2023-12-02, 21:02
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Förnekande är en mycket vanlig försvarsmekanism, min undran blir därav varför försvarar du Brottslingen tillika Tjockisen från Skåne?

Jag försvarar att Tim ihop med Öystein och Linus har ett omfattande material som de kommer publicera, innehållande komprometterande information om SHA 70. Vilket du med flera inte tror på, ni tror ej sådant material existerar, utan att det är en lögn, som jag förstår det som.

Utifrån utseendet så bryr jag mig ej om ifall han är kort, tjock och otränad. Jag får medge att han ser ut som en vandrande hjärtinfarkt och har ätit för mycket semlor i sina dagar. Det syns i dagens klipp. Där Tim poserar i början av klippet. Det finns mycket festbilder på Tim, där han skiner och glänser i kapp med flera kändisar. Däribland vad det ser ut som Tomas Di Leva. Tim verkar leva livet: https://www.youtube.com/watch?v=69UTw1MnRas&t=238s
Senast redigerad av Hegamon 2023-12-02 kl. 21:06.
Citera
2023-12-02, 21:08
Medlem
Citat:
⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5.

Dock lite komiskt att Batongpolisen drar brigde of hope i samma kategori som ”koncentrationsläger”. Han som varit polisen borde väl kört en del personer till valfri psykakut i Sverige?. Det är nämligen så att 9/10 avgiftningskliniker, ”pava” alltså psykakuten mm har galler för fönster samt även låsta avdelningar . Där kan man bli placerad allt ifrån 2-3 dagar till flera månader i väntan på tex behandling från kommunen eller utredning .

Sällan skådat mer lågbegåvade följare som hans 😂 har dom NOLL insyn om hur samhället fungerar inom psykiatrin i ens egna land ? Herre min skapare vad sjuk han är SHA
Citera
2023-12-03, 03:04
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo

Har inte Bigander själv börjat med Youtube igen? Vill höra ifrån cykelmössan själv vad han utsatts för.

Det är bara överdrivet tramseri, annars hade det väl kommit fram
Citera
2023-12-03, 03:06
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Tänk dig att Batongpolisen fritar CB från Asiens värsta koncentrationsläger, CB återvänder direkt hem till personen i fråga som placerat honom där . Han har tillräckligt med ork för att besöka kyrkor, barnkalas mm😂 Att folk tror på denna fars är fan obegripligt

Helt klart, två idioter som tror de är smarta. C.B har troligtvis gått i OBS-klass när han var i skolåldern.
Citera
2023-12-03, 03:45
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Den enda intervju som Cykelmössan har gett efter händelsen är på Rönnes kanal, vad jag vet.

Jo så är det nog. Han har inget vettigt att komma med så det är bättre han håller sig borta. Han är dock inne och kommenterar lite emellanåt på andras Youtubekanaler. Inte mycket vettigt i dem heller kan man ju säga.
Citera
2023-12-03, 03:54
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Enligt Batongpolisen så mår Cykelmössan mycket bättre nu och hälsar till alla. Ju mer man tänker på Tjockisen i Skåne (han med mundiarré), den s.k. bomben vilken Gud glömde, nej menar inte utlöste, hänvisningen till högre makt, så inser man att den i Lexbase förekommande Tjocka Skåningen nog enbart sökte högre egen inkomst via fler visningar på nätet, vilket han sannerligen fick.

Möjligt, men har aldrig hört honom be om swishpengar som bl.a SHA70 har gjort. Lexbase eller inte, varken "C.B" eller "C.S" har rent mjöl i påsen så jag anser dem vara lika goda kålsupare allihop.
Citera
2023-12-03, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKOTTEN123
Det bidde en liten kreation.

https://rumble.com/v3yoc45-kiruna-pojken.html

Det enda som saknades var den impotenta ilskan där han ofta lägger sig till med en finsk brytning av någon anledning 😄
Citera
2023-12-03, 16:07
Medlem
NyaHenriksss avatar
Angående sista videon på engelska är jag positiv till syftet. Mycket positiv!
Om Boh är ett så hemskt ställe och man kan bli ditskickad av någon som betalar för att bli av med en, så är det för jävligt.
Frågan jag ställer mig är dock vilka bevis han har att det är så illa.
CB var ju nyligen utsläppt/utskriven därifrån när Rönne intervjuade honom och då var allt frid o fröjd enligt honom själv.
Om det finns bevis och inte bara hörsägen om att stället är så hemsk, så hoppas jag verkligen att myndigheter tar tag i detta efter att dom nu blir informerade.
Det kan ju också vara så illa att myndigheterna faktiskt är medvetna om hur det går till men blir mutade och då håller käft och låter det pågå.
Men amerikanska ambassaden måste ju ta detta på allvar.
Citera
2023-12-03, 17:15
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Angående sista videon på engelska är jag positiv till syftet. Mycket positiv!
Om Boh är ett så hemskt ställe och man kan bli ditskickad av någon som betalar för att bli av med en, så är det för jävligt.
Frågan jag ställer mig är dock vilka bevis han har att det är så illa.
CB var ju nyligen utsläppt/utskriven därifrån när Rönne intervjuade honom och då var allt frid o fröjd enligt honom själv.
Om det finns bevis och inte bara hörsägen om att stället är så hemsk, så hoppas jag verkligen att myndigheter tar tag i detta efter att dom nu blir informerade.
Det kan ju också vara så illa att myndigheterna faktiskt är medvetna om hur det går till men blir mutade och då håller käft och låter det pågå.
Men amerikanska ambassaden måste ju ta detta på allvar.

Va faaan NH, har du gått med i Batongpolisens Fanclub 😂?

Dessa videor är mest troligt dödsryckningarna från Skithögen i Hua Hin, degen är slut och nya Swish måste in, antar att han inom kort kommer att ta en längre timeout.
Citera
2023-12-03, 17:26
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Va faaan NH, har du gått med i Batongpolisens Fanclub 😂?

Dessa videor är mest troligt dödsryckningarna från Skithögen i Hua Hin, degen är slut och nya Swish måste in, antar att han inom kort kommer att ta en längre timeout.

Endast Fritjofs fanclub är aktuell för mig 👍
Nä jag tycker faktiskt att detta är ett bra initiativ om det nu verkligen är så illa att stället används på det sätt han påstår.
Det är dock fortfarande hörsägen eftersom inga bevis uppvisats.
Jag tänker definitivt inte swisha men OM det är som han säger och han får igång en aktion som kan hjälpa oskyldiga så får han faktiskt en 👍 av mig.
Citera
2023-12-03, 17:59
Medlem
Har TV-Tim förnekat att han är förtidspensionär?

Och visat upp det egna bolaget eller flera bolag som han tar ut lön ifrån? Eller aktieutdelning? Det borde vara enkelt.

För han är väl inte anställd av någon? Som Bergmark är.
Citera
2023-12-03, 18:05
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Har TV-Tim förnekat att han är förtidspensionär?

Och visat upp det egna bolaget eller flera bolag som han tar ut lön ifrån? Eller aktieutdelning? Det borde vara enkelt.

För han är väl inte anställd av någon? Som Bergmark är.

Bergmark är väl inte anställd på papper?
Hans deklaration var ju jättelåg så det tyder väl på att han jobbar svart? Eller jobbade svart?
Har han fått riktig anställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in