2024-02-19, 23:40
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRelax
Är hundra på att jag sett i alla fall en del av fittan, och då så pass mycket att jag kunde dra den slutsatsen att namnet "vulkan" just associeras med likheten av hennes fitta. Företrädare för Dumpen får gärna redogöra för vad de menar med ordet vulkan, så vi slipper förvirringen i framtiden.

Ja man ser nedre delen av fittan där det gör man. Av det lilla man ser så är det inte en speciellt estetiskt tilltalande fitta nej. Vulkanfitta passar rätt bra tror jag, om det nu är det som ordet vulkan anspelar på här.

Personligen har jag alltid tolkat "vulkan" som en "storfångst" med kraftigt genomslag. Men det är jag det och om dumpen använder ordet på det viset vet jag ju inte.
Citera
2024-02-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Så får Expressen & Aftonbladet något att skriva om. De skriver ju inte om det jävla röran han har ställt till med. Alla människor som mår dåligt pga hans handlingar. De skriver om att han tog sitt liv pga Dumpen. Inte så att han tog sitt liv för att han valde den lättaste vägen.

De skriver om det du nämner om de anhöriga har lust att prata om det.

Vore givetvis objektivt jättekonstigt att inte uppmärksamma om någon mördar sig själv efter att ha varit med på Dumpen med tanke på det det stora följe som de har, vilken slags maktfaktor de har blivit, och då det finns en ansvarig utgivare osv. Det är inte direkt Göransblogg.blogspot.com.
Citera
2024-02-20, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Spännande med en gädda med rejäl social fallhöjd! Han kommer inte ha det roligt framöver. Det som kan mildra hans fall är väl att Centerpartiet historiskt sett behandlat sina företrädare med silkesvantar när det kommer till sexuella störningar/avvikelser. Men hans liv förändrades precis för alltid på bara några minuter.

Så jävla oskönt ställe att torska sin mödis på og.
Deppigt norrländskt garage med några lastpallar och en hjullastare.
Måste vara drömmen för de flesta 14 åringar.
Fast han kanske har ett fint kontor med en replika av Titanic och en fikusplanta.
Citera
2024-02-20, 00:07
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Så jävla oskönt ställe att torska sin mödis på og.
Deppigt norrländskt garage med några lastpallar och en hjullastare.
Måste vara drömmen för de flesta 14 åringar.
Fast han kanske har ett fint kontor med en replika av Titanic och en fikusplanta.

#375 skickar ju bild på det han säger är hans kontor i en av chattarna. Ett träigt skrivbord med vanlig kontorsstol och lite sladdar i ett hörn. Han skriver också att han vill bli avsugen under bordet medans han jobbar. Det hade nog inte varit så poppis hos kollegorna.
Citera
2024-02-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
#375 skickar ju bild på det han säger är hans kontor i en av chattarna. Ett träigt skrivbord med vanlig kontorsstol och lite sladdar i ett hörn. Han skriver också att han vill bli avsugen under bordet medans han jobbar. Det hade nog inte varit så poppis hos kollegorna.

My bad har inte kollat in chatlogen, bara konfrontationen.
Men ville nånstans att att han trots allt skulle ha en Titanic Replica och en gammal norsk rederi-log bok.
Men ok ytterligare ett sunkigt low life som slänger sitt liv på det lokala ÅVC för lite chans till fitta.
Citera
2024-02-20, 00:15
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRelax
Är hundra på att jag sett i alla fall en del av fittan, och då så pass mycket att jag kunde dra den slutsatsen att namnet "vulkan" just associeras med likheten av hennes fitta. Företrädare för Dumpen får gärna redogöra för vad de menar med ordet vulkan, så vi slipper förvirringen i framtiden.

Tror mer de menar gädda av typen med hög fallhöjd. Dumpen brukar ju inte vara med och döpa de deformerade könsorganen de publicerar, men nu har det varit sparsamt med den varan på sista tiden vilket är tråkigt tycker jag. Var ju roligt att skratta åt kukar som såg ut som ballongdjur gjorda av fulla clowner eller där könshåret var längre än kuken. Nu har jag inte kollat närmare på bilden på fittan i det här fallet men ser alltså framför mig att den alltså är gul och röd med brunsvart gegga på bilden? Låter som den behöver ett besök hos farbror doktorn.
Citera
2024-02-20, 00:19
Medlem
Korv-Bajss avatar
Skyddsväst på!
https://www.youtube.com/watch?v=3oBjokZR6uk

Men det är/var väl inte pga #375-militären?
("Den här som vi väntar på han låter lite så där halvgangsteraktig...")
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-02-20 kl. 00:22.
Citera
2024-02-20, 00:37
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Patron ur för K4 kaptenen.
Skott kommer, men inte klart bakåt för där stod Sara och Patrik dolda bakom ett camouflage.
Citera
2024-02-20, 01:15
Medlem
sunlesss avatar
275. Centerpartiet också.
Att han blir mer intresserad när barnet berättar om utsatthet talar klarspråk. Så där försvann hela hans historia utan livlina.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Men dumplingarna har räddat en massa fiktiva 14-åringar i och med denne. Knappast vill någon så ung chatta om sex med en gammal gubbe..
Vi vet vad passiv aggressivitet betyder här.
Citera
2024-02-20, 04:05
Medlem
timpanis avatar
Intressant hur alla gäddorna tänker lika kring damage control. Dom erbjuder alltid samma lösning för att försöka komma undan publicering:

▪️Jag ska genast radera alla appar jag använt för att kontakta barn.

▪️Det var bara det här barnet jag har haft kontakt med, och jag tänkte ändå inte göra nåt.

▪️Om ni publicerar detta kommer det drabba min familj, som är helt oskyldiga.
Citera
2024-02-20, 05:10
Medlem
HassanVonEssens avatar
Hur mycket han än försöker radera sina konton på diverse sociala medier är det med en skön hänsynslöshet som personuppgifterna står kvar på Ratsit och de andra söktjänsterna utan att han kan göra något åt saken. Den är ju en riktig käftsmäll trots allt.
Citera
2024-02-20, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven

Har kommendörkaptenen hamnat i radioskugga? Ingen rörelse på hans FB på två dagar. Har verkligheten trots allt trängt in bakom hans autistiska skal?
Ingen fara, kl 05 imorse kom ytterligare ett oerhört intressant inlägg om kriget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in