2024-02-19, 22:58
Medlem
FernandoFisrings avatar
Jag blir mörkrädd av att sånna här porrskadade neandertalare som #375 sitter på fina jobb och titlar inom Försvarsmakten och i politik. Hur i helvete har han klarat sig så bra i livet när han är så blåst att han varken kan skriva ordentligt och söker efter småbarn att förgripa sig på på en telefon som tillhör Försvarsmakten? Han framstår ju inte heller direkt som smartare när han står kvar och babblar i 10 minuter och bara gör saken ännu värre för sig själv. Fallhöjden i förhållande till det liv han lever och var är ju utan tvekan enorm. Han har verkligen förstört det för sig själv. För några dagar sedan hade han bra jobb, familj och säkert stor respekt i byn. Är nog beredd att säga att det här är den största vulkangäddan hittills. Alltså jag fattar inte alls den här gäddan. Vill han peta på något annan än sin fru så kan han väl skilja sig, flytta till en sunkig etta, skaffa tinder och sexchatta med myndiga personer som alla andra mer normala kåtbockar till tragiska gubbar. Att flytta till typ nordpolen är nog det bästa han kan göra nu. Hoppas bara alla lämnar hans familj ifred.
Senast redigerad av FernandoFisring 2024-02-19 kl. 23:04.
Citera
2024-02-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jaktlicenser dras inte bort i en handvändning dock.
Jo om det är militära vapen och den arbetsgivaren kan påverka bedömningen av lämplighet att inneha privata vapen.
Gädda #375.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-19 kl. 23:10.
Citera
2024-02-19, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Hana guld tid är förbi. Sara träffade när hon tog upp att han inte visste hur det var att leva utanför. Hoppas resten av han liv blir, just det, utanför. Liten ort, alla vet, han har förlorat den respekt han hade
Han är körd! Gädda #375.
Citera
2024-02-19, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
#375 bor med frugan i Glommersträsk utanför Arvidsjaur/gränsen till Västerbotten.

Frugan har alltid varit av det rätta virket, förjävla tråkigt att hon hamnar i denna ganska oväntade sits. Barnen är vuxna och har bildat familj(er). Som sagt tidigare i tråden så blir det sociala fallet ganska jävla totalt här.

Hans fall bryr jag mig inte det minsta om. Lirare som vill mingla i politiken och militär. Men alla andra. Alla barn han kanske har förstört, deras familjer. Hans egen familj. Han förstör och förstör. Vänder upp och ner på folks liv. Hoppas de har en jordkällare där han kan bo ett tag och befinna sina synder.
Citera
2024-02-19, 23:13
Medlem
Citat:
Hans fall bryr jag mig inte det minsta om. Lirare som vill mingla i politiken och militär. Men alla andra. Alla barn han kanske har förstört, deras familjer. Hans egen familj. Han förstör och förstör. Vänder upp och ner på folks liv. Hoppas de har en jordkällare där han kan bo ett tag och befinna sina synder.
Gädda #375 ska inte ens ha en jordkällare.
Citera
2024-02-19, 23:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nä fy så hemskt, som fluga skulle man bli stekt direkt. Får ont i magen av tanken vad den familjen får gå igenom. Hur som är det inget av det ett utsatt barn drabbas av. Det är predatorn som står ansvarig för allt ihop!
Gädda #375
Javisst. Den här mannen är riktigt otäck, i början av chatten så blir gädda #375 ju mäkta intresserad då barnet berättar att hon blivit sexuellt utsatt av en äldre släkting som liten. Den här Kaptenen har bränt alla sina pansarbilar. Vilken vulkan Dumpen kom med nu. Heja Patrik och Sara!
Citera
2024-02-19, 23:21
Medlem
MrRelaxs avatar
Är det hans vinröda Tesla Model S man skymtar i bakgrunden nere i garaget i början på konfrontationen månntro?

De var snabba på publiceringen i detta fallet. En väldigt omfattande chatt som sträcker sig över flera år totalt. Undrar ifall de förberedde en snabb publicering för att förhindra att gäddan i detta fallet fick tankar om att ta sitt liv snabbt för att undvika publicering?

Sen ser jag ibland att vissa av er använder "Vulkangädda" som synonym för en gädda med stor fallhöjd?
I fallet med den verkliga Vulkangäddan, kärringen som arbetade på skola eller vad det nu var är nog namnet "vulkan" accocierat till att hennes fitta såg ut som just djupet av en vulkan, inte att publicering i sig är explosiv och stor som en vulkan. Eller har jag fel där?
Citera
2024-02-19, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#375 Får hoppas att hon slipper det skitgörat, han var älgjägare och borde kunna sköta det på egen hand.

Så får Expressen & Aftonbladet något att skriva om. De skriver ju inte om det jävla röran han har ställt till med. Alla människor som mår dåligt pga hans handlingar. De skriver om att han tog sitt liv pga Dumpen. Inte så att han tog sitt liv för att han valde den lättaste vägen.
Citera
2024-02-19, 23:27
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRelax
Är det hans vinröda Tesla Model S man skymtar i bakgrunden nere i garaget i början på konfrontationen månntro?

De var snabba på publiceringen i detta fallet. En väldigt omfattande chatt som sträcker sig över flera år totalt. Undrar ifall de förberedde en snabb publicering för att förhindra att gäddan i detta fallet fick tankar om att ta sitt liv snabbt för att undvika publicering?

Sen ser jag ibland att vissa av er använder "Vulkangädda" som synonym för en gädda med stor fallhöjd?
I fallet med den verkliga Vulkangäddan, kärringen som arbetade på skola eller vad det nu var är nog namnet "vulkan" accocierat till att hennes fitta såg ut som just djupet av en vulkan, inte att publicering i sig är explosiv och stor som en vulkan. Eller har jag fel där?

Var har ni sett vulkangäddans fitta?
På dumpen visas ju inte fittan, den är ju avskuren liksom? Var kan jag se hennes vulkanfitta?

Edit: okej kollade upp henne igen, visst ser man lite vulkanfitta det gör man.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-02-19 kl. 23:30.
Citera
2024-02-19, 23:30
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Låter det som att jag INTE visar sympati för hans fruga eller vad fan menar du? Läs inlägget du svarar på först. #375.
Citera
2024-02-19, 23:33
Medlem
MrRelaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Var har ni sett vulkangäddans fitta?
På dumpen visas ju inte fittan, den är ju avskuren liksom? Var kan jag se hennes vulkanfitta?

Är hundra på att jag sett i alla fall en del av fittan, och då så pass mycket att jag kunde dra den slutsatsen att namnet "vulkan" just associeras med likheten av hennes fitta. Företrädare för Dumpen får gärna redogöra för vad de menar med ordet vulkan, så vi slipper förvirringen i framtiden.
Citera
2024-02-19, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Fick känslan av att #375 gäddan i Arvidsjaur hade gjort detta förut,
Vidrig pedofil

De är de som är allra farligaste. De som kan prata, har en familj och har en fasad som mantel. Ingen tror att de skulle göra något sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in