2024-01-07, 23:25
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Människor vilka lovar guld och gröna skogar men inte håller det överhuvudtaget är smuts, lika som den Fete Pastorn gjort i fallet med SHA70 och Bomben.
Sällan eller aldrig har väl en en trumma slagits högre än den Fete Pastorn under veckor slog på då han annonserade kommande händelse, dvs Bomben.
Men den kortväxte Fete Pastorn gjorde detta bara för egen vinning, att få fler följare, för att tjäna pengar, lägg sedan till dessa bortförklaringar de körde med, Fröken Dalbin är sjuk så vi inväntar hennes tillfrisknande först, sen lovar vi att Bomben kommer, Fröken Dalbin, hon har varit frisk i månader nu men likväl så har ingen Bomb exploderat!

Intresset har svalnat rejält när det gäller det här. Vem som har sagt/gjort vad är inte intressant längre. Samtliga är lika goda kålsupare! 😅
Citera
2024-01-08, 00:13
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Intresset har svalnat rejält när det gäller det här. Vem som har sagt/gjort vad är inte intressant längre. Samtliga är lika goda kålsupare! 😅

Jepp, så sant, tiden läker alla sår, SHA70 går ut ur detta som en Vinnare pga att Fröken Dalbin, Fete Pastorn och Rönne var en trio rädda Harar.
Citera
2024-01-08, 00:22
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Jepp, så sant, tiden läker alla sår, SHA70 går ut ur detta som en Vinnare pga att Fröken Dalbin, Fete Pastorn och Rönne var en trio rädda Harar.

Jag känner att det är nåt lurt på "båda hållen". Kommer det fram nåt mer så lär vi få reda på det, inget jag bryr mig om just nu iallafall.
Citera
2024-01-08, 23:28
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProjectVeritas
Kalle skall befria CB från tortyrnästet
https://swebbtube.se/w/oCfUYyNufEbj1c2rHnnJ2N

Vad ska vi tro, var det verkligen SHA70 som lyckades befria Bigander från terrornästet i Manila?
Vad ska vi tro, har den kortväxte men Fete Pastorn betalat tillbaka den stora skulden till Bigander?
Citera
2024-01-13, 01:23
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Vad ska vi tro, var det verkligen SHA70 som lyckades befria Bigander från terrornästet i Manila?
Vad ska vi tro, har den kortväxte men Fete Pastorn betalat tillbaka den stora skulden till Bigander?

Nej och åter nej.
Citera
2024-01-19, 17:20
Medlem
NyaHenriksss avatar
Jag får nog erkänna att jag bytat sida från Tim&co till batongpolisen i denna CB-historia.
Har tänkt mycket på den engelska internationella videon och ser fram emot en uppföljning. Att det finns minsta lilla misstanke om att BOH tar emot ”patienter” mot betalning är helt uppåt väggarna gör mig riktigt upprörd!
Citera
2024-01-21, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Jag får nog erkänna att jag bytat sida från Tim&co till batongpolisen i denna CB-historia.
Har tänkt mycket på den engelska internationella videon och ser fram emot en uppföljning. Att det finns minsta lilla misstanke om att BOH tar emot ”patienter” mot betalning är helt uppåt väggarna gör mig riktigt upprörd!

Då återstår ju bara att få CB och CS att synka sina historier.

Duger inte med "Det får stå för Calle".

De flesta vårdinrättningar tar emot patienter mot betalning.
Frågan är väl hur mycket tvångsmedel som används.
Senast redigerad av mollgan155 2024-01-21 kl. 08:53.
Citera
2024-01-25, 00:02
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss

Ja du, alla trodde på den lilla feta Skåningen när han gick bananas över alla lögner han påstod att Batongpolisen körde med, men nu sitter den kortväxte Tjockisen i sin andra-hands-2a utan möbler och skakar av rädsla för SHA70!
För den enda Bomb 💣💥 vi kommer att få se är när Batongpolisen stämmer skiten ur dessa tre byfånar, Frk Dalbin, Fat Padre Tim och Stinsen på Bornholm.
Citera
2024-01-31, 17:55
Medlem
Citat:
Ja du, alla trodde på den lilla feta Skåningen när han gick bananas över alla lögner han påstod att Batongpolisen körde med, men nu sitter den kortväxte Tjockisen i sin andra-hands-2a utan möbler och skakar av rädsla för SHA70!
För den enda Bomb 💣💥 vi kommer att få se är när Batongpolisen stämmer skiten ur dessa tre byfånar, Frk Dalbin, Fat Padre Tim och Stinsen på Bornholm.

Köper du allting?

Att CS åkt till Filippinerna verkar ju trovärdigt med tanke på passbilderna.

Men frågan är väl hur mycket scam det är runt planeringen.

Visste CS vad som var i görningen.
Min oväsentliga känsla är att hen visste betydligt mer än hen avslöjat.
Vilket i så fall är ett bedrägligt beteende.

Vem visste vad innan insamlingen.

Jag är fortfarande tveksam.
Senast redigerad av mollgan155 2024-01-31 kl. 17:58.
Citera
2024-02-01, 15:28
Medlem
Jobbar han med Östein Rönne?
Citera
2024-02-01, 16:05
Medlem
Skulle inte SHA70 stänga ned Flashback?

Eller hur va det? 🤔
Citera
2024-02-02, 06:34
Medlem
Crime-boy2s avatar
Tillhörde SHA70 Baseboll-ligan i Stockholm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in