Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2024-02-10, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vad ska du börja för? Riskerna är stora i dagsläget. Sjukdomar? Eller bara för nöje?

Smärta i kroppen främst
Citera
2024-02-10, 09:31
Medlem
eldrattans avatar
Gratulerar till beslutet. Kör på du. Testa det du är nyfiken på. Fast jag rekommenderar starkt att du håller dig till de naturliga drogerna när du sedan ska övergå till mer dagligt knarkande. Annars brukar det gå utför fort.
Citera
2024-02-10, 14:10
Medlem
Hade jag kunnat gå tillbaka i tiden hade jag aldrig börjat dricka och ta droger. Har du otur kan du inte hantera det, och kan säga att vara beroende av grejer är inte det roligaste. Lär kämpa me denna skiten tills jag dör antar jag.
Börja röka brass i så fall och strunta i dom tyngre sakerna
Citera
2024-02-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dudelidu
Hade jag kunnat gå tillbaka i tiden hade jag aldrig börjat dricka och ta droger. Har du otur kan du inte hantera det, och kan säga att vara beroende av grejer är inte det roligaste. Lär kämpa me denna skiten tills jag dör antar jag.
Börja röka brass i så fall och strunta i dom tyngre sakerna

Kan bara hålla med. Skippa allt som heter pulver och piller och håll dig enbart till röka om du nu måste knarka. Inte en dag går förbi där jag inte ångrar att jag började med andra substanser
Citera
2024-02-11, 16:15
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaktosJesus
Smärta i kroppen främst

Börja med NSAID, be en läkare skriva ut de. Går även köpa receptfritt. Läs bibacksedel före köp, finns på fass. Vissa har en del biverkningar.

Funkar inte NSAID, så tramadol 50 mg dvs lägsta dos. Håll dig sen till 50 och ta 2-3 gånger i veckan. Så utvecklar du inte tolerans hur fort som helst.
Citera
2024-02-11, 18:23
Medlem
Håll dig till bärs och lite cannabis isåfall, skippa tabletter/pulver.

LSD / svamp kan hjälpa en att få ett nytt synsätt, men var medveten om HPPD. Finns en tråd om det i forumet.

Droger kan ställa till med mycket, så råder dig enbart till bira och röka.
Citera
2024-02-14, 22:47
Medlem
flugornass avatar
Oaktat tidigare svar i frågan, men jag vill testa en drog som får mig att gå ned i varv men samtidigt behålla min kontroll över vad jag gör när jag är drogad.
Jag vill inte ha benzo, det verkar för beroende framkallande, finns det ingen typ av drog för stressade yrkeskvinnor?
Vart och vem levererar jag vill inte ha att göra med knarklangare i det tyngre lägret typ gäng utan postorder är att föredra eller typ swish som inte är spårbart.
Jag vill bara ha lite mindre snurr i hjärnan som får mig att glömma vardagen och allt arbetsrelaterat skit.
Senast redigerad av flugornas 2024-02-14 kl. 22:49.
Citera
2024-02-14, 23:04
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Oaktat tidigare svar i frågan, men jag vill testa en drog som får mig att gå ned i varv men samtidigt behålla min kontroll över vad jag gör när jag är drogad.
Jag vill inte ha benzo, det verkar för beroende framkallande, finns det ingen typ av drog för stressade yrkeskvinnor?
Vart och vem levererar jag vill inte ha att göra med knarklangare i det tyngre lägret typ gäng utan postorder är att föredra eller typ swish som inte är spårbart.
Jag vill bara ha lite mindre snurr i hjärnan som får mig att glömma vardagen och allt arbetsrelaterat skit.

Cannabis, du frågar efter cannabis.
Citera
2024-02-14, 23:13
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Cannabis, du frågar efter cannabis.
Nja om du menar det jag kallar brass så testade jag det i min ungdom och av det blev jag bara godis sugen och fnittrig. Alltså vi rökte delade på en holk i en majspippa men jag är ute efter att få tyst på hjärnan som arbetar på övertid, obetald tid dessutom.
Tack för din tid men det är nog fel drog för mig.
Citera
2024-02-15, 00:02
Medlem
Citat:
Nja om du menar det jag kallar brass så testade jag det i min ungdom och av det blev jag bara godis sugen och fnittrig. Alltså vi rökte delade på en holk i en majspippa men jag är ute efter att få tyst på hjärnan som arbetar på övertid, obetald tid dessutom.

Alkohol/lyrica
Citera
2024-02-15, 00:08
Citat:

Ge det en chans till finns massor med lagliga alternativ nu. Cannabis gör detta jobbet extremt bra och är minst riskfyllt. Annars adhd medicin?
Citera
2025-09-08, 03:11
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Alltså, att ta droger för att bryta monotonin låter kanske lockande, men de löser egentligen inte grundproblemet. Det kan väl ge tillfällig förändring, men riskerna : psykisk och fysisk ohälsa, beroende, sociala konsekvenser, är ofta långt större än den kortvariga '‘kick'’ man får. Bättre att hitta sätt att förändra livet eller rutinerna på ett mera hållbart sätt.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in