2024-02-19, 18:19
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Åh helvete #375, den jäveln har man stött på i jobbet. Fallhöjden är total här kan jag intyga för kung och fosterland. Tror fan han hoppar framför tåget jävligt snart.

Keep 'em coming!!!
Citera
2024-02-19, 18:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Åh helvete #375, den jäveln har man stött på i jobbet. Fallhöjden är total här kan jag intyga för kung och fosterland. Tror fan han hoppar framför tåget jävligt snart.

Keep 'em coming!!!
Jag vill inte vara respektlös på något sätt, men jag skulle ha jävligt svårt att sörja...
Citera
2024-02-19, 18:24
Medlem

Att peddona tycker så jävla synd om sig själva och de konsekvenser det ger dem är äckligt!

Inte en enda jävla tanke på barnens mående!

Först när de åker fast så trillar poletten ner (låtsas de) och de spelar ångerfulla men är egentligen bara ledsna över att de raserar sina egna liv (vilket är helt rimligt).

Han snackar bara om sig själv, sitt liv och sina konsekvenser. Så oerhört patetisk person.
För min del är ett självmord helt ok här!
Citera
2024-02-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Och helvete vilka desperata tankar, törs inte prata med frugan, hela hans liv är slut, bla bla blah!

Han har hållit på länge. Helvete vilket liv det hade blivit om det dykt upp ett barn som sedan gått till polisen och anmält pedofilen. Hur tänker de? På riktigt!

Han har säkert hållit på länge. Däremot hur och om han har lyckats tidigare är väl mer oklart. Alltså, i den åldern och med de uppdrag han hade, jo hade. Det är helt omöjligt att ens försöka förstå sig på dessa individer.
Citera
2024-02-19, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Hmmm...han ser väl lite trevligare och gladare ut här?

https://www.arvidsjaur.se/sv/kommun/Kommunpolitik/kontakta-politiker/

Det var förstås före eländet.

De har redan tagit bort möjligheten att maila Leffe. Snabbt jobbat!
Citera
2024-02-19, 18:30
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag vill inte vara respektlös på något sätt, men jag skulle ha jävligt svårt att sörja...
Sådan är känslan på orten, alla känner alla och han har alltid varit aktiv inom politiken, föreningslivet och haft fina förtroendeuppdrag inom försvaret regionalt. Han tappade alltihop nu, absolut jävlart allt inkl familj, släkt och umgängeskrets. Är lite chockad över det hela, men gäddor finns ju överallt.
Citera
2024-02-19, 18:33
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Hoppsan, #375 ligger nog lite pyrt till på arbetsmarknaden nu.
Kanske kan ryssen erbjuda honom en exit med en fräsch tvåa i typ Krasnojarsk mot lite hemligheter.
Centern är väl vana med skandaler vid det här laget, så kanske går under radarn.

Spännande med en gädda med rejäl social fallhöjd! Han kommer inte ha det roligt framöver. Det som kan mildra hans fall är väl att Centerpartiet historiskt sett behandlat sina företrädare med silkesvantar när det kommer till sexuella störningar/avvikelser. Men hans liv förändrades precis för alltid på bara några minuter.
Senast redigerad av Carlbom 2024-02-19 kl. 18:38.
Citera
2024-02-19, 18:34
Medlem
Centerpartiet har tatt ned siden hans
https://www.centerpartiet.se/lokal/norrbotten/arvidsjaur/startsida/personer/leif-andersson
Citera
2024-02-19, 18:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
De har redan tagit bort möjligheten att maila Leffe. Snabbt jobbat!
Ja, fan, ibland är kommunpolitiken intergalaktiskt snabb. Det är väl den här hastigheten man kunde önska i många andra fall i Sverige också.
Citera
2024-02-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Spännande med en gädda med rejäl social fallhöjd! Han kommer inte ha det roligt framöver. Det som kan mildra hans fall honom är väl att Centerpartiet historiskt sett behandlat sina företrädare med silkesvantar när det kommer till sexuella störningar/avvikelser. Men hans liv förändrades precis för alltid på bara några minuter.

Vad han kan klara sig med är att han är i den åldern att kan börja lyfta pension från olika håll och kanter. Utsparkad från hemmet lär han säkert bli av frun men det finns ganska gott om billiga (öde)hus att köpa i de trakterna om han nu tänker sig att bo kvar.
Citera
2024-02-19, 18:50
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Han har säkert hållit på länge. Däremot hur och om han har lyckats tidigare är väl mer oklart. Alltså, i den åldern och med de uppdrag han hade, jo hade. Det är helt omöjligt att ens försöka förstå sig på dessa individer.

Det är så sjukt!

Så fint det Sara skrev om att arbetsplatsen skött detta på ett bra sätt. Jag undrar när han blev konfronterad och hoppas hans fru och närmaste familj har fått stöd och kärlek av allt och alla 😭
Citera
2024-02-19, 18:55
Medlem
Ruggig fallhöjd för centergubben alltså! (375)

Kul kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in