2024-02-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Stängde sändningen när Klæbo gick ifrån.

Perfekt. Mer tid till flashback
Citera
2024-02-13, 23:08
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms-X
Återigen en fantastisk prestation av de svenska damerna.

Svenskor: 1:a, 3:a, 5:a, 6:a, 7:a

Norskor: 2:a, 12:a, 19:e, 24:a, 26:a

Klasskillnad!
Vi er best i Verden!!!

https://www.nrk.no/video/bjorge-lillelien-norge---england-1981_112018
Citera
2024-02-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vintersportarn
Linns seger i all ära men det jag skrattat mest över är ändå Anna-Karins och Pers chock när Skistad e först ut ur startfållan i semin tror jag det. "Det har jag aldrig sett förut" eller dylikt skriker en chockad AK Hur kan man va så fruktansvärt usel som kommentator när man ser 50 lopp per säsong? Helt oförklarligt

Dom sitter ju bara och slänger ur sig ord likt ett par dementa a-lagare. En funktion för att helt stänga av kommentarer önskas i streamingtjänsten. Kan väl inte vara så svårt att fixa!?
Citera
2024-02-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
För hela ditt jävla liv nu Linn

Eye of the tiger
Citera
2024-02-13, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Du fattar som vanligt ingenting. Jag diskuterar inte Sundling specifikt. Jag diskuterar att inte vara en »fegis«. Jag inte överraskad att du har svårt att förstå skillnaden. Somna om nu.

Japp.
då var vi där..........IGEN. *SUCK*

Jo, du har diskuterat Sundling specifikt men det har du, i din förvirrade hjärna, glömt bort.
Att hålla ihop en diskussion och dess olika argument är INTE din starka sida.

Du påminner lite om Jonna, öppnar en (diskussion) stenhårt men.........i slutändan(spurten) håller det inte riktigt.
Samma sak som du kritiserar Jonna för beter du dig i diskussioner.

Sov sött!
Citera
2024-02-14, 00:13
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det gör Johaug när hon staplandes kommer in i tvångströja med sedvanligt segervrål.

I rollen som Harley Quinn.

https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-dcb9466453eac1acdc821981ac3da83a.webp
Citera
2024-02-14, 00:39
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Japp.
då var vi där..........IGEN. *SUCK*

Jo, du har diskuterat Sundling specifikt men det har du, i din förvirrade hjärna, glömt bort.
Att hålla ihop en diskussion och dess olika argument är INTE din starka sida.

Du påminner lite om Jonna, öppnar en (diskussion) stenhårt men.........i slutändan(spurten) håller det inte riktigt.
Samma sak som du kritiserar Jonna för beter du dig i diskussioner.

Sov sött!

Jag har diskuterat Sundling i ett annat inlägg med en annan, men det du citerade var en diskussion om att inte vara en »fegis« (vilket är en korkad taktik). Sundling kör inte som hon gör för att inte vara en »fegis«. Däremot skulle hon kanske fundera över att inte elda på som hon gör i prologen och kanske för omväxlings skull inte välja kvartsfinal 1.

Det är bara du som är ute och cyklar i vanlig ordning. Ett tips, sluta förfölja mig.
Citera
2024-02-14, 01:42
Medlem
Man ser verkligen att kläbo har en växel till som övriga inte har.
När han verkligen orkar ökar frekvensen på upploppet så kan ingen sätta emot.

kalleballe gör bra som tar finalplats men som vanligt är han taktisk som en cp skadad.
Han ligger alltså flera meter efter, sen i utförsback slår dom av på tempot, kalle glider ikapp, men ändå väljer han att ligga sist?
Han skulle bara fortsatt och försökt ligga längre fram istället, även om han inte legat först i backen.

Linn svan kör lite nära sundling men linn hade vunnit ändå, det ser man när hon är så mycket bättre på upploppet.
Fint att transan stavås skistad inte vinner.

Sundling blir väl 30 i år, undra hur länge till hon håller på?

Sen måste jag bara säga dt är jävligt fin miljö dom åker i.
Citera
2024-02-14, 02:01
Medlem
Sundling åkte mycket bättre taktiskt idag än i fredags då det var bland det dummaste jag sett. Obegripligt🙈
Det hon kunde gjort bättre idag var kvartsfinalen. Där kunde hon tagit det betydligt lugnare för att ha krafter kvar till semi och final. Hon är jävligt bra men inte så smart tyvärr.
Citera
2024-02-14, 02:13
Moderator
Hjv9s avatar
Glad alla hjärtans dag tjejer. Linn älskar er alla <3
Citera
2024-02-14, 06:05
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Bra poäng, särskilt när banorna är tuffa. Idag såg man fördelen med att åka i semi 1. Emma och Maja luskörde ju i semi 2 (3:25, jämfört med 3:11 i semi 1), men hade ändå inget att hämta i finalen.
Maja och Emma skulle nog inte ha kunnat gå med även om de var helt utvilade. De hade inte farten.
Citera
2024-02-14, 06:06
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Sundling åkte mycket bättre taktiskt idag än i fredags då det var bland det dummaste jag sett. Obegripligt🙈
Det hon kunde gjort bättre idag var kvartsfinalen. Där kunde hon tagit det betydligt lugnare för att ha krafter kvar till semi och final. Hon är jävligt bra men inte så smart tyvärr.
Så hårt körde hon inte i kvarten.
Hennes taktiskta misstag igår var att inte ligga kvar bakom Linn, för hon är chanslös i en stakspurt mot Linn, framförallt som hon har ett sämre spår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in