2024-02-02, 07:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Skulle inte SHA70 stänga ned Flashback?

Eller hur va det? 🤔

Jepp, så dagarna äro räknade för Flashback, men först ska han stämma skiten ur Tjockisen Tim, DK-Rönne och Frk Dalbin.

🚔 🚔 🚔
Citera
2024-02-03, 11:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Tillhörde SHA70 Baseboll-ligan i Stockholm?

Ha ha ha, nej men han KÄNDE de som ingick där!
Citera
2024-02-03, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Jepp, så dagarna äro räknade för Flashback, men först ska han stämma skiten ur Tjockisen Tim, DK-Rönne och Frk Dalbin.

🚔 🚔 🚔

Det vet vi med ganska stor säkerhet att det inte kommer att hända, enligt honom själv så är ju allt redan "igång" och ingen av dem har fått varken det ena eller det andra! 😅
Citera
2024-02-03, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Redikronobergare
Jobbar han med Östein Rönne?

De vill nog inte ha med varandra att göra.
Citera
2024-02-03, 11:28
Avslutad
Citat:

Eller hur va det? 🤔

Jovisst sa han det, hur skulle det gå till tror du?
Citera
2024-02-03, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Jovisst sa han det, hur skulle det gå till tror du?
Det undrar jag med.

Det är väl ’under sekretess’ så ingen kan störa utredningen 🙄

Han jobbar väl med VÄRLDENS bästa it-experter 🥺
Citera
2024-02-03, 14:44
Avslutad
Citat:
Det vet vi med ganska stor säkerhet att det inte kommer att hända, enligt honom själv så är ju allt redan "igång" och ingen av dem har fått varken det ena eller det andra! 😅
Ja, såklart förstår väl de flesta att han inte kan det. Jag undrar mest om han fortfarande sitter och skrävlar om det.
Fått in lite svisch å sånt där?
Citera
2024-02-04, 00:31
Avslutad
Citat:

Frk Dalbin har ivf tappat båda sina pungkulor efter striden med Batongpolisen 🚔, hon blir bara mesigare och mesigare för var dag som går. 😂😂
Citera
2024-02-04, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Frk Dalbin har ivf tappat båda sina pungkulor efter striden med Batongpolisen 🚔, hon blir bara mesigare och mesigare för var dag som går. 😂😂

Eller så har kanske även han tappat intresset för den här röran? 😅
Citera
2024-02-14, 19:12
Medlem
Hegamons avatar
felpost ursäkta
Citera
2024-02-20, 03:52
Medlem
VoiceofDestructions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det verkar som att TV-Tim är på stridsstigen mot Flashback, eftersom han blivit jättekränkt: https://www.youtube.com/watch?v=W1wdFNH_DF8

Han står fortfarande och tuggar på sina 4680 prenumeranter, vilket är patetiskt litet utifrån att han släppt 716 videos. Sedan hade han mage att skriva på min Youtube kanal att jag harklar och hostar mig igenom mina program, att jag skulle lägga ner. Du ska tvätta dig i munnen när du talar om mig och inte skita ner min kanal som du gjorde. Du kan visserligen ge ett sympatisk intryck på din Youtubekanal. Men det du skrev till mig, ja vilket idiot, det var mitt intryck om dig.

Jag har roat mig att titta på TV-Tims första avsnitt. Det är flera löjeväckande avsnitt som inte ens når upp till 100 visningar. Jag hade iaf över tusen visningar på mina första program. Sedan lade jag ner, för jag vill inte ha SHA 70 i rumpan.

Jag tror iofs inte jag gjort något övertramp genom de filmer jag släpp men jag vet ju inte hur saker i framtiden kan komma att vridas och vändas på. Det var extremt vad den här TV-Tim skrev i mina kommentatorsfält om SHA 70. Det var personliga meddelanden till SHA 70 om allsköns goja mellan himmel och gjord som fortsatte i det oändliga. Ja jisses säger jag bara, dessa meddelanden gav intrycket av att TV-Tim tenderar att bli manisk, hur kan han ens lägga ner sådant kolossalt engagemang i vad SHA 70 sagt, gjort, påstått och tänkt?
Hur kunde han hitta din kanal?
Citera
2024-02-20, 07:40
Medlem
VoiceofDestructions avatar
Citat:

Eller hur va det? 🤔
Skulle du gilla det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera