2023-09-18, 06:53
Medlem
LinusNoremalms avatar
Jag och Denny gjorde en liten analys av överste utredarens våta drömmar igår. Del 4 i vår serie
om mytomanen från Manila och gubben i poliskeps och polispyamas som för övigt Johan Widen har designat. Inte konstigt att Kalle höjer JW till skyarna. Jag blev ifrågasatt av Kalles fanclub och några frågade mig när jag ska be nollan om ursäkt. Jag kan säga det till allihop. Även om det skulle visa sig att Kalle faktiskt står bakom CBs frigivning vilket jag starkt betvivlar så är han en OND människa som inte gör någonting som han inte tjänar på. Han är en riktig skojare som har smitit från miljonskulder och gömt sig i Thailand. Vill ni se hans CV så kolla på denna video där Kalles skulder är samlade.

https://www.youtube.com/watch?v=oGuSTyePQ1c&t=6s
Den som tvivlar på äktheten i dokumenten eftersom namnet är maskat kan kontakta mig på min privata mail så kan jag överbevisa er l.j.noremalm@hotmail.se

Konstapelns Utredning Del 4
https://rumble.com/v3ihv5k-konstapel...ing-del-4.html
Citera
2023-09-18, 08:34
Medlem
NyaHenriksss avatar
I kommentarsfältet i senaste videokreationen får Storpotäten en fråga om att han anklagat frun för att han hamnade på behandlingshemmet.
Storpotäten svarar att han aldrig sagt så.
Kör han en Bigander eller är han bara alkoholdement?
Citera
2023-09-18, 11:23
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Kollat lite, en jobbig jävel att lyssna på, väldigt teatralisk, det är iaf ingen större skillnad på en Zigenare med mugg utanför ICA och denna Swishhora på tuben. Dock skulle aldrig en Zigenare tro på ett enda ord av lögnaren SHA70 vilken tydligen denna JW gör eller så horar han lite extra för Batongpolisens följare.
Han både ser ut och låter som en kåkfarare. Kanske borde kollas upp hur länge han suttit om det nu skulle vara fallet. Teatralisk haha ja synnerligen.
Citera
2023-09-18, 11:50
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Han både ser ut och låter som en kåkfarare. Kanske borde kollas upp hur länge han suttit om det nu skulle vara fallet. Teatralisk haha ja synnerligen.

Nä fängelse har han nog aldrig suttit i. Han är inte ointelligent, tvärt om! Väldigt beräknande och planerande person.
Citera
2023-09-18, 11:54
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Nä fängelse har han nog aldrig suttit i. Han är inte ointelligent, tvärt om! Väldigt beräknande och planerande person.

Fd missbrukare? Beteendet och kroppsspråket är väldigt lika en fd junkie.
Citera
2023-09-18, 12:05
Citat:
Ursprungligen postat av seberto

Som sagt JW är ivf en jobbig jävel att lyssna på!
En annan fundering vilken slår mej när jag läser Batongpolisens kommentarersfält, vilka är dessa människor som hyllar denna bedragare in i absurdum, minst sagt sinnessjukt. SHA70 har ett antal egna alteregokonton det vet man men det är fan värre att läsa hans kommentarsfält än att läsa dessa hos Pingstkyrkan när de går fullständigt bananas över något!
Citera
2023-09-18, 22:48
Medlem
Cb pekar inte finger på bilden , han och unge mannen närmast kameran gör det inte (inte vad man ser)
Mitt sett att se det , är att cb är försökt utskriven , och cs etc är grund lurade av kyrkan
Citera
2023-09-19, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magaluf62
Cb pekar inte finger på bilden , han och unge mannen närmast kameran gör det inte (inte vad man ser)
Mitt sett att se det , är att cb är försökt utskriven , och cs etc är grund lurade av kyrkan

Du har rätt, flickans finger som sticker upp. Synvilla från min sida. Då är han inte med i gudsklacken!
Citera
2023-09-19, 00:38
Medlem
Men roligt att vissa förvandlat bilden på FB till chattråd. Vilken fantastisk röra detta är.
Citera
2023-09-19, 00:51
Citat:
Ursprungligen postat av rej_2001
Men roligt att vissa förvandlat bilden på FB till chattråd. Vilken fantastisk röra detta är.

Batongpolisens fanclub är ju inte direkt medlemmar i Mensa, så inget att bli förvånad över.

(Ser att en M*na Svenss*n undrar varför Rönne tagit bort sin fråga om när bilden togs, MS den ligger kvar under bilden där den legat hela tiden, vilka nötter det finns... *o.)
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-09-19 kl. 00:57.
Citera
2023-09-19, 01:08
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
SHA70 kan ju använda historien som inspiration till en deckarbok. Då får han ju även bestämma slutet och har något att sälja.

Tidigare var jag skeptisk till alla inblandade då jag inte trodde att SHA70 skulle lyckas med någon fritagning. Men han bjöd ju på gratis underhållning som en deckare med sin detektivgrupp och helt plötsligt dök de fetstilade personerna upp i flödet och jag kollade lite.

Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Om SHA70 hade varit mer öppen och inte använt största släggan hela tiden hade ju inte historien svämmat över så enormt. Som åskådare var ju historien intressant att följa men det verkar inte ha varit roligt för de inblandade.
Vad lutar historien åt för din del då: fiktion eller verklighet?
Citera
2023-09-19, 01:57
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HamaX
CB är hemma och har sektmöte med samma folk som satte honom på Bridge of Hope. 2 av dem är pastor på Jesus The Anointed One Church. Nu är det nog slut med youtube, horor, resande etc. annars åker han tillbaka...

https://www.facebook.com/elvie.loma/...WkFVaU1EjXXMPl

Dröjer väl inte länge innan CS drar igång en räddningsaktion mot lite Swish för att få honom ut ur landet.
Ser han inte lite obekväm ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in