2024-03-13, 10:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Då var det att Jossan flyr skeppt som var det tråkiga sånt hänt.

Förstår det, måste ha varit väldigt snopet att det blev som det blev efter att ha ljugit om att förvaltare ej längre behövs.

Nästa förvaltare lär vara strängare.

OCH ändå var du med på att sponsra till hennes spelberoende. Skulle Du med några till tänkt efter bättre.
2024-03-13, 10:12
Medlem
godofasgaards avatar
Hon ljuger väl som vanligt men hon sa I liven i morse att hon blivit anklagad för mågot olagligt men att det inte är sant. Så det kanske är något på gång.
2024-03-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchLT
Jossan är påväg att överge skeppet- Hon har begärt omedelbart entledigande från uppdraget som godman. Tog ju inte många dagar.

Skickades in sjunde mars.

https://delafil.se/8bacfcd0d0d2f194/Helsingborgs_TR_Ä_1896-24_Aktbil_1,_BEGÄRAN_OM_ENTLEDIGANDE_.pdf

Hur får du uppdateringar kring det som händer Emelie?

Uppger personnummer till tingsrätten?
2024-03-13, 10:48
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Hon ljuger väl som vanligt men hon sa I liven i morse att hon blivit anklagad för mågot olagligt men att det inte är sant. Så det kanske är något på gång.
Skattefusk är väl olagligt..samt förtal o massa annat skit hon slänger ur sig
2024-03-13, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard

Skulle gissa på Skattefusk.. att Skatteverket vill ha in kompletterande uppgifter och gissar det är just därför ”syster” S är med i bilden igen, för att hjälpa henne med dessa underlag.. min teori alltså bara på vad hennes olagliga aktivitet är.. och hoppas kan man ju på att hon åker dit så det smäller om det 😂
2024-03-13, 11:03
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paj71
OCH ändå var du med på att sponsra till hennes spelberoende. Skulle Du med några till tänkt efter bättre.

Nu ljuger du ihop saker precis som mytomanen och trådfånen T2Frank.
Ska du inte påstå att jag är arbetslös och röker gula blend med?

Jag var ej med och fyllde på hennes internet.

Sen att du, Undrande1967, T2Frank med flera har en varsin pinne i röven och stör sig på att jag tycker den där påfyllningen var en struntsak är ju en annan femma.

Veckan rullar på och ännu verkar Emelie inte ha molestat eller ruinerat något stackars ovetande offer eller fallit djupare in i sitt missbruk som vissa var så oroliga över.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-03-13 kl. 11:16.
2024-03-13, 11:44
Medlem
Och tiggeriet fortsätter på Instagram. Lär ju bli än mer luffar-tiggande när skatten skall betalas.
2024-03-13, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Är det inte samma kärringar som satt och sände live som håller på här i tråden? Jag har ingen aning, jag kollar inte ens på bumbi längre, jag är blockerad för länge sen. Fick en block när jag hjälpte henne stava rätt på ett namn.

Nä. Att vissa tror det, beror på att Klandervärd påstod att surfen var från sekten.
Det finns egentligen sekt, det var bara ett skämt från början.
Troligen har det stigit Klandervärd och de där gamla kärringarna åt huvudet (jag är kvinna född 1967)
2024-03-13, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Nä. Att vissa tror det, beror på att Klandervärd påstod att surfen var från sekten.
Det finns egentligen sekt, det var bara ett skämt från början.
Troligen har det stigit Klandervärd och de där gamla kärringarna åt huvudet (jag är kvinna född 1967)

Flera som erkänt här i tråden om att de har varit med i beslutet och laddat på mobilen så nog finns det en liten sekt alltid här på fb…
2024-03-13, 12:14
Medlem
Så hon tigger inte? Hon postade denna för drygt en timme sedan.

"1 år sedan sist jag bad om pengar!
Alla kan behöva lite hjälp ibland.
Jag skulle behöva stöttning denna vecka fram till tisdag.
Finns det någon som bryr sig om mig på riktigt?
Jag får pengar på tisdag, vem hjälper mig tills tisdag...
Vem hjälper mig i veckan? Betyder allt.
Vi hjälps åt!
Numret hittar ni i min bio."

Sen hoppas jag att "Sekten" polisanmält henne för utpressningen.
Utpressning är ett riktigt brott och skall alltid tas på fulla allvar även om man viker sig och betalar lösensumman.
Håkan det är inte olagligt att betala lösensumman men det är inte bra moraliskt sett, men gjort är gjort.
Du hade kunnat vänta till idag med att köpa internet så hon kunde lämna lägenheten.

Att jossan tror hon var smart som släppte kontona fritt är ett skämt.
Det var väntat att hon skulle krypa under sin sten och spela oskyldig för att klara sitt skinn.
Äldsta dottern hörde att fd. herr förvaltare aka. snart fd. herr godman kommer att polisanmälas i framtiden.
Polis har tittat på filmen och det finns sak att fortsätta utredningen när anmälan kommer in.
Tydligen väntar personen på besked från länsstyrelsen, kommunen och tingsrätten innan man går vidare.

Best regards
Jag har 5 barn som saknar sin mamma, min fru fick aldrig stöd från FK, hon skulle jobba fast hon var döende i cancer, trots full dos av substanser så var värken outhärdlig fram till slutet.
Mina barn spelar in och screenshottar 100% av bumbi's content, så jag har aldrig "hitte på" allt finns det fakta bakom dokumenterat av barnen. Sen lilla flicka/gamla tant att du röker på under fläkten och inte orkar/noddar eller har tid med att höra och se bumbi 24/7 är inte mitt problem mina barn har det iom att några jobbar natt några jobbar dagtid!
Jag har allt på fötterna så som en bör ha.
2024-03-13, 12:32
Medlem
Haha

Kolla dessa två bilder

”Har ej frågat om pengar på 1 år”

https://delafil.se/8c69145ef3250966/IMG_4778.jpeg

https://delafil.se/0c04c932ccf0779c/IMG_4779.jpeg
2024-03-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snartsa
Skulle gissa på Skattefusk.. att Skatteverket vill ha in kompletterande uppgifter och gissar det är just därför ”syster” S är med i bilden igen, för att hjälpa henne med dessa underlag.. min teori alltså bara på vad hennes olagliga aktivitet är.. och hoppas kan man ju på att hon åker dit så det smäller om det 😂

Hon kan inte bli anklagad för skattefusk än. Först efter deklarationen är inskickad och hon ej lyft sina inkomster i den kan hon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in