2024-06-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Varför skulle man vilja göra det? Det är en sak att vara kritisk och klaga här i tråden; men att aktivt göra så att en person eventuellt förlorar en del av sin inkomstkälla är för mig ett rätt sjukt beteende. Vill du att hon ska må dåligt eller vad är grejen?

För att det är ju helt sjukt att någon ska tjäna massa pengar på att inte göra sitt jobb ordentligt förståss. Alla som missköter sina jobb borde få konsekvenser av det, säger sig ju självt.
Citera
2024-06-16, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Hanna skärp dig. Du har inte ens feber längre. Vem har inte behövt jobba eller göra något man inte har lust med när man fortfarande är sjuk eller krasslig. Stackars det företag hon precis spelat in samarbete för när hon till och med till oss basunerar ut hur jobbigt det var att filma.
När man har barn är man inte sjuk hur som helst. Man får fan bita ihop och ta en ipren om man har lite feber. Annan sak om man har typ magsjuka men en förkylning för man klara av utan gnäll
Citera
2024-06-16, 13:59
Medlem
Vad är det som gör att hon tycker att hon måste förklara varför hon spelar in samarbeten trots att hon är sjuk? Folk jobbar trots förkylningar, feber och skador varje dag utan att någon bryr sig eller kräver en förklaring.
Citera
2024-06-16, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har följt HT i ca tre år och hittade den här tråden för ett litet tag sedan och har nu läst igenom allt. Jag håller med om det mesta här och hon har verkligen blivit så mycket sämre på sitt jobb. Det räcker ju att gå in på sparade storys så ser man stor skillnad på både content och hur det presenteras.
Hon var också mycket gladare och fylld av energi innan Lars föddes. Hon hade ofta livesändningar som kunde vara i timmar. Hon hade frågelådor som finns sparade på storys för den nyfikne.
Ser mycket fram emot att få hänga här vilket verkar mycket roligare än att följa HT.
Jag började följa henne strax innan förlossning en. Har kollat igenom flertalet bilder och läst dom kategorierna hon har på sin sida. Du har helt rätt. Hon har blivit mycket sämre
Senast redigerad av tindraninni 2024-06-16 kl. 14:21.
Citera
2024-06-16, 14:17
Medlem
HT, ett tips för att minimera risken att bli sjuk: ha inte händerna i ansiktet konstant (när hon pratar så gestikulerar hon med händerna hejvilt och har de ofta i ansiktet).
Citera
2024-06-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Hanna skärp dig. Du har inte ens feber längre. Vem har inte behövt jobba eller göra något man inte har lust med när man fortfarande är sjuk eller krasslig. Stackars det företag hon precis spelat in samarbete för när hon till och med till oss basunerar ut hur jobbigt det var att filma.
Tänkte med på det. Hon har ju ”förvarnat” alla följare att hon varit så illa tvungen att spela in samarbetet, att det kommer att komma samarbete osv. Nu när samarbetet kom så tänker man ju ENDAST på att hon lagt ut det med nöd och näppe. Alltså, inget positivt åt företaget.
Citera
2024-06-16, 14:24
Medlem
Tycker det är ganska fult av influencers att samarbeta med kreditbolag. Jag ser mer upp till influencers som väljer sina samarbeten med omsorg men HT verkar ju ta vad som helst.
Citera
2024-06-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har följt HT i ca tre år och hittade den här tråden för ett litet tag sedan och har nu läst igenom allt. Jag håller med om det mesta här och hon har verkligen blivit så mycket sämre på sitt jobb. Det räcker ju att gå in på sparade storys så ser man stor skillnad på både content och hur det presenteras.
Hon var också mycket gladare och fylld av energi innan Lars föddes. Hon hade ofta livesändningar som kunde vara i timmar. Hon hade frågelådor som finns sparade på storys för den nyfikne.
Ser mycket fram emot att få hänga här vilket verkar mycket roligare än att följa HT.

Har också följt henne i över tre år. Älskade hennes lives som hon hade i timmar. Tittade alltid på dem när jag själv var gravid. Nu är hennes content så_jävla_dåligt. Följer henne enbart för att kunna komma in här och kommentera och läsa vad andra sagt. Uppenbarligen missar man ju ungefär hälften av hennes stories om man inte läser här också, eftersom hon regelbundet tar bort allt som kritiseras här 😂
Citera
2024-06-16, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Vad är det som gör att hon tycker att hon måste förklara varför hon spelar in samarbeten trots att hon är sjuk? Folk jobbar trots förkylningar, feber och skador varje dag utan att någon bryr sig eller kräver en förklaring.

För att hon är ~universums mittpunkt~. Allt som händer Hanna har aldrig hänt någon annan förstår du väl. Som när hon var gravid. Första kvinnan i världen som hade varit gravid.
Citera
2024-06-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Tycker det är ganska fult av influencers att samarbeta med kreditbolag. Jag ser mer upp till influencers som väljer sina samarbeten med omsorg men HT verkar ju ta vad som helst.

Hahaha jag hade GÄRNA hört Hanna förklara vad inflation och ränta är. Tror inte hon har en aning!
Citera
2024-06-16, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hahaha jag hade GÄRNA hört Hanna förklara vad inflation och ränta är. Tror inte hon har en aning!

Nej skulle inte tro att hon har så mycket koll faktiskt, och att sitta och påstå att det är tack vare An*f*n som hon lyckats betala av sin enormt uttjatade överviktsoperation är ju rent nonsens. Med hennes inkomst borde den varit avbetalad på en kvart!
Detta samarbete har så låg trovärdighet....hon pratar aldrig nånsin om ekonomi annars, hon är ju en riktig slösmaja i vanliga fall.
Citera
2024-06-16, 14:52
Medlem
Varför måste hon skaka i hela telefonen, bli galen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in