2024-03-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan ju vara så enkelt att det han ställt till med/hennes krishantering har påverkat samarbetspartners såpass mycket att inkorgen inte längre fylls av erbjudanden så att bli sjukskriven är den enda möjligheten till försörjning.

Nu bor jag inte ensam i en villa men kan tänka mig att det är en hel del som ska ut varje månad om man står på lånen/alla räkningar själv.

Förstår däremot inte varför en stor del sen ska handla om att Linux numera finns på Tinder, måste vara väldigt känsligt (kan ju liksom vara hans genuina tinderkonto också).

Nu går vi väl mot varmare årstider men uppvärmningen av ett så stort hus är dyrt.
Sen allt annat som kostar med ett hus, för att inte tala om allt som ska skötas om.
Citera
2024-03-10, 19:06
Medlem
Citat:
Yes hon har lagt upp en snyftis efteråt om alla hatare etc.
Fanns iaf för ett par timmar sedan.

Finns den kvar? Jag kan inte se
Citera
2024-03-10, 19:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

Japp den finns kvar, både den och Fannis konto. Ser ut som hon skrivit förhand i sin beskrivning att kontot är inaktiverat.
Går att både se allt samt kommentera.
Citera
2024-03-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Eftersom Hanna delade Fannis inlägg i sin story och Fanni nu gjort sitt konto privat, så syns inte Hannas story om man inte följer Fanni.
Citera
2024-03-10, 19:23
Medlem
Citat:
Japp den finns kvar, både den och Fannis konto. Ser ut som hon skrivit förhand i sin beskrivning att kontot är inaktiverat.
Går att både se allt samt kommentera.

Så att hon kan fortsätta casha in på kommentarer gissar jag? Vem gör ens så annars? Att inte stänga ner på riktigt.
Citera
2024-03-10, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Så att hon kan fortsätta casha in på kommentarer gissar jag? Vem gör ens så annars? Att inte stänga ner på riktigt.

Kollade lite i kommentarerna under dagens inlägg och blir ärligt lite förvirrad av att typ alla skriver tycker hon delat sitt liv och resa på ett så fint och ärligt sätt. Delat med sig ja, men det har också varit väldigt blottande och gränslöst i perioder. Är det två olika läger eller tycker så många det är ett helt ok beteende?
Citera
2024-03-10, 19:30
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief

Fanni såklart. För hon kan inte ta samarbeten när hon är sjukskriven men vill verkligen inte släppa ett konto med närmre 65 000 följare som är hennes enda födokrok.
Citera
2024-03-10, 19:34
Medlem
går varken att se fannis senaste inlägg på insacret eller picuki. någon som pallar lägga upp texten på inlägget för oss blockade? 🙏
Citera
2024-03-10, 19:35
Medlem
Är fannis konto inaktiverat som det står? Jag kunde skicka iväg en följförfrågan? Kontot borde väl försvinna om det inaktiveras?
Citera
2024-03-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Är fannis konto inaktiverat som det står? Jag kunde skicka iväg en följförfrågan? Kontot borde väl försvinna om det inaktiveras?

Det är fortfarande aktivt men hon har gjort det privat i samband med dagens inlägg. Allt sen innan är kvar.
Citera
2024-03-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avancerad-avenir
går varken att se fannis senaste inlägg på insacret eller picuki. någon som pallar lägga upp texten på inlägget för oss blockade? 🙏

Ja tack!
Citera
2024-03-10, 19:47
Medlem
Men asså ahahahahahah hon är så svag denna bruden. Jag vill fan flytta in granne med henne bara för att kunna kolla på henne dagligen och skratta. Så misslyckad människa. Stackars stackars barn.

Jag har pratat om anmälan men jag har inte anmält. Så det finns uppenbarligen flera personer som är gravt oroliga över barnets framtid. Kommer barnet få posera redan på bb för hennes privata följarskara? Hon har förmodligen planerat outfit redan nu.

Tro mig, hon kommer fortsätta med sin Instagram fast ”privat endast för kompisar” där hon kommer fiska likes och till slut börja göra samarbeten för Twistshake. Posta bilder på ”morgonköppen” och lägga ut dagliga videos på sina torra, fnasiga läppar. Alltså hon är en höjdpunkt i mitt liv 🤣

Alltså denna tjejen behöver jobba på ett lagerjobb eller liknande där ingen tar hänsyn till att hon är ledsen bla bla bla. Hur ska denna människan klara av livets motgångar? Försäkringskassan here we go. Vem betalar? Du och jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in