2024-02-16, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atg2000
Har de skapats någon sådan sida ännu?

Nej och den är inte på g
Citera
2024-02-16, 20:25
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snagisnagisnag
Vågar man handla på darknet nu? Känns som många blir blåsta. Eller tar polisen brevet...

Jag beställde för första gången på runt 8år och lyckades först för en phishing sida där jag blev av med alla pengar... Ingen stor summa alls men surt ändå. Gav det ett till försök på den riktiga Flugsvamp addressen (.wtf och inget annat) och fick mina två beställnignar dagen efter "status" blivit ändrad till "skickat". Inte jätte bra stealth men dugligt, det kan ju vara vad som helst som skramlar lite gran.
Jag hade nästan räknat med att inte få det eftersom några här skrev om uteblivna sändelser så blev glatt överraskad när båda kom samma dag!.

Jag tror det viktigaste är att köpa från dom som har höga recensioner av nöjda kunder.
nu förtiden har dom dom en ruta vid beställning som säger "Låt servern kryptera" så det verkar som att du inte nehöver behöber göra ktypteringen alls längre själv. Jag lärde mig i veckan att skicka och ta emot meddelanden eftersom jag tänkte det kunde vara ännu säkrare.
Citera
2024-02-16, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Antar att det nog inte ens sker några flaggningar och arbetsbördan för att gå igenom massa suspekt post är för stor för att göra året runt, åtminstone i dagsläget. Läser man reviews hos bra vendors på arch så går ju allt fram.
Väldigt sannt, att kolla efter flaggad adress lär ju lägga på rätt mkt tid vid varje brev. Nu när du säger det så känns det rätt orimligt.
Citera
2024-02-16, 23:44
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Det verkar så iallafall om man läser vad som så många andra skriver om uteblivna beställningar och ordrar som aldrig kommer.

Själv har jag inte haft några problem eller haft några uteblivna beställningar på FS allt jag beställt har kommit, förutom en enda order förra året. Men den säljaren hade inte det bästa ryktet & hade väldigt många dispyter. Så han skickade nog aldrig ens ordern utan markerade den som skickad & tog pengarna och sen skyllde på PostNord.

Jag beställde för första gången på kanske 10år och jag tillät mig själv bli lurad av en Phishin Link. Väldigt frustrating. After that i made sure i did everything correct and gave it a try at the TRUE FS site and everything went very smoothly. I put a order from 2 different sellers (28st 10mg "zopsign zipiclone" and 10st 10mg Zolpidems. I got both leveranses the day after they were marked as sent. I could not be happy.
Citera
2024-02-17, 00:00
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Bor i medelstor stad och min adress var inte flaggad 3 månader efter beslag iaf. Gissar på att den aldrig var flaggad menmen. Min gissning är att det beror på huruvida brevbäraren har lite koll eller ej. Nu när lagstöd finns kan de ju öppna brev lite på måfå känns det som. Skulle de ha öppnat de breven jag fått hem med toppstealth skulle jag bli lite kränkt men skulle inte ens förvåna mig. Jag tror jag skulle kunna identifiera en del knarkbrev med toppstealth så då borde ju postnord kunna göra det. Dock kommer dom behöva öppna en hel del brev som inte innehåller något för att ta breven med sådan stealth. Det hindrade dom inte sist så vem vet vad som händer nästa riktade insats? Känns som jag gör polisens jobb nu, är själv ledsen över utvecklingen men det är bäst att inse att köpa knark på nätet kommer med mycket risker idag. Undantaget är om du aldrig torskat, inte erkänt tidigare bruk för snut (som jag 🤡 ), vet att du nekar in i döden och är ren emellan beställningarna imo.

Det skulle vara intressant att skapa en sida där man kan rapportera in beslag, förhör, husrannsakan och vart man bor för att få lite hum vilka poliskontor som gör vad men den skulle snabbt bli saboterad med fejkrapporter av troll och kanske polisen själv

Ligger inte direkt i folks intresse att riskera potentiellt röjande information såsom hemvist
Citera
2024-02-17, 00:25
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snagisnagisnag
Vågar man handla på darknet nu? Känns som många blir blåsta. Eller tar polisen brevet...

Det skickas ca 7 miljoner brev om dagen i Sverige, så jag tror polisen plockar väldigt lite brev.
Kolla bara på tullen, dom plockar väl bara nån promille som är på väg in i landet.. Och dom har bättre förutsättningar att plocka narkotika.

Gå efter reviews, prova dig fram och när du hittar en säljare som du är nöjd med så håll dig till dem är mitt tips.
Jag beställer en del till mig och vänner då dom är tekniskt efterblivna till att handla krypto osv, dock har jag slagit upp en brevlåda med fejkat namn osv men majoriteten kommer fram!
Citera
2024-02-17, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassedamp
Tråkigt och höra MEN för 1000 gången använda endast länken "flugsvamp.wtf" alla andra är fejk ! och 2 saker du kan garantera för inte hamna på flugsvamp kopian! att du måste verifera länken flugsvamp.wtf sen att du ska fylla i dem 6 siffriga i andra veriferingen. sånna som den personen som kopiera sidor som förstör dem smidiga marknaderna. Använder du länken flugsvamp.wtf kan jag garantera dig att du aldrig kommer bli av med en slant !. så goggla inte fram några hitte på länkar som någon sitter och share! Så sluta kaste skit på dem ärliga sidorna gäller både AT och flugsvamp.wtf dem kan inte styra över dem fejk platserna men har gjort allt för att folk inte ska gå in på fel tex implaterat skydd på sina ORGINALA sidor .

Sorry om ja låter irreterad men både synd men samtidigt ta reda på lite innan ni shoppar loss till någon lallare som kopierat sidor och sitter och käkar dorritos och dricker läsk . !

Gjorde bort mig fullständigt.
Citera
2024-02-17, 14:11
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Gjorde bort mig fullständigt.

Samma här... Det var nära att jag bara sket i allt men gjorde ett till försök på den äkta sidan och fick mina två beställningar dagen efter det markerats som skickat så är riktigt nöjd.
Citera
2024-02-17, 14:18
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Jag beställde för första gången på kanske 10år och jag tillät mig själv bli lurad av en Phishin Link. Väldigt frustrating. After that i made sure i did everything correct and gave it a try at the TRUE FS site and everything went very smoothly. I put a order from 2 different sellers (28st 10mg "zopsign zipiclone" and 10st 10mg Zolpidems. I got both leveranses the day after they were marked as sent. I could not be happy.

EDIT: Vilket kaos det blev av mitt inlägg ser jag nu... Får skylla på tabletterna haha .
Allt jag ville säga egentligen var att min första beställning gick alldeles utmärkt med snabb leverans. Så från min upplevelse kan jag rekommendera.
Citera
2024-02-17, 16:31
Medlem
moment-of-truths avatar
Kan det vara så att polisen bygger case gällande 'försök till narkotikabrott' genom att fånga orders?
Mycket möjligt. Har otur med mina beställningar, var 3e kommer fram.. Har iofs varit så länge; innan posthemligheten revs upp så tog polisen ändå mina försändelser, undra hur det gick till...
Citera
2024-02-17, 17:14
Medlem
Är det vara fs och arche som är aktuella?
Citera
2024-02-17, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
många handlare utnyttjar nu läget. dom säger att dom skickat. det blir dispyt. ägarna på fs4 säger att allt är löst. säljaren säger att dom återbetalat. inget av det stämmer. du förlorar allt. oavsett så är fs4 i maskopi med säljarna.

Admin på fs är ett par rövfödda miffon som svarar EXAKT likadant på varje dispyt/fråga/scam/bugg eller något klagomål som dom borde ta hand om osv man rapporterar, men får samma jävla svar
”Det är viktigt att tänka på att öppna upp en dispyt innan tiden har gått ut”

Men för hälvete! Jag pratar inte om en dispyt, jag pratar om att apoteklasse säljer nakenbilder på nykläckta kulting grisar

” det är viktigt att alltid öppna en dispyt innan tiden löper ut”

😂 efterblivna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in