2024-02-24, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Ok, ja så kan det ju också vara. Men jag undrade mer om jag kunde vara säker på att det inte är en rånarliga bakom det hela?

För jag skrev det i en eskorts gästbok och hon tog bort kommentaren. Vågar jag träffa henne? Eller är det ett blattegäng som vill råna folk?
Bra att du tar upp det där med risk för rån. De flesta torskar är rädda för Simon. Att åka dit för sexköp. Men den stora faran ligger i att det faktiskt finns större risk att bli rånad av ett gäng som ligger bakom. jag tror de flesta som varit med ett tag har råkat ut, eller känt någon som råkat ut för något tråkigt. Oviljan till att berätta eller anmäla gör att detta problem växer. Vilket ingen tjänar på.
Citera
2024-02-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag är eskort och jag brukar ta bort kommentarer som inte är recensioner. Jag tycker att det är onödigt att ha en massa irrelevanta kommentarer som "Kik?", "någon som har träffat henne?", osv.

Som kund är jag också ointresserad av irrelevanta kommentarer, inklusive sådana från killar som uppenbart inte är läskunniga och frågar om sådant som redan står i annons och/eller profilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Bra att du tar upp det där med risk för rån. De flesta torskar är rädda för Simon. Att åka dit för sexköp. Men den stora faran ligger i att det faktiskt finns större risk att bli rånad av ett gäng som ligger bakom. jag tror de flesta som varit med ett tag har råkat ut, eller känt någon som råkat ut för något tråkigt. Oviljan till att berätta eller anmäla gör att detta problem växer. Vilket ingen tjänar på.

Jag har regelbundet köpt sex sedan 1990 och jag har ännu inte råkat ut för något "tråkigt" (mer än att någon träff har blivit inställd med kort varsel för att eskorten haft en förälder som blivit akut sjuk, men det hör ju till livet) eller att någon annan kund som jag känner har råkat ut för något "tråkigt". Men det kan ju bero på att jag omsorgsfull i valet av vilka tjejer som jag väljer att försöka träffa.

Däremot har eskorter som jag känner väl råkat ut för falskbokningar, besvärlig kund och att det har skrivits falska negativa recensioner.
Citera
2024-02-25, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Hur tokar ni det om en eskort tar bort en kommentar som "har någon träffat henne" på sin gästboksida på RS?

För det är en helt neutral, objektiv, opartisk och oskyldig kommentar, utan hån, hyckel och gyckel.
Jag läser gärna recensioner men det är trist med skitsnackarna som sabbar för alla parter.
Dom avslöjar sig iofs snabbt men har förståelse för dom tjejerna som är rent förföljda att dom tar bort möjligheten till att kommentera.
Citera
2024-02-27, 08:13
Medlem
Ni som träffar sw tjejer, har ni några åldersgränser eller är allt från 18 och uppåt ok så länge kemin och kommunikationen känns bra?
Citera
2024-02-27, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Ni som träffar sw tjejer, har ni några åldersgränser eller är allt från 18 och uppåt ok så länge kemin och kommunikationen känns bra?

De som skriver att de är 18 är väldigt sällan 18. Har du tur är de mellan 20 och 25. Har du otur är de under 18 vilket kan leda till massor av problem.
Citera
2024-02-27, 11:27
Medlem
JoelS79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
jag träffar sällan nån under 30 , hr lättare för å slappna av med äldre kvinnor, plus dom brukar ha mer "erfarenhet"... dom yngre jag träffat har mest vart forcerade kan ju haft otur såklart....
Citera
2024-03-01, 09:25
Medlem
Drömmer om att stoppa staken i Kenya. Har nån fikat med henne och vet hur pass säkert det är?
Citera
2024-03-01, 13:29
Medlem
Någon som vet vad som hände med SweetJasmine

Inte sett annonser på ett tag
Citera
2024-03-01, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusselupus
Drömmer om att stoppa staken i Kenya. Har nån fikat med henne och vet hur pass säkert det är?
Inte, men 8 bra recensioner så jag hade inte tvekat. Skriv en recension här när du har provat. Dom brukar vara vilda dom där
Citera
2024-03-01, 16:45
Medlem
någon som träffat Knickan ?
Citera
2024-03-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algard
Någon som vet vad som hände med SweetJasmine

Inte sett annonser på ett tag
Är det taj bruden i Täby du menar? Hon kanske är i hemlandet.Eleller lackav, hon annonserade nästan varje dag förut så hon behövde kanske semestern
Citera
2024-03-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Är det taj bruden i Täby du menar? Hon kanske är i hemlandet.Eleller lackav, hon annonserade nästan varje dag förut så hon behövde kanske semestern

Precis henne
Har varit borta förr men inte så här länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in