Citat:
Ursprungligen postat av
smokieknife
Jag säger ju det.
Du är inte kapabel att föra en diskussion och dess olika argument.
En diskussion är (oftast) inte bara ETT inlägg utan bygger ofta på flera argument i flera inlägg och det verkar du INTE klara av.
Ett tecken på åldersdemens?
Cycklingen är det, återigen, du som står för.
Puss på dig också.
Du menar att du med körsbärsplockning från olika inlägg ska berätta för mig vad jag tycker? Du hade fel och drog fel slutsatser. Jag har aldrig skrivit att Sundling är korkad och inte heller att hon åker som hon gör för att inte vara en »fegis«.
Det var den jag diskuterade med som menade det och hävdade att KSS är en »fegis« som inte är uppe och drar mer i loppen. Min kommentar på det var att det är korkat om hon skulle göra det.
Sedan kommer en annan och frågar mig om Sundlings taktik, vilket är något helt annat och inte på något sätt ska kopplas ihop med den andra diskussionen om »fegis«.
Därefter kommer du med dina begränsningar och får för dig att jag påstått att Sundling är korkad. Den enda som är korkad är du.
Anser du att Sundling åker som hon gör för att inte vara en »fegis«? Anser du att KSS bör åka som Sundling för att inte vara en »fegis« eller vore det korkat om KSS gjorde det?