursäkt för att ge sig på andra människor år 2023 i moderna västvärlden så börjar om ju undra om de inte alltid kommer finna ursäkter för att bete sig som de behagar. Tror att teorin är att vi ska 'snappa' / och bli galna på riktigt. Då får dem i efterhand fog för den behandling som delades ut i förtid, och föranleder hela tortyrproceduren. Vilket låter extremt märkligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in