2023-12-19, 02:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Batongpolisen är en äkta Bedragare, Cykelmössan en ynklig liten Torsk på Thaihoror, nen varför Mössan skrattar på SJ-Biljettklipparens fråga vet vi egentligen inte svaret på!
Eftersom det lilla vi fått se endast är klipp från samtalet, varför får vi inte se hela, ytterst märkligt, men antar att Fega Tjockisen Tim blev rädd och kröp in i sin andrahands-lgh och gömde sej.

Nu var det inte Tim som visade delar av samtalet mellan Bigander och Rönne, utan det var Linus.
Dessutom inget att vara rädd för, vad skulle hända? 😅
Citera
2023-12-19, 02:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Varför skulle Christer få ett skrattanfall när Rönne berättar för CB att SHA 70 påstått att han legat nerdrogad på ett terrornäste?
Finns det ens en möjlighet att man kan bli så störd i huvudet att man skrattar åt det om det vore sant. Tiggarsnuten verkar överdriva något ofantligt.

Ja, han är störd i huvudet och Ja, det har överdrivits rejält!
Senast redigerad av Lundamannen 2023-12-19 kl. 02:47.
Citera
2023-12-19, 03:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Ja, han är störd i huvudet och Ja, det har överdrivits rejält!

Håller med, Tim är lätt störd och extremt omogen.
Citera
2023-12-19, 03:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Håller med, Tim är lätt störd och extremt omogen.

Hänvisningen var till Bigander för han ÄR sjuk i huvudet! Tiggarsnuten likaså, troligtvis andra i sammanhanget också, vad vet jag...
Citera
2023-12-19, 05:15
Medlem
olasvenssons avatar
Falafel Tim och hans videor där han samtalar själv. Håller monolog. Han slutar alltid med Peace Love and Understanding. Som om han vore en flicka på 10 år.

Många gånger när han håller monolog så ställer han frågor - som han genast besvarar själv.

Han tror att det han säger är viktigt. Men det är 99% nonsens prat.

Han drar ofta "roliga' skämt som endast han skrattar åt. Samtidigt säger han " den var rolig". Så att alla andra som hörde skämtet ska förstå att skämtet var roligt.

Svårt att säga vilken diagnos Tim lider av. Men jag tror han hade det svårt i skolan. Tim lider av noll självdistans. Han är mycket egocentrisk. Han har svårt för att förstå det andra säger. Han kan också lida av lägre IQ än genomsnittet i Sverige. Stackarn.

Kommer det fram att Tim gick i särskola så blir jag inte förvånad. Jag kan se framför mig att Tim sitter längst bak i klassrummet och skjuter gummiband på andra i bakhuvudet. När dom vänder sig argt mot Tim så tittar han ut genom fönstret. Låtsas som det regnar. Tror att han är jättesmart.

När det var dags att äta lunch på skolan var Tim alltid först i kön. Inte med en tallrik utan med två. Han åt mest och satt längst tid i lunchrummet. Han var lönnfet redan som barn. När Tim var liten så växte han inte så snabbt på längden. Han växte på bredden istället. Skärp var inte tal om då Tim var för fet för det. Det enda Tim kunde använda var hängslen.

Jag vet att Tim försöker förmå Bert Karlsson att skicka ner gratis semlor till honom. Bert får väldigt många semlor som Bert ofta tvingas skänka bort. Detta gör Tim mycket upprörd. Tim vill att Bert skickar alla överblivna semlor till honom. Tim menar att "Min mage och jag älskar semlor."
Citera
2023-12-20, 16:50
Medlem
Tim har många nya "investerare" i ryggen , nu när han ska segla till usa och bland annat sälja fröken sverige krämer.
Han vill inte ha lik i lasten , eller trampa i dypölarna.
Dypölarna får andra ta hand om.
Sen kommer tim att som vanligt sitta i svt , som en "affärsman i usa" och prata om usa valet och donald trump.
Citera
2023-12-20, 17:06
Medlem
Sha70 har många investerare i ryggen på hans fråga om att , - ska det finnas privata behandlingshem i världen , som man kan spärra in människor i.
Som exempelvis cb gått för djupt i youtube ?
Eller andra frågor - familjära eller politiska
Cb är den första jag hört talas om som blivigt inspärrad för förmycket youtube klipp !
Citera
2023-12-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKOTTEN123
Är du miljöartist och återanvänder dina kommentarer? alternativt oerhört lat?

Tim är ett stort skämt den sjukpensionären jävla bedragare & skrävlare utan något innanför västen sällan skådat större patrask må vara CB & CS då som går om honom men det är knappt .

Nu ska han till ”floooorida” göra affärer 😂 i själva verket åker han på stulna pengar & sjukkassa för att lapa sig i solen 2 v tjockisen
Citera
2023-12-22, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Tim är ett stort skämt den sjukpensionären jävla bedragare & skrävlare utan något innanför västen sällan skådat större patrask må vara CB & CS då som går om honom men det är knappt .

Nu ska han till ”floooorida” göra affärer 😂 i själva verket åker han på stulna pengar & sjukkassa för att lapa sig i solen 2 v tjockisen

Hur säkert är det att han är sjukpensionär?
Citera
2023-12-22, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco

Jepp, Cykelmössan betalar indirekt resa och uppehälle för Fat Padre Tim i Floooorida.
(Tjockisens skuld på knappa 100' till Mössan lyser fortfarande rött, Not Paid!)
Citera
2023-12-22, 18:38
Medlem
Hegamons avatar
Det verkar som att TV-Tim är på stridsstigen mot Flashback, eftersom han blivit jättekränkt: https://www.youtube.com/watch?v=W1wdFNH_DF8

Han står fortfarande och tuggar på sina 4680 prenumeranter, vilket är patetiskt litet utifrån att han släppt 716 videos. Sedan hade han mage att skriva på min Youtube kanal att jag harklar och hostar mig igenom mina program, att jag skulle lägga ner. Du ska tvätta dig i munnen när du talar om mig och inte skita ner min kanal som du gjorde. Du kan visserligen ge ett sympatisk intryck på din Youtubekanal. Men det du skrev till mig, ja vilket idiot, det var mitt intryck om dig.

Jag har roat mig att titta på TV-Tims första avsnitt. Det är flera löjeväckande avsnitt som inte ens når upp till 100 visningar. Jag hade iaf över tusen visningar på mina första program. Sedan lade jag ner, för jag vill inte ha SHA 70 i rumpan.

Jag tror iofs inte jag gjort något övertramp genom de filmer jag släpp men jag vet ju inte hur saker i framtiden kan komma att vridas och vändas på. Det var extremt vad den här TV-Tim skrev i mina kommentatorsfält om SHA 70. Det var personliga meddelanden till SHA 70 om allsköns goja mellan himmel och gjord som fortsatte i det oändliga. Ja jisses säger jag bara, dessa meddelanden gav intrycket av att TV-Tim tenderar att bli manisk, hur kan han ens lägga ner sådant kolossalt engagemang i vad SHA 70 sagt, gjort, påstått och tänkt?

Jag är fortfarande inte säker på om SHA 70 ljuger eller om han tror på allt han rapporterar om gällande Briges of Hope. Ett motiv från SHA 70:s sida kan vara att hämnas på Bridges of Hope eftersom den organisationen satte han i en besvärlig situation. Ett annat motiv kan vara hans personlighet som jag uppfattar åt det narcissistiska hållet. Personer som är sådana har en förprogrammerad karta i huvudet där omgivningen uppfattas som mera hotfull än den är, dvs han kan tendera se Bridges of Hope som ett terrorläger som drivs av kriminella, istället för ett behandlingshem.

Det som talar för SHA 70:s antagande om att patienterna hålls som fångar inne på Bridges of Hope är att behandlingshem på Filipinerna av tradition ofta betraktas som ljusskygga fängelser eller institutioner där folk hålls i fångenskap under vidriga förhållanden, genom beslut fattade utan rättssäkerhet. Det är mycket svårt finna recensioner om Bridges of Hope online, oavsett vad GhostofDemocracy hade att säga innan han blev avstängd.

Däremot har jag funnit en kommentarer som indikerar på att Bridges of Hope misstänks vara just en institution där folk hålls inlåsta under förhållanden där släktingar med pengar bestämmer och missbrukare och annat löst folk städas undan. Det finns alltså viss täckning för det SHA 70 säger, skulle jag vilja påstå.
Citera
2023-12-22, 20:19
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det verkar som att TV-Tim är på stridsstigen mot Flashback, eftersom han blivit jättekränkt: https://www.youtube.com/watch?v=W1wdFNH_DF8

Han står fortfarande och tuggar på sina 4680 prenumeranter, vilket är patetiskt litet utifrån att han släppt 716 videos. Sedan hade han mage att skriva på min Youtube kanal att jag harklar och hostar mig igenom mina program, att jag skulle lägga ner. Du ska tvätta dig i munnen när du talar om mig och inte skita ner min kanal som du gjorde. Du kan visserligen ge ett sympatisk intryck på din Youtubekanal. Men det du skrev till mig, ja vilket idiot, det var mitt intryck om dig.

Jag har roat mig att titta på TV-Tims första avsnitt. Det är flera löjeväckande avsnitt som inte ens når upp till 100 visningar. Jag hade iaf över tusen visningar på mina första program. Sedan lade jag ner, för jag vill inte ha SHA 70 i rumpan.

Jag tror iofs inte jag gjort något övertramp genom de filmer jag släpp men jag vet ju inte hur saker i framtiden kan komma att vridas och vändas på. Det var extremt vad den här TV-Tim skrev i mina kommentatorsfält om SHA 70. Det var personliga meddelanden till SHA 70 om allsköns goja mellan himmel och gjord som fortsatte i det oändliga. Ja jisses säger jag bara, dessa meddelanden gav intrycket av att TV-Tim tenderar att bli manisk, hur kan han ens lägga ner sådant kolossalt engagemang i vad SHA 70 sagt, gjort, påstått och tänkt?

Jag är fortfarande inte säker på om SHA 70 ljuger eller om han tror på allt han rapporterar om gällande Briges of Hope. Ett motiv från SHA 70:s sida kan vara att hämnas på Bridges of Hope eftersom den organisationen satte han i en besvärlig situation. Ett annat motiv kan vara hans personlighet som jag uppfattar åt det narcissistiska hållet. Personer som är sådana har en förprogrammerad karta i huvudet där omgivningen uppfattas som mera hotfull än den är, dvs han kan tendera se Bridges of Hope som ett terrorläger som drivs av kriminella, istället för ett behandlingshem.

Det som talar för SHA 70:s antagande om att patienterna hålls som fångar inne på Bridges of Hope är att behandlingshem på Filipinerna av tradition ofta betraktas som ljusskygga fängelser eller institutioner där folk hålls i fångenskap under vidriga förhållanden, genom beslut fattade utan rättssäkerhet. Det är mycket svårt finna recensioner om Bridges of Hope online, oavsett vad GhostofDemocracy hade att säga innan han blev avstängd.

Däremot har jag funnit en kommentarer som indikerar på att Bridges of Hope misstänks vara just en institution där folk hålls inlåsta under förhållanden där släktingar med pengar bestämmer och missbrukare och annat löst folk städas undan. Det finns alltså viss täckning för det SHA 70 säger, skulle jag vilja påstå.

Som vanligt ska vi vänta på att han/dom ska visa sanningen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in