2024-02-04, 18:42
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvulloGrisarVidare
Hallojsan gott folk! Läste precis det här och höll på att sätta kaffet i halsen: https://polisen.se/aktuellt/nyheter/vast/2024/februari/rekordbeslag-nar-polisen-och-postnord-granskade-postflodet-i-goteborg/

Vad tror ni om det? Kommer det bli knepigare att få hem oljor m.m. nu eller sitter jag bara här och oroar mig i onödan?

Är så trött på det här kontrollsamhället, inte ens sina brev ska man få ha ifred tydligen...

Jag verkligen inte. Jag kan för lite om hur de har jobbat eller kommer att jobba framöver. Det finns en tråd om razzior på F12, där kanske det står mer?
Citera
2024-02-04, 18:46
Medlem
IvanDF3s avatar
AJAJAJ

Jag har lyckats med att riva upp en radda gamla skador. Samtidigt. Inga av dessa har uppstått av styrketräning och jag har blivit bra på att träna runt dom. Men nu blev de överbelastade utanför gymet så jag får vackert bara ta det lugnt, vila och låta skiten läka sig. Hoppas snart vara tillbaka bland hantlar och stänger!

Tuffar tills vidare fram på ca 250 mg Testo C i veckan fördelat på lite fler stick än bara fyra i månaden.

Jag ska i alla fall äta perfekt, avstå alkohol och köra PW's.

Kör hårt nu! // Ivan
Citera
2024-02-06, 09:39
Medlem
IvanDF3s avatar
PREMIÄRPASS PÅ NYA GYMET

I går löste jag medlemskap på ett nytt gym och körde ett snabbt, relativt lätt bröstpass. Inflammationen (snart två år sedan jag drog på mig den) i en muskel i ena axeln fortsätter spöka men pecs går ändå relativt lätt att träna runt. Det är ett par övningar jag fortfarande inte kan köra så jag bygger mina pass på det som fungerar.

Jag hann även med en timmes promenad i skogen med rejäla nivåskillnader och blev totalt slut. Jag känner av höger fot men inte mer än att det fungerar att streta på och det gör inte mer ont efteråt.

I dag på lunchen väntar ett intropass för rygg och biceps. Med "intropass" menar jag lite lättare, i färre set och med högre reps än jag normalt brukar köra. Jag behöver fasa in mig själv. Eller behöver och behöver. Säg så här: Jag aktar mig noga som satan för att ens vara i närheten av att dra på mig skador.

I övrigt inget nytt. Nedgång i fettprocent är fortsatt mitt primära mål. Vilket innebär både periodisk fasta och kaloriunderskott. Minst 200 gram protein och ca 60-70 gram bra fett dagligen men "ovan gjord"-grönsaker väger jag inte utan får i princip äta hur mycket jag vill av.

Kör hårt nu alla, för det är jag på väg att göra igen!

//Ivan
Citera
2024-02-07, 14:32
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT SNABBT AXELPASS + PREPPARE-FÅGELSKÅDNING

Var lite tidspressad med tanke på ett inplanerat zoom-möte och fick hoppa över triceps men fick i alla fall till 20 semi-tunga set för axlarna. 8-15 reps.

Jag har bytt gym nu. Mitt förra var grymt. Rejält utrustat med vikter och maskiner. På de tider jag tränade, var det i regel bara ett par pensionärer samtidigt (perfekt!). Nu är det fler ungdomar och några biffigare killar. Vilket är otroligt intressant. Känner mig om en fågelskådare. Mitt i flocken. Två iakttagelser:

1) Det är återigen (som på mitt förförra gym) så enkelt att se vilka som preppar och inte. De som trycker oljor och mumsar tabs lyser som stora, röda utropstecken, haha! Att vara civilklädd polis och att ringa in de som man ska haffa för urinprov måste vara världens enklaste jobb.
2) Fler tonåringar kör på samma tider som jag. En gemensam faktor: Flera har rätt bra armar samt framåtroterade axlar. Eftersom de älskar biceps, triceps och bänkpress. Nästan lite gulligt, på något vis. Men - faktiskt - en bra påminnelse om att jag ska fortsätta prioritera mina egna armar.

Nu fortsätter eftermiddagen med jobb, jobb, jobb men sedan ska jag ut i mörkret på en timmes power walk innan middagen.

Kört hårt alla ni som har era pass kvar!
Citera
2024-02-07, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Ja här "hemma hos lilla jag" finns det ett par riktigt duktiga personer. Om jag inte missminner mig så får man 1000 mg var 4:e vecka av svensk sjukvård om du konstateras ha för låg egenproduktion. Förhoppningsvis har det ändrats så att man nu får i alla fall 250 mg Testo C (tror jag) veckovis med tanke på halveringstiden.

Jag körde själv 100 mg testo C och 100 mg Mast e5d-e7d och mådde bra på det.

Efter ca 3 veckor kommer du märka av en stor skillnad även på sådan här liten dos. Mina första kurer var 250 mg Testo C ew och jag fick fantastiska resultat och ett rejält förbättrat välmående.

Lycka till om du väljer att ta klivet!

Hur länge kan man köra på detta och finns det någon webshop som rekommenderas för att handla detta ifrån? Är testo C bättre än U för ändamålet?
Citera
2024-02-07, 18:32
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svankila
Hur länge kan man köra på detta och finns det någon webshop som rekommenderas för att handla detta ifrån? Är testo C bättre än U för ändamålet?

De med för låg eller obefintlig egenproduktion av testosteron får det livet ut. Men det sker under läkaröverseende. Men generellt är det en svår fråga att svara på. Alla reagerar individuellt och det du inte får bieffekter av, kan andra få det av och vice versa. Jag tillbringade ett år innan min första kur med att googla och läsa på, ställa (även korkade) frågor till mer kunniga än jag, framför allt här på Kurrapporter. Sedan beror det på vilka mål du har och om du känner att det målet uppväger ev risker/konsekvenser.

Jag har personligen alltid kört Testo C. Jag "kan och känner" den varianten av testo. Jag sticker helst så sällan som möjligt och är C ett bra val för mig. Framåt senvåren ska jag dock sticka lite oftare och då kommer jag välja Testo P. Jag har i flera år beställt allt av Växtgaranten. Utan att göra reklam för dem i allt för hög grad så har de alltid varit proffsiga, snabba i återkoppling och snabba leveranser (som är bra förpackade). Men gå in på F12/Dopning och dopningspreparat. Där finns trådar om både webshoppar som rekommenderas - liksom varnas för - och du kan också läsa mer om att ta Testo i syfte att bara höja testot i kroppen på syntetiskt väg.

Lycka till!
Citera
2024-02-07, 21:24
Medlem
Citat:
De med för låg eller obefintlig egenproduktion av testosteron får det livet ut. Men det sker under läkaröverseende. Men generellt är det en svår fråga att svara på. Alla reagerar individuellt och det du inte får bieffekter av, kan andra få det av och vice versa. Jag tillbringade ett år innan min första kur med att googla och läsa på, ställa (även korkade) frågor till mer kunniga än jag, framför allt här på Kurrapporter. Sedan beror det på vilka mål du har och om du känner att det målet uppväger ev risker/konsekvenser.

Jag har personligen alltid kört Testo C. Jag "kan och känner" den varianten av testo. Jag sticker helst så sällan som möjligt och är C ett bra val för mig. Framåt senvåren ska jag dock sticka lite oftare och då kommer jag välja Testo P. Jag har i flera år beställt allt av Växtgaranten. Utan att göra reklam för dem i allt för hög grad så har de alltid varit proffsiga, snabba i återkoppling och snabba leveranser (som är bra förpackade). Men gå in på F12/Dopning och dopningspreparat. Där finns trådar om både webshoppar som rekommenderas - liksom varnas för - och du kan också läsa mer om att ta Testo i syfte att bara höja testot i kroppen på syntetiskt väg.

Lycka till!

Tusen tack för svaret, verkligen till hjälp!!!
Citera
2024-02-08, 10:34
Medlem
Måste flika in och tacka för din tråd Ivan, går själv i tankar på att börja kura så din tråd tillsammans med några andra har jag följt i typ ett år medans jag försökt lära mig lite om kurer, nålar och allt därtill.
Så fortsätt uppdatera så skall jag fortsätta försöka läsa på och fundera kring om jag skall hoppa på en kur!
Citera
2024-02-09, 11:22
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svankila
Tusen tack för svaret, verkligen till hjälp!!!

Kul! Jag kände mest att jag gav dig ett icke-svar (eller icke-svan och just det: Kapa min tråd precis när du vill. Det är bara skoj med lite interaktion, trevlig helg på'rej!
Citera
2024-02-09, 11:31
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
Måste flika in och tacka för din tråd Ivan, går själv i tankar på att börja kura så din tråd tillsammans med några andra har jag följt i typ ett år medans jag försökt lära mig lite om kurer, nålar och allt därtill.
Så fortsätt uppdatera så skall jag fortsätta försöka läsa på och fundera kring om jag skall hoppa på en kur!

Jamen tack, vad glad jag blir över din spontana hälsning!

Alltså i korthet:

1) Nålar är vidrigt
2) Att hugga sig själv med en nål är vidrigare
3) Jag sket i orala och höga doser utan började mer eller mindre direkt med oljor i små doser

Så här 15-16 år senare fortsätter nålar vara vidrigt. Men jag har utvecklat någon skruvad drogromantik där jag tycker det är mysigt att sitta och pyssla med (vidriga) nålarn och vialer, bomullspads och alsolsprit och...rätt sjukt. Egentligen. Men jag har fortfarande inte kört orala (ogillar tabletters negativa effekter). Jag började med 250 mg Testo C en gång i veckan.

Där och då pratades det inte lika mycket om halveringstider och definitivt inte att man skulle ta Testo C var femte dag. Men oavsett fick jag fantastiska resultat på den lilla dosen. Det kommer du också få.

I dag skulle jag rekommendera (av en massa anledningar) 125 mg Testo C och lika mycket Mast var femte dag. Man brukar säga att 4 månader är en lagom introduktionskur. Det är det säkert. Men där och då i begynnelsen, blev mina första kurer snarare 12-13 veckor. Varför? Vet inte riktigt. Det var precis som att min kropp bara fick nog och utan ord mer eller mindre från insidan skrek till mig - från en vecka till en annan - att "Hallå?! Husse? Nu vill jag inte mer. Jag behöver vila, ok?"

Lycka till! // Ivan
Citera
2024-02-09, 11:54
Medlem
Citat:
Kul! Jag kände mest att jag gav dig ett icke-svar (eller icke-svan och just det: Kapa min tråd precis när du vill. Det är bara skoj med lite interaktion, trevlig helg på'rej!

Detsamma!! Beställde min första TRT-kur med verktyg nu.
Köpte även med en burk Nolvadex om jag skulle mot förmodan få känningar.

Tänkte köra 3-4 månader och sedan göra ett blodprov hos en privatklinik. Vad ska jag hålla utkik efter i blodprovet?
Citera
2024-02-09, 12:37
Medlem
Citat:
Jamen tack, vad glad jag blir över din spontana hälsning!

Alltså i korthet:

1) Nålar är vidrigt
2) Att hugga sig själv med en nål är vidrigare
3) Jag sket i orala och höga doser utan började mer eller mindre direkt med oljor i små doser

Så här 15-16 år senare fortsätter nålar vara vidrigt. Men jag har utvecklat någon skruvad drogromantik där jag tycker det är mysigt att sitta och pyssla med (vidriga) nålarn och vialer, bomullspads och alsolsprit och...rätt sjukt. Egentligen. Men jag har fortfarande inte kört orala (ogillar tabletters negativa effekter). Jag började med 250 mg Testo C en gång i veckan.

Där och då pratades det inte lika mycket om halveringstider och definitivt inte att man skulle ta Testo C var femte dag. Men oavsett fick jag fantastiska resultat på den lilla dosen. Det kommer du också få.

I dag skulle jag rekommendera (av en massa anledningar) 125 mg Testo C och lika mycket Mast var femte dag. Man brukar säga att 4 månader är en lagom introduktionskur. Det är det säkert. Men där och då i begynnelsen, blev mina första kurer snarare 12-13 veckor. Varför? Vet inte riktigt. Det var precis som att min kropp bara fick nog och utan ord mer eller mindre från insidan skrek till mig - från en vecka till en annan - att "Hallå?! Husse? Nu vill jag inte mer. Jag behöver vila, ok?"

Lycka till! // Ivan

tack så mycket!

Är väl mest nojjig för det här med med att åka fast tror jag som gör att jag tvekar att beställa hem grejjer, och att man kanske skall vänta till att börja kura till efter man skaffat barn. Är väl bara en onödig osäkerhet kanske som gör att man tvekar?

Av det jag läst och suttit och funderat ut själv så hade jag tänkt köra testo e 250mg 1 gång i veckan i 16 veckor. två veckor efter sista stick köra nolvadex 50/50/25/25 av smidighetsskäl då tabletterna från sidan jag tittar är på 25mg.
En sån kur tänker jag som min första, mest för att då behöver jag bara sticka 1 gång i veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in