2024-02-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Jag har skrivit det här förut men är det verkligen bra att amma och dricka energidryck?

Hon lämnar dessutom flera liter på sjukhuset.

Det är väl ingen influensa i den här tråden som ammar??
Citera
2024-02-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det är väl ingen influensa i den här tråden som ammar??

Jag tror det syftas på SL. Men vet inte. H ammar absolut inte och skulle nog aldrig få för sig att orka göra det.
Citera
2024-02-20, 19:10
Medlem
Men vad gör hon i samarbetet… lägg på lite ljud eller musik i början åtminstone
Citera
2024-02-20, 19:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Men vad gör hon i samarbetet… lägg på lite ljud eller musik i början åtminstone

Nej detta var faktiskt extra uselt även för att komma från Hanna.
Är det detta hon kallar jobb och som tar massor av timmar så tror jag hon ska byta bransch.
Citera
2024-02-20, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej detta var faktiskt extra uselt även för att komma från Hanna.
Är det detta hon kallar jobb och som tar massor av timmar så tror jag hon ska byta bransch.
Ja och det sjuka är att hon tjatar om hur ”mycket hon jobbar” varje dag. Hon jobbar inte. Hon passar på att filma lite när hon gör saker som hon annars ändå skulle göra.
Citera
2024-02-20, 19:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag måste bara fråga, är det bara jag som reagerat på hur otroligt märkligt Lars har skavt av sig håret? Lars har liksom en rejäl helikopterplatta MITT på skallen, hur/var ligger man och skaver emot när man får en sån frisyr?
Aldrig sett likande på mina barn..

(Kolla morgonens story och pausa gärna så förstår ni vad jag menar).
Citera
2024-02-20, 19:31
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Jag måste bara fråga, är det bara jag som reagerat på hur otroligt märkligt Lars har skavt av sig håret? Lars har liksom en rejäl helikopterplatta MITT på skallen, hur/var ligger man och skaver emot när man får en sån frisyr?

Min dotter hade så när hon föddes, hon såg lite ut som en clown eller en gubbe med krans 🙈, så skönt när allt babyhår äntligen försvann. Är skavet på Hannas barn nytt eller var det så när hon föddes?

Angående Fanni och Linus såg jag nu att de köpte sitt hus 2021 för 950 000, och driftskostnaden bedömdes då som väldigt låg på ca 20 000, så säkert bra uppvärmning. Så det är ju inget jättedyrt hus. Kanske kan hennes föräldrar hjälpa till att köpa ut Linus så Fanni kan bo kvar om hon vill?
Citera
2024-02-20, 19:34
Medlem
Citat:

Ja jag såg det också. Men tänkte att det kanske inte är skavt utan bara glest med hår? Fläckvis kalufs?

Men samarbetet?!?!?! Vad i hela friden var det där? Med sånna samarbeten lär följarna fortsätta falla.
Citera
2024-02-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag tror det syftas på SL. Men vet inte. H ammar absolut inte och skulle nog aldrig få för sig att orka göra det.

Ok! Lite konstigt att det plötsligt dök upp i den här tråden utan hänvisning till vem det gällde. Men det är väl fler som kör detta extraordinära samarbetet kanske!
Citera
2024-02-20, 19:41
Medlem
Hanna!
Dom där tårtunderläggen är värdelösa. Använde dom i helgen och fick bjuda på tårta med pappersbotten
Citera
2024-02-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Ja jag såg det också. Men tänkte att det kanske inte är skavt utan bara glest med hår? Fläckvis kalufs?

Men samarbetet?!?!?! Vad i hela friden var det där? Med sånna samarbeten lär följarna fortsätta falla.

Samarbete med Dollarstore eller med Gowell?? Borde inte företaget kolla igenom deras filmer först o godkänna? Om det är så borde den som godkänt denna se sig om efter nytt jobb…
Citera
2024-02-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ok! Lite konstigt att det plötsligt dök upp i den här tråden utan hänvisning till vem det gällde. Men det är väl fler som kör detta extraordinära samarbetet kanske!

Ja, lite udda att det bara kom på tal helt plötsligt. Personen kanske har blandat ihop dem. Kan vara nån helt annat än SL också. Har bara sett att hon dricker energidryck ibland och donerat bröstmjölk till sjukhuset. Vet inte om det är rätt eller fel att göra så, men gillar den tjejen oavsett (sorry OT)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in