2024-02-12, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Grymt att ni orkar ta tag i detta solklara fusk!!
Jobbat hela 2023? Syftar ni på of då? Massor m tusen i veckan samt sjukersättning ..kan ju inte bli bättre bevis för fk. Att hennrs förvaltare ens vågar fiffla med detta. Hon har ju fått massa mail med bevis om detta ifrån många av er men bara blundade.
Hoppas fv boxå åker dit

Förvaltaren måste ju åka dit. Josefin VET att Bumbi jobbat med Only fans och tjänat MYCKET pengar på det. Förvaltarens åsikt är att Bumbi inte ska betala skatt på att sälja sig på Only fans.
2024-02-12, 16:11
Medlem
Ang. spel "utomlands" men inom EES och onlyfans så sa revisorn att man bör betala in snarast för 2023 för att undvika straffränta och framför allt åtal om skatteverket blir informerad om skatteplanering/fusk! Men är ju upp till den som har haft inkomsten!!
Glömde jag har möten hela dagen så kunde inte ringa skatteverket idag,
2024-02-12, 16:15
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Nej. Jag ringde FKs kundcenter.
Jag blev kopplad direkt när jag sa bidragsfusk.

Jag tror inte detta går att tysta ner.

Fittan har jobbat hela 2023, och nu fått sjukersättning för hela 2023 OCH lön från Only fans.

ALLA ska därmed få samma möjlighet. Alltså arbeta och tjäna flera hundratusen under samma år

Kan inte annat än att tycka likadant… lika behandling för alla med sjukersättning som lever fattigt!
2024-02-12, 18:42
Medlem
mrDarcys avatar
Väldigt tyst från skåpet idag??
2024-02-12, 19:43
Medlem
Bumbi, hoppas vi ses på Grafitti nån gång. Jag tänkte att jag ska börja fika där lite oftare.

Hälsningar
/Gua-ka-mole
2024-02-12, 19:58
Medlem
Citat:
Väldigt tyst från skåpet idag??

Det räckte väl att aset berättade att hon fick in 64 000 kr idag och får 15 000 kr den 19/2.
Tänk att alla med sjukersättning får jobba med only fans och tjäna närmare en halv miljon. Något är väldigt fel i det här landet
2024-02-12, 20:11
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Det räckte väl att aset berättade att hon fick in 64 000 kr idag och får 15 000 kr den 19/2.
Tänk att alla med sjukersättning får jobba med only fans och tjäna närmare en halv miljon. Något är väldigt fel i det här landet
Riktigt vidrigt av samhället som låter detta ske när vi alla kan se det.
Skulle va nyfiken på o höra skåpet tjata om sina pengar hon har rätt till ( o spela upp). Hon har ju visat sin kropp..då ska jag ( EB ) ha MINA pengar..eller nåt sånt dravel från henne. Hon är ju bara allt är mitt liksom
2024-02-12, 20:48
Medlem
Citat:
Riktigt vidrigt av samhället som låter detta ske när vi alla kan se det.
Skulle va nyfiken på o höra skåpet tjata om sina pengar hon har rätt till ( o spela upp). Hon har ju visat sin kropp..då ska jag ( EB ) ha MINA pengar..eller nåt sånt dravel från henne. Hon är ju bara allt är mitt liksom

Hon tjänade nästan en halv miljon på Only fans och ändå fick hon tillbaka bidraget. Så hennes inkomst för drygt 2023 blir sjukersättning 168 000 kr och only fanns circus 500 000 kr.
Jag kan fan i mig inte släppa det.
Dessutom tar hon fortfarande ut lön från only fans
Senast redigerad av Undrande1967 2024-02-12 kl. 21:15.
2024-02-12, 22:26
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Hon tjänade nästan en halv miljon på Only fans och ändå fick hon tillbaka bidraget. Så hennes inkomst för drygt 2023 blir sjukersättning 168 000 kr och only fanns circus 500 000 kr.
Jag kan fan i mig inte släppa det.
Dessutom tar hon fortfarande ut lön från only fans
Jo jag vet detta! Men va fan!! Alltså är som ett frågetecken här?? Vet att ni är många som tipsar FK här..men fullständigt horribelt detta! Hon har diagnoser! Vårt samhälle har allt stöd för henne..ändå låter förvaltaren henne fortsätta ta ut pengar till sitt hemliga konto!!? Det har många skickat till fv ..hon sopar bara undan dessa bevis utan att ens ifrågasätta EB om detta!?! Sen ser idioten till att hon kommer undan med det..då är förvaltaren alltså medbrottsling till bidragsfusk?
2024-02-12, 23:12
Medlem
Citat:
Jo jag vet detta! Men va fan!! Alltså är som ett frågetecken här?? Vet att ni är många som tipsar FK här..men fullständigt horribelt detta! Hon har diagnoser! Vårt samhälle har allt stöd för henne..ändå låter förvaltaren henne fortsätta ta ut pengar till sitt hemliga konto!!? Det har många skickat till fv ..hon sopar bara undan dessa bevis utan att ens ifrågasätta EB om detta!?! Sen ser idioten till att hon kommer undan med det..då är förvaltaren alltså medbrottsling till bidragsfusk?

Jag poängterade det i anmäla. Förvaltaren är den som begår bidragsbrottet, det är hon som skött Bumbis ekonomi.
Bumbi har inget begrepp om ekonomi överhuvudtaget, så hon har nog fått/förskingrat en hel del.
Det ska bli spännande att se hur detta slutar.

Det enda jag vet är att jag kommer maila alla medier jag kan komma på.
Det finns många som bättre behöver sjukersättning, Bumbi har erbetsförmåga. Hon lever på nätet och kallar sig influencer och sjunger i sina lives och kallar sig låtskrivare.
2024-02-13, 00:34
Medlem
Systrarna vet hur man gömmer pengar på utländska banker!
2024-02-13, 01:16
Medlem
Von.pigpelts avatar
Den vidriga är live nu och ska spela.
Hoppas verkligen polisen kommer dit någon kväll när hon sitter väck på sina piller och får helt plötsligt visa vad hon har i både hushåll och i sitt urin 😂👌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in