Citat:
Ursprungligen postat av
aggiemeister
nja, till hösten /vintern i sådana fall tänker jag. om jag hoppar på en 12 veckors kur och klar med den i juni typ, kommer kroppen vara återhämtad för gravidsprut till vintern?
hur hanterade du omgivningen när du började kura och växa? var du öppen med att du kurade och vad sa folk i din närhet?
hur vet man att en shop är välkänd och har god stealth? vart kollar man upp det?
är k*ptenen bra?
Tjenare Maestro!
Jag kan för lite om återhämtning av den egna produktionen/spermier för att kunna råda dig. Men om du lägger lite tid med kompisen Google hittar du nog svar rätt lätt! Av de jag inte träffade på rätt lång tid (6-8 veckor) fick jag ofta kommentaren "men jävlar vad grov du är, tränar du mycket?" och just det var mitt alibi: Jag tränar hårt, tungt (mellan varven så tungt att andra - "vanliga" människor - häpnar i de övningar jag är stark i) och ofta och lägger upp det i sociala medier. Sjukt tjatigt för omgivningen och jag vet att en del (säkert ännu fler, haha) blir rätt trötta på mig då. Men om de sedan märker att jag är grövre så blir det inte misstänkt. Under min första kur körde en kompis parallellt och vi beställde oljor och verktyg tillsammans och delade på allt. Kurerna jag körde efter det och när levde ihop med mitt ex, berättade jag för henne. För jag ville inte smussla och hon hade garanterat upptäckt det = Bättre att förekomma än tvärtom.
Du kan kolla hushboard och/eller "shoppar" här på FB, bara gå in på Flashback.org/F12 så hittar du länken.
Undvik Kaptenen, som satan. De var bra i början men efter ett ägarbyte blev de inte...nej. Sedan ett par år beställer jag allt från V*xtg*aranten. De har varit suveräna och jag kan starkt rekommendera dem. Proffsiga, snabba på att besvara frågor, bra förpackade försändelser och: Bra kvalitet på alla de märken som jag testat för Testo C, Mast, Deca, Tren mm.
Lycka till! När kör du igång och med vad och hur mycket??