2024-02-15, 23:36
  #4969
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Har någon provcyklat Emelie044 som annonserar på rs? En 19 årig väldigt normal tjej enligt bilden, som lätt skulle kunna ha högre arvoden. Ser och känns för bra för att vara sann, därav frågan.
Citera
2024-02-17, 10:51
  #4970
Avslutad
Irina är tydligen fortfarande igång. Var några år sedan det blev en fika där.
Men vad är det med alla på RS som bara lägger upp en bild på klykan? Vem vill se den?!
Citera
2024-02-17, 22:52
  #4971
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugarRay60
Irina är tydligen fortfarande igång. Var några år sedan det blev en fika där.
Men vad är det med alla på RS som bara lägger upp en bild på klykan? Vem vill se den?!

Vid outcall vill hon ha betald skjuts fram och tillbaka från sitt ställe på Östermalm, även om träffarna skall ske innanför tullarna, dvs ligger inom rimliga pendelavstånd och gott om kollektivtrafik av alla typer. Senast 2017 hade hon egen bil. 2021 sa hon att hon gjorde sig av med bilen för att spara mer pengar. En 80-talistisk rysk skrynklig gumma, vars luft utpös för länge sedan, och med hängfitta, känns inte värt att betala skjuts för fram och tillbaka, om du frågar mig
__________________
Senast redigerad av Tor-Odensson 2024-02-17 kl. 22:56.
Citera
2024-02-17, 23:49
  #4972
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Vid outcall vill hon ha betald skjuts fram och tillbaka från sitt ställe på Östermalm, även om träffarna skall ske innanför tullarna, dvs ligger inom rimliga pendelavstånd och gott om kollektivtrafik av alla typer. Senast 2017 hade hon egen bil. 2021 sa hon att hon gjorde sig av med bilen för att spara mer pengar. En 80-talistisk rysk skrynklig gumma, vars luft utpös för länge sedan, och med hängfitta, känns inte värt att betala skjuts för fram och tillbaka, om du frågar mig
Ja, det stämmer med min bild. Maskin med knöliga sillisar. Och det är nog före 2017 jag träffade henne.
Citera
2024-02-17, 23:54
  #4973
Medlem
Någon som träffat MissColombia?
Citera
2024-02-18, 15:48
  #4974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Någon som träffat MissColombia?
Har träffat henne en gång. Tyckte hon var väl dyr i förhållande till vad hon erbjöd.
Citera
2024-02-20, 23:20
  #4975
Medlem
Någon som träffat Fuckyeahblackbarbie?
Citera
2024-02-22, 12:41
  #4976
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Hur tokar ni det om en eskort tar bort en kommentar som "har någon träffat henne" på sin gästboksida på RS?

För det är en helt neutral, objektiv, opartisk och oskyldig kommentar, utan hån, hyckel och gyckel.
Citera
2024-02-22, 13:47
  #4977
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Hur tokar ni det om en eskort tar bort en kommentar som "har någon träffat henne" på sin gästboksida på RS?

För det är en helt neutral, objektiv, opartisk och oskyldig kommentar, utan hån, hyckel och gyckel.

*tolkar
Citera
2024-02-22, 14:49
  #4978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Hur tokar ni det om en eskort tar bort en kommentar som "har någon träffat henne" på sin gästboksida på RS?

För det är en helt neutral, objektiv, opartisk och oskyldig kommentar, utan hån, hyckel och gyckel.
Jag tolkar det som om hon förväntar sig ett dåligt resultat. Men, å andra sidan skall man inte lita på sånt där. Det finns bra flickor som fått dåliga recensioner. Och givetvis tvärt om. Sedan har vi "Olle-recensioner" där en person, troligtvis hallik som bombar en enskild flicka med goda resultat....
Citera
2024-02-24, 00:22
  #4979
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Hur tokar ni det om en eskort tar bort en kommentar som "har någon träffat henne" på sin gästboksida på RS?

För det är en helt neutral, objektiv, opartisk och oskyldig kommentar, utan hån, hyckel och gyckel.

Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
*tolkar

Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag tolkar det som om hon förväntar sig ett dåligt resultat. Men, å andra sidan skall man inte lita på sånt där. Det finns bra flickor som fått dåliga recensioner. Och givetvis tvärt om. Sedan har vi "Olle-recensioner" där en person, troligtvis hallik som bombar en enskild flicka med goda resultat....

Ok, ja så kan det ju också vara. Men jag undrade mer om jag kunde vara säker på att det inte är en rånarliga bakom det hela?

För jag skrev det i en eskorts gästbok och hon tog bort kommentaren. Vågar jag träffa henne? Eller är det ett blattegäng som vill råna folk?
Citera
2024-02-24, 09:24
  #4980
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Ok, ja så kan det ju också vara. Men jag undrade mer om jag kunde vara säker på att det inte är en rånarliga bakom det hela?

För jag skrev det i en eskorts gästbok och hon tog bort kommentaren. Vågar jag träffa henne? Eller är det ett blattegäng som vill råna folk?
Jag är eskort och jag brukar ta bort kommentarer som inte är recensioner. Jag tycker att det är onödigt att ha en massa irrelevanta kommentarer som "Kik?", "någon som har träffat henne?", osv.
__________________
Senast redigerad av FestligPersika 2024-02-24 kl. 09:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in