2024-02-10, 09:25
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
tack så mycket!

Är väl mest nojjig för det här med med att åka fast tror jag som gör att jag tvekar att beställa hem grejjer, och att man kanske skall vänta till att börja kura till efter man skaffat barn. Är väl bara en onödig osäkerhet kanske som gör att man tvekar?

Av det jag läst och suttit och funderat ut själv så hade jag tänkt köra testo e 250mg 1 gång i veckan i 16 veckor. två veckor efter sista stick köra nolvadex 50/50/25/25 av smidighetsskäl då tabletterna från sidan jag tittar är på 25mg.
En sån kur tänker jag som min första, mest för att då behöver jag bara sticka 1 gång i veckan.

Har du/ni planer på barn nu inom en snar framtid? Du skulle jag nog välja att skjuta första kuren en smula på framtiden. För din egenproduktion blir avstängd och det tar kroppen sin lilla tiden att starta upp maskineriet på nytt. Jag har också alltid varit en smula nojig i samband med beställningar även om den oron sjunker en smula för varje lyckad leverans.

Om du ska sticka dig en gång i veckan så välj Testo C istället för E. Halveringstiderna är snarlika men Testo C är snäppet långsammare.
Senast redigerad av IvanDF3 2024-02-10 kl. 09:29.
Citera
2024-02-10, 18:24
Avslutad
Citat:
tack så mycket!

Är väl mest nojjig för det här med med att åka fast tror jag som gör att jag tvekar att beställa hem grejjer, och att man kanske skall vänta till att börja kura till efter man skaffat barn. Är väl bara en onödig osäkerhet kanske som gör att man tvekar?

Av det jag läst och suttit och funderat ut själv så hade jag tänkt köra testo e 250mg 1 gång i veckan i 16 veckor. två veckor efter sista stick köra nolvadex 50/50/25/25 av smidighetsskäl då tabletterna från sidan jag tittar är på 25mg.
En sån kur tänker jag som min första, mest för att då behöver jag bara sticka 1 gång i veckan.

Beställ från välkända shoppar med god stealth så är det lugnt. Dem vet vad dem sysslar med.
😁👌
Är du ändå orolig så leta upp ett hus du vet att ingen bor i och beställ rek brev till postlådan. Då vet du när det landar och kan snabbt hämta fina grejer. Alternativ sätt upp en "fake postlåda" vid sommarstuga område med ett påhittat namn och beställ till denne personens namn. Även där rek brev så du vet när det landar. Så hämtar du det där. 😁🤷
Citera
2024-02-15, 04:34
Medlem
Du skriver roligt.
Vet ingenting: vad är mast o EQ bra för?

Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Ett Captain-stick med 1 ml Testo U samt 0,5 ml Mast + 0,5 ml EQ

Satte precis 1 ml testo av Kaptenens variant på Nebido (dvs testo U med längsta halveringstiden) samt en halv milliter av Mast resp. EQ. Oerhört smärtfritt. Varför i (h*lvete) har jag inte kört med tunna 0.30-kanyler tidigare??! De känns ju inte! Addera till att jag är spruträdd. Ja, man är bra jädra pucko mellan varven eller faktiskt: Rätt ofta. Jag skulle egentligen satt de här sticken i morgon lördag men av olika anledningar - framför allt ska jag resa bort - så körde jag i dag istället. Nu gick det betydligt smidigare än föregående gånger. Eftersom My Captain/Kaptenen som alltid levererat det jag beställt. I det här fallet gröna nålar för uppsugning. Gillar deras oljor. Bra viskositet i kombo med kvalitet. Lätta att suga upp, lätta att sätta.

Av erfarenhet märker jag att Kaptenens oljor snabbt kickade in. Bra kvalitetsstämpel. Men än dröjer det 7-10 dagar innan jag märker av effekten fullt ut. Även om jag hade ett grymt bröstpass i förmiddags så var det utan den där 6:e Terminator-växeln. Jag har inte heller fått ökat blodtryck/puls och jag biter inte ihop käkarna mer än vanligt. Läs: Inte mer adrenalinpåslag. Än

Önskar alla F161:are en skön fredagskväll! // Ivan
Citera
2024-02-22, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Har du/ni planer på barn nu inom en snar framtid? Du skulle jag nog välja att skjuta första kuren en smula på framtiden. För din egenproduktion blir avstängd och det tar kroppen sin lilla tiden att starta upp maskineriet på nytt. Jag har också alltid varit en smula nojig i samband med beställningar även om den oron sjunker en smula för varje lyckad leverans.

Om du ska sticka dig en gång i veckan så välj Testo C istället för E. Halveringstiderna är snarlika men Testo C är snäppet långsammare.

nja, till hösten /vintern i sådana fall tänker jag. om jag hoppar på en 12 veckors kur och klar med den i juni typ, kommer kroppen vara återhämtad för gravidsprut till vintern?
hur hanterade du omgivningen när du började kura och växa? var du öppen med att du kurade och vad sa folk i din närhet?

Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Beställ från välkända shoppar med god stealth så är det lugnt. Dem vet vad dem sysslar med.
😁👌
Är du ändå orolig så leta upp ett hus du vet att ingen bor i och beställ rek brev till postlådan. Då vet du när det landar och kan snabbt hämta fina grejer. Alternativ sätt upp en "fake postlåda" vid sommarstuga område med ett påhittat namn och beställ till denne personens namn. Även där rek brev så du vet när det landar. Så hämtar du det där. 😁🤷

hur vet man att en shop är välkänd och har god stealth? vart kollar man upp det?
är k*ptenen bra?
Citera
2024-02-22, 17:18
Avslutad
Citat:
nja, till hösten /vintern i sådana fall tänker jag. om jag hoppar på en 12 veckors kur och klar med den i juni typ, kommer kroppen vara återhämtad för gravidsprut till vintern?
hur hanterade du omgivningen när du började kura och växa? var du öppen med att du kurade och vad sa folk i din närhet?

hur vet man att en shop är välkänd och har god stealth? vart kollar man upp det?
är k*ptenen bra?

Kolla på H*schboard
*=u

Där finns massa gröningen topics😁
Citera
2024-02-22, 23:17
Medlem
Citat:

Det där är otroligt individuellt. Jag skulle lämna egen-remiss på att lämna spermaprov om du verkligen vill kunna veta att allt är fine innan och du kan anta att du har en normal återhämtning. Jag hade ju definitivt gjort en pct.
Citera
2024-03-19, 12:26
Medlem
Stor-steffes avatar
Halloo Ivan 😁
Jag har kommit tillbaks från semestern nu. Vart helt ren faktiskt. Tappade insane mycket.

Men tryckt 2 gram testo på en vecka så nu öser det på igen.

Hur har du det? Några nya pr? Inte hunnit läsa genom allt jag missat men du körde Tren minns jag. 😁

Hoppas allt är bra med dig 😁

Mvh
Citera
2024-03-31, 11:28
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:

är k*ptenen bra?

Tjenare Maestro!

Jag kan för lite om återhämtning av den egna produktionen/spermier för att kunna råda dig. Men om du lägger lite tid med kompisen Google hittar du nog svar rätt lätt! Av de jag inte träffade på rätt lång tid (6-8 veckor) fick jag ofta kommentaren "men jävlar vad grov du är, tränar du mycket?" och just det var mitt alibi: Jag tränar hårt, tungt (mellan varven så tungt att andra - "vanliga" människor - häpnar i de övningar jag är stark i) och ofta och lägger upp det i sociala medier. Sjukt tjatigt för omgivningen och jag vet att en del (säkert ännu fler, haha) blir rätt trötta på mig då. Men om de sedan märker att jag är grövre så blir det inte misstänkt. Under min första kur körde en kompis parallellt och vi beställde oljor och verktyg tillsammans och delade på allt. Kurerna jag körde efter det och när levde ihop med mitt ex, berättade jag för henne. För jag ville inte smussla och hon hade garanterat upptäckt det = Bättre att förekomma än tvärtom.

Du kan kolla hushboard och/eller "shoppar" här på FB, bara gå in på Flashback.org/F12 så hittar du länken.

Undvik Kaptenen, som satan. De var bra i början men efter ett ägarbyte blev de inte...nej. Sedan ett par år beställer jag allt från V*xtg*aranten. De har varit suveräna och jag kan starkt rekommendera dem. Proffsiga, snabba på att besvara frågor, bra förpackade försändelser och: Bra kvalitet på alla de märken som jag testat för Testo C, Mast, Deca, Tren mm.

Lycka till! När kör du igång och med vad och hur mycket??
Citera
2024-03-31, 11:29
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trembologne
Det där är otroligt individuellt. Jag skulle lämna egen-remiss på att lämna spermaprov om du verkligen vill kunna veta att allt är fine innan och du kan anta att du har en normal återhämtning. Jag hade ju definitivt gjort en pct.

Bra poäng av Trembologone (nu blev jag sugen på Pasta Bolognese och det glömde jag skriva! Ett alternativ är att köra ett test via Werlabs.
Citera
2024-03-31, 11:36
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Halloo Ivan 😁
Jag har kommit tillbaks från semestern nu. Vart helt ren faktiskt. Tappade insane mycket.

Men tryckt 2 gram testo på en vecka så nu öser det på igen.

Hur har du det? Några nya pr? Inte hunnit läsa genom allt jag missat men du körde Tren minns jag. 😁

Hoppas allt är bra med dig 😁

Mvh

Tjenare kompis!

Jo, det går tyvärr rätt snabbt att i alla fall tappa det där trycket man har i musklerna men det får du snabbt tillbaka! Läste tidigare (Google-forskade lite) att det tar flera månader innan man drastiskt börjar tappa muskelmassan.

Bara 2 gram på en vecka? Inte mer?

Haft ett par stökiga månader (ska skriva mer i en uppdatering under dagen) som jag inte var beredd på och ramlade tillfälligt ur mitt sköna flow. Så nu kommer jag få ligga i som satan för att hämta hem det jag tappat.

Jag har kört Tren två gånger. I somras och förförra sommaren. Det är helt insane. Galet potent. Det är som att få en 7:e växel. Tren slår rätt hårt på en del men jag hade turen att "bara" få helt bisarra svettningar och de där svettmonsunerna hängde kvar i veckor efter att jag klev av men: jäääävlar vilken utväxling man får på det!
Citera
2024-03-31, 12:33
Medlem
Maxtaduss avatar
hur mycket har kuken/pungen krympt sen du började? kan du ens ligga?
Citera
2024-03-31, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxtadus
hur mycket har kuken/pungen krympt sen du började? kan du ens ligga?
Kuken krymper inte pga testo min vän, rena skitsnacket. Däremot blir bollarna mindre men det kommer tillbaka i de flesta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in