Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Jag är eskort och jag brukar ta bort kommentarer som inte är recensioner. Jag tycker att det är onödigt att ha en massa irrelevanta kommentarer som "Kik?", "någon som har träffat henne?", osv.
Som kund är jag också ointresserad av irrelevanta kommentarer, inklusive sådana från killar som uppenbart inte är läskunniga och frågar om sådant som redan står i annons och/eller profilen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blah blah Blah
Bra att du tar upp det där med risk för rån. De flesta torskar är rädda för Simon. Att åka dit för sexköp. Men den stora faran ligger i att det faktiskt finns större risk att bli rånad av ett gäng som ligger bakom. jag tror de flesta som varit med ett tag har råkat ut, eller känt någon som råkat ut för något tråkigt. Oviljan till att berätta eller anmäla gör att detta problem växer. Vilket ingen tjänar på.
Jag har regelbundet köpt sex sedan 1990 och jag har ännu inte råkat ut för något "tråkigt" (mer än att någon träff har blivit inställd med kort varsel för att eskorten haft en förälder som blivit akut sjuk, men det hör ju till livet) eller att någon annan kund som jag känner har råkat ut för något "tråkigt". Men det kan ju bero på att jag omsorgsfull i valet av vilka tjejer som jag väljer att försöka träffa.
Däremot har eskorter som jag känner väl råkat ut för falskbokningar, besvärlig kund och att det har skrivits falska negativa recensioner.