2024-02-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Att F kallar det för ”pyjamasparty” när hon ska gå och sova över hos sin mamma!
Kryper i kroppen på mig när vuxna människor pratar som 5-åringar.

Känns ändå bra att hon verkar ha en familj som hon kan få hjälp & stöd ifrån.
Tror tyvärr det daltas hårt med Fanni om alla rykten nu visar sig vara sanna. Kan inte vara lätt att vara närstående till Fanni varken innan eller efter men hon behöver nog mycket uppmärksamhet och närhet från sin familj just nu.
Citera
2024-02-20, 20:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Hanna borde få ett samarbete med Dollarstore istället, har aldrig hört någon tala så mycket och varmt om denna affär…

Jag älskar ju iof Dollarstore varje gång jag besöker mina släktingar ute på landet. Mycket skräp för lite pengar.
Men inget jag skulle vilja dekorera hela mitt hem med av tusen olika anledningar.
Citera
2024-02-20, 20:31
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Att F kallar det för ”pyjamasparty” när hon ska gå och sova över hos sin mamma!
Kryper i kroppen på mig när vuxna människor pratar som 5-åringar.

Känns ändå bra att hon verkar ha en familj som hon kan få hjälp & stöd ifrån.

Fanni lever ju större delen av sitt liv i ett ständigt pyjamasparty, så säkert väldigt exotiskt för henne att dra på sig pyjamasen i nån annans hem, även om det råkar vara mammas 😅
Citera
2024-02-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Haha den här tråden har gjort sina avtryck… kollade story hos H och läste flickebarnets namn och tänkte att hon stavat fel, ungen heter ju Lars 🤣
Jag kollade precis storyn om pass och läste att dom skulle hämta Lars pass utan att ens reagera 😅
Citera
2024-02-20, 20:32
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej, jag tror dig. Av mina fem ungar så har fyra av dom fått hår typ när de är ett år, den femte såg ut som en schimpans redans från start och inget hår skavdes av öht.

Ja, alla bebisar är olika. Min son föddes t.ex. mörkhårig men vid 6 månaders ålder hade allt det mörka ersatts av blont. Vissa bebisar är flintisar länge, andra tappar inte ett hårstrå.

Så att Lara ser ut som hon gör i håret är inget konstigt.
Citera
2024-02-20, 20:36
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Förr eller senare kommer någon skriva Lars i hennes kommentarsfält och då kommer topplocket gå där i Smålandstenar 😂

Jag såg faktiskt någon häromveckan som råkat skriva Lars i hennes kommentarsfält, troligtvis pga autocorrect och H gjorde inte någon grej av det utan besvarade bara kommentaren.
Citera
2024-02-20, 20:36
Medlem
När tror vi Fanni går om Hanna i följare?

Innan Fanni gick ut med graviditeten så tappade hon faktiskt följare men har ökat med nästan 13k på en månad.
Hon verkar ha toppat kring både återföringar och testdagar om man tittar på socialblade men det är svårt att veta om det gömmer sig köpta följare i gammal statistik.
Annars får Fanni i genomsnitt 420st nya följare varje dag.

Hanna tappar ca 700 per vecka.

Om inget förändras så går Fanni om Hanna och blir drottning av IVF om typ 2 veckor?
Citera
2024-02-20, 20:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
När tror vi Fanni går om Hanna i följare?

Innan Fanni gick ut med graviditeten så tappade hon faktiskt följare men har ökat med nästan 13k på en månad.
Hon verkar ha toppat kring både återföringar och testdagar om man tittar på socialblade men det är svårt att veta om det gömmer sig köpta följare i gammal statistik.
Annars får Fanni i genomsnitt 420st nya följare varje dag.

Hanna tappar ca 700 per vecka.

Om inget förändras så går Fanni om Hanna och blir drottning av IVF om typ 2 veckor?

Åh herregud, och Fanni väntar ju inte ens en ivf unge.
Jag tror att många kommer droppa av då den värsta spänningen lagt sig. För SÅ spännande är det egentligen inte att fortsätta följa hennes pyjamasparty.
Citera
2024-02-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Nja, det är inte så märkligt. Bebisar med mycket hår har en tendens att tappa och skava bort detta. Det är inget konstigt.

Att du inte sett det på dina barn kan ju bero på, som du själv poängterat tidigare, att du knappt märkt någon skillnad då dina barn hade så lite hår från start?

Det blir helt enkelt mycket tydligare på bebisar med mycket hår.

Min onge såg ut som en munk vid typ 2 månaders ålder, tappade håret i mitten och tjockat på sig sen födseln. Håret växte tillbaka rätt snabbt men vi hade kul åt det 🤣
Citera
2024-02-20, 20:56
Medlem
Citat:
Jag tror att många kommer droppa av då den värsta spänningen lagt sig. För SÅ spännande är det egentligen inte att fortsätta följa hennes pyjamasparty.
Sant. Eller så fort hon går ut med vad som hänt med Lindex. Då blir hon bara ännu en gravid kvinna på instagram. Inte ens ensamstående/självstående föräldrar är särskilt banbrytande i dag.
Citera
2024-02-20, 20:59
Medlem
Citat:

För mig personligen har hennes graviditet hamnat i skuggan av Linux-dramat.

Någon skrev att de tror hon kommer gå ut med en video om deg men det har hon inte i sig, alldeles för nervös och konflikträdd.

Däremot så fattar hon att det drar uppmärksamhet och tänker absolut på formuleringar osv. i sina inlägg, fortfarande beräknande.

Det som jag funderar på mest är dock varför ingen av hjärtis-följarna undrar varför han bara gått upp i rök, varför Fanni inte delar med sig nu när DERAS största dröm gått i uppfyllelse?
Citera
2024-02-20, 21:04
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Min onge såg ut som en munk vid typ 2 månaders ålder, tappade håret i mitten och tjockat på sig sen födseln. Håret växte tillbaka rätt snabbt men vi hade kul åt det 🤣

Haha. Min yngsta såg också ut som en munk ett tag 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in