Det verkar som att TV-Tim är på stridsstigen mot Flashback, eftersom han blivit jättekränkt:
https://www.youtube.com/watch?v=W1wdFNH_DF8
Han står fortfarande och tuggar på sina 4680 prenumeranter, vilket är patetiskt litet utifrån att han släppt 716 videos.
Sedan hade han mage att skriva på min Youtube kanal att jag harklar och hostar mig igenom
mina program, att jag skulle lägga ner. Du ska tvätta dig i munnen när du talar om mig och inte skita ner
min kanal som du gjorde. Du kan visserligen ge ett sympatisk intryck på din Youtubekanal. Men det du skrev till mig, ja vilket idiot, det var mitt intryck om dig.
Jag har roat mig att titta på TV-Tims första avsnitt. Det är flera löjeväckande avsnitt som inte ens når upp till 100 visningar. Jag hade iaf över tusen visningar på mina första program. Sedan lade jag ner, för jag vill inte ha SHA 70 i rumpan.
Jag tror iofs inte jag gjort något övertramp genom
de filmer jag släpp men jag vet ju inte hur saker i framtiden kan komma att vridas och vändas på. Det var extremt vad den här TV-Tim skrev i
mina kommentatorsfält om SHA 70. Det var personliga meddelanden till SHA 70 om allsköns goja mellan himmel och gjord som fortsatte i det oändliga. Ja jisses säger jag bara, dessa meddelanden gav intrycket av att TV-Tim tenderar att bli manisk, hur kan han ens lägga ner sådant kolossalt engagemang i vad SHA 70 sagt, gjort, påstått och tänkt?