2024-02-13, 01:28
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Bumbi, hoppas vi ses på Grafitti nån gång. Jag tänkte att jag ska börja fika där lite oftare.

Hälsningar
/Gua-ka-mole

BRA intiativ, ser du dumbi? Vad var det jag sa? Folk kommer inte släppa detta!🖕
Det är verkligen på tiden att någon eller några tar tag i dig förklarar ett och annat för ers majestät drottningen av dagcenter.
Du har fått lalla runt tillräckligt nu är det fan nock!

2024 året då hon lyckades manipulera till sig bidraget och blev på köpet ”självisolerad” då folk kokar av hat samt orättvisor och vill åt henne.

Känns som en lyckad deal.
2024-02-13, 07:03
Medlem
Vilket Instagramkonto använder hon sig av nu?
2024-02-13, 07:15
Medlem
Nu sitter hon på riktigt i sin live och säger att hon ska kolla om hon får jobba gratis på ett ställe, hon kan alltså jobba?!

”Ni som skrattar kan gå och jobba, alla kan jobba, vare sig det är gratis eller betalt”

Hon är sjuk i huvudet på riktigt!
2024-02-13, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuulululu1
Nu sitter hon på riktigt i sin live och säger att hon ska kolla om hon får jobba gratis på ett ställe, hon kan alltså jobba?!

”Ni som skrattar kan gå och jobba, alla kan jobba, vare sig det är gratis eller betalt”

Hon är sjuk i huvudet på riktigt!

Jag tappade det när hon innan det tiggde Swish för att fixa håret. Hon fick ju massa pengar igår och mer kommer den 19e. Skulle absolut inte tveka att ge henne en lavett om jag såg henne..
2024-02-13, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartnorrlanning
Jag tappade det när hon innan det tiggde Swish för att fixa håret. Hon fick ju massa pengar igår och mer kommer den 19e. Skulle absolut inte tveka att ge henne en lavett om jag såg henne..

Samma här, och när hon försöker manipulera tills sig pengar!!
”Jag gör bara detta för att reta upp alla som kallar mig tiktok tiggaren.”
2024-02-13, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartnorrlanning

Jag får stänga ner hennes live flera gånger för att jag blir så arg.. Aggressionsproblem och hennes skitsnack får mig att vilja kasta telefonen i väggen…
2024-02-13, 07:58
Medlem
T2Franks avatar
Men har hon personligen fått pengarna på ett konto att disponera eller har förvaltaren dom.

För det relaterar ju till huruvida hon har tillgång till svenska konton själv eller inte.
Antingen så tar förvaltaren dom och då kan hon inte spela bort dom eller så är dom borta redan.

Eller så lovar hon förvaltaren att dubbla upp.
2024-02-13, 08:22
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Men har hon personligen fått pengarna på ett konto att disponera eller har förvaltaren dom.

För det relaterar ju till huruvida hon har tillgång till svenska konton själv eller inte.
Antingen så tar förvaltaren dom och då kan hon inte spela bort dom eller så är dom borta redan.

Eller så lovar hon förvaltaren att dubbla upp.

När hon läste upp beskedet om vad hon skulle få av FK satt hon och tjurade en god stund över att pengarna går till FV's konto. FV har ju bumbis svenska konton. Vore konstigt om FK skulle sätta in pengarna på hennes belgiska konto.
2024-02-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag poängterade det i anmäla. Förvaltaren är den som begår bidragsbrottet, det är hon som skött Bumbis ekonomi.
Bumbi har inget begrepp om ekonomi överhuvudtaget, så hon har nog fått/förskingrat en hel del.
Det ska bli spännande att se hur detta slutar.

Det enda jag vet är att jag kommer maila alla medier jag kan komma på.
Det finns många som bättre behöver sjukersättning, Bumbi har erbetsförmåga. Hon lever på nätet och kallar sig influencer och sjunger i sina lives och kallar sig låtskrivare.

Jag tycker inte att en Influenser ens borde få bidrag då du borde tjäna pengar på annat sätt... vilket denna pissluffare gör 500k
Senast redigerad av CosmicZ 2024-02-13 kl. 08:28.
2024-02-13, 09:26
Medlem
Fortsätt ringa FK bara. Jag tänkte slå en sig nal på fredag.
2024-02-13, 10:12
Medlem
Von.pigpelts avatar
Ringde nyss tingsrätten, än har beslutet inte landat skulle testa efter 12-14. 👍
Har även bett om besked och eventuella inspelningar via Mail.
2024-02-13, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Ringde nyss tingsrätten, än har beslutet inte landat skulle testa efter 12-14. 👍
Har även bett om besked och eventuella inspelningar via Mail.

Perfekt! Meddela oss här sen! Hoppas nu på att hon blir av med förvaltaren 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in