ETT BÄTTRE RYGGPASS, MINSANN!
Fascinerade hur mycket träning och framgångar är kopplade till psyket och ett jäkla pannben. Jag har varit inne i en loop av usel träningsgnista, mycket jobb och resor, skräpmat osv. Men bara efter några dagar med bra och rätt kost, två pass och kardio ovanpå det så känns det direkt som "Nu jävlar, nu jävlar satan vad vi ska åka!".
Blev precis 34 effektiva minuter på gymet. Rygg stod på schemat. 5 övningar och jag skulle gissa på ca 18 rediga arbetsset + set i pyramid och dropset. I dag blev det reps i intervallet 8-10 med några sexor i sista arbetsseten.
Jag har inte tappat så mycket i styrka som jag trodde. Klart jag var markant starkare när jag låg på susta och tren e3d men jag krigar på bra nu, trots lågdos testo C och ett par veckors av uteblivna pass och risigt mojo. Tog tom ett PB i dag. Det hade jag inte räknat med.
Kort sagt: Ett bra och roligt pass och exakt det jag behövde få innanför västen inför kommande pass. Körde direkt efter ett par kilometer jogg i skogen. Ska försöka komma ut på en halvmils PW i kväll innan solen helt går ner.
Kosten i dag består av grädde, avokado, gräddfil, sill, vitkål, sesamolja och fläskfärs. På ett ungefär. Fast inte allt på en gång
Kör hårt nu. För det ska jag göra.
//Ivan