2024-02-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag måste bara fråga, är det bara jag som reagerat på hur otroligt märkligt Lars har skavt av sig håret? Lars har liksom en rejäl helikopterplatta MITT på skallen, hur/var ligger man och skaver emot när man får en sån frisyr?
Aldrig sett likande på mina barn..

(Kolla morgonens story och pausa gärna så förstår ni vad jag menar).

Tror inte det är skavt. Nog bara en farbrorfisyr som passar till namnet Lars. Rättar nog till sig när det kommer mer riktigt hår. Sett många bebisar ha det så.
Citera
2024-02-20, 19:50
Medlem
Haha den här tråden har gjort sina avtryck… kollade story hos H och läste flickebarnets namn och tänkte att hon stavat fel, ungen heter ju Lars 🤣
Citera
2024-02-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Ja, lite udda att det bara kom på tal helt plötsligt. Personen kanske har blandat ihop dem. Kan vara nån helt annat än SL också. Har bara sett att hon dricker energidryck ibland och donerat bröstmjölk till sjukhuset. Vet inte om det är rätt eller fel att göra så, men gillar den tjejen oavsett (sorry OT)
Saralagom har skrivit att hon inte längre donerar mjölk till neo så det är nog ingen fara
Citera
2024-02-20, 19:58
Avslutad
Citat:
Haha den här tråden har gjort sina avtryck… kollade story hos H och läste flickebarnets namn och tänkte att hon stavat fel, ungen heter ju Lars 🤣
😅😅
Citera
2024-02-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ja och det sjuka är att hon tjatar om hur ”mycket hon jobbar” varje dag. Hon jobbar inte. Hon passar på att filma lite när hon gör saker som hon annars ändå skulle göra.
Tror Hanna räknar in jobbtid när hon duschar, sminkar och klär sig för att ta ett foto på sig själv. Allt under en dag i en influensers liv går väl att ursäkta som "jobb" på nåt vis om allt ska fotas och filmas till instagram. Problemet är bara att Hanna varken fotar eller filmar alls vad hon gör om dagarna.

Jag har inte ens kollat på samarbetet utan bara storyn och hon och bara under den korta sekvensen så ser man ju hur dåligt det är.

Hon har nog bara fått en platta dryck i utbyte mot att göra reklam. Hannas video är ingen som betalat faktiska pengar för. Inte i dessa svåra ekonomiska tider, företag anställer knappt, varför skulle man betala just Hanna för reklam?
Citera
2024-02-20, 20:09
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Jag måste bara fråga, är det bara jag som reagerat på hur otroligt märkligt Lars har skavt av sig håret? Lars har liksom en rejäl helikopterplatta MITT på skallen, hur/var ligger man och skaver emot när man får en sån frisyr?
Aldrig sett likande på mina barn..

(Kolla morgonens story och pausa gärna så förstår ni vad jag menar).

Nja, det är inte så märkligt. Bebisar med mycket hår har en tendens att tappa och skava bort detta. Det är inget konstigt.

Att du inte sett det på dina barn kan ju bero på, som du själv poängterat tidigare, att du knappt märkt någon skillnad då dina barn hade så lite hår från start?

Det blir helt enkelt mycket tydligare på bebisar med mycket hår.
Citera
2024-02-20, 20:15
Medlem
Citat:
Tror inte det är skavt. Nog bara en farbrorfisyr som passar till namnet Lars. Rättar nog till sig när det kommer mer riktigt hår. Sett många bebisar ha det så.

Skrattade högt 😂
Citera
2024-02-20, 20:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Nja, det är inte så märkligt. Bebisar med mycket hår har en tendens att tappa och skava bort detta. Det är inget konstigt.

Att du inte sett det på dina barn kan ju bero på, som du själv poängterat tidigare, att du knappt märkt någon skillnad då dina barn hade så lite hår från start?

Det blir helt enkelt mycket tydligare på bebisar med mycket hår.

Okej, jag tror dig. Av mina fem ungar så har fyra av dom fått hår typ när de är ett år, den femte såg ut som en schimpans redans från start och inget hår skavdes av öht.
Citera
2024-02-20, 20:19
Medlem
Att F kallar det för ”pyjamasparty” när hon ska gå och sova över hos sin mamma!
Kryper i kroppen på mig när vuxna människor pratar som 5-åringar.

Känns ändå bra att hon verkar ha en familj som hon kan få hjälp & stöd ifrån.
Citera
2024-02-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Samarbete med Dollarstore eller med Gowell?? Borde inte företaget kolla igenom deras filmer först o godkänna? Om det är så borde den som godkänt denna se sig om efter nytt jobb…

Hanna borde få ett samarbete med Dollarstore istället, har aldrig hört någon tala så mycket och varmt om denna affär…
Citera
2024-02-20, 20:23
Medlem
Citat:
Okej, jag tror dig. Av mina fem ungar så har fyra av dom fått hår typ när de är ett år, den femte såg ut som en schimpans redans från start och inget hår skavdes av öht.

Samma hos oss. Båda barnen föddes med flera cm hår och ingen av dem har skavt bort något 😅
Citera
2024-02-20, 20:25
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Förr eller senare kommer någon skriva Lars i hennes kommentarsfält och då kommer topplocket gå där i Smålandstenar 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in