2024-02-12, 23:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightApple
Aldrig kommenterat här förut, men alltså den här tråden är ju precis det jag letat efter!! Trodde det typ bara var jag och en vän till mig som störde sig på just Hanna och Fanni och deras kassa influencerkarriärer. Att det finns ett helt gäng som är lika fascinerade av dessa människor är så intressant och bekräftar att jag inte är tokig!

Kände att jag ville skriva något och vara lite motvikt till de Fanni och Hanna fans som "flikar in" mellan varven här i tråden. Det finns säkert en hel drös med människor precis som jag som bara läst men aldrig kommenterat och som också tycker den här tråden är så jäkla spot on! 👏🏼

Välkommen och grattis till ditt första inlägg på fb 😍
Citera
2024-02-13, 00:00
Medlem
Citat:
Aldrig kommenterat här förut, men alltså den här tråden är ju precis det jag letat efter!! Trodde det typ bara var jag och en vän till mig som störde sig på just Hanna och Fanni och deras kassa influencerkarriärer. Att det finns ett helt gäng som är lika fascinerade av dessa människor är så intressant och bekräftar att jag inte är tokig!

Kände att jag ville skriva något och vara lite motvikt till de Fanni och Hanna fans som "flikar in" mellan varven här i tråden. Det finns säkert en hel drös med människor precis som jag som bara läst men aldrig kommenterat och som också tycker den här tråden är så jäkla spot on! 👏🏼

Welcome to the dark side 💁‍♀️
Citera
2024-02-13, 00:12
Medlem
Citat:

Fascinerad är ordet, visst att folk lever sina liv på olika sätt men när ett personligt konto blir en följetång där man knappt vågar gissa sig till vad nästa stoj blir så är det ju speciella människor det rör sig om (syftar främst på Fanni). Jag lever ett högst normalt, och för många ett säkert skittråkigt liv med jobb och barn, och kan typ inte förstå hur det står till med vissa? Och vad som händer bakom stängda dörrar och hur saker tystas ner och manipuleras. Tycker de själva det här är sund och normalt? Så många frågor.
Citera
2024-02-13, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Om man fortfarande betalar av en operation för ca 70 000 kr efter 6 år så undrar jag verkligen hur man ska lyckas spara ihop till en kontantinsats på ett hus under tiden ena parten i förhållandet är föräldraledig...? Undra vad hon har för ränta på det skräplånet? Framstår som än mer absurt nu än tidigare att de fått tips om att flytta till Västra Hamnen i Malmö eller till Lomma...

Men verkligen!! 😂 hon borde ju verkligen passa på att jobba arslet av sig nu då sambon är hemma föräldraledig vad jag förstår det som? För det finns ju stora pengar inom influence-branschen har man förstått, och hon har ju redan sin plattform. Det blir ju inte bättre läge än så. Då skulle hon kunna betala av op och få huset innan årets slut.
Citera
2024-02-13, 00:34
Medlem
FruKrokodils avatar
Om två veckor ska Krajzy K börja jobba igen enligt Hannas tidigare uttalanden.
Vad satsar vi på, att han tar ut än fler dagar att spela CS eller att han släpar sig åter till batterifabriken (eller vad för fabrik han än jobbar)?
Citera
2024-02-13, 00:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Men verkligen!! 😂 hon borde ju verkligen passa på att jobba arslet av sig nu då sambon är hemma föräldraledig vad jag förstår det som? För det finns ju stora pengar inom influence-branschen har man förstått, och hon har ju redan sin plattform. Det blir ju inte bättre läge än så. Då skulle hon kunna betala av op och få huset innan årets slut.

När det kommer till Hannas "stora plattform" av köpta följare så kommer denna minska än mer nu då IG strightat upp reglerna mer (för att undvika just fakekonton som folk kan köpa).

Jag fick senast idag gå in och verifiera att jag var jag och är ett legitimt konto.
Citera
2024-02-13, 05:30
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Va gulligt att så många nyreggade konton hittat hit. Hej Hanna och Fannis lojala fanclub följare ❤️

Nej men vilket originellt inlägg. Kom du på den alldeles själv?
Citera
2024-02-13, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Fascinerad är ordet, visst att folk lever sina liv på olika sätt men när ett personligt konto blir en följetång där man knappt vågar gissa sig till vad nästa stoj blir så är det ju speciella människor det rör sig om (syftar främst på Fanni). Jag lever ett högst normalt, och för många ett säkert skittråkigt liv med jobb och barn, och kan typ inte förstå hur det står till med vissa? Och vad som händer bakom stängda dörrar och hur saker tystas ner och manipuleras. Tycker de själva det här är sund och normalt? Så många frågor.

Håller helt med! Googlade på Fanni och Hannas namn just för att det är lite för märkligt hur de beter sig, och vips så finns det en FB tråd på typ 500 sidor om just deras beteende, hur sjukt!
Lever också ett vanligt svenssonliv. Välutbildad med man och barn. Jag får liksom inte överhuvudtaget ihop deras verklighet med ett vanligt liv. Och ja andra influencers kan (nåväl ganska ofta) vara ärliga, erkänna misstag, bemöta kritik och engagera sina följare på ett helt annat sätt. Den här grejen att blocka i tid och otid, aldrig svara på minsta lilla obekväma fråga och clickbaita gör deras IGs så opersonliga på något vis. Gör det bara ännu märkligare när båda konton har inriktningen att alla följare är deras 'vänner' man ska 'känna igen sig' i deras liv 🤯.
Citera
2024-02-13, 07:57
Avslutad
Citat:
Efter en snabb uträkning så borde de fått besök av polisen innan han lyckades göra henne gravid, så ja hon fortsätter gå över lik för att få det hon vill. Inte en jättelovande start på föräldraskapet tbh.
Precis Istället borde de tagit en paus och söka hjälp båda två.
Hon skrev väl på sin story för ett tag sedan att hon fick kämpa för att ta sig iväg utanför hemmet som var hennes trygghetszon. Nu efter vad som kommit fram så är det lätt att räkna ut varför.
Citera
2024-02-13, 08:46
Medlem
Citat:
Efter en snabb uträkning så borde de fått besök av polisen innan han lyckades göra henne gravid, så ja hon fortsätter gå över lik för att få det hon vill. Inte en jättelovande start på föräldraskapet tbh.

Otroliga spekulationer ändå…

”En snabb uträkning” , baserat på vad exakt?

Nog för att detta är Flashback, men man bör nog ha lite mer kött på benen innan man uttalar sig i vad som är ganska allvarliga anklagelser.
Citera
2024-02-13, 08:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Swissphone88

Nog för att detta är Flashback, men man bör nog ha lite mer kött på benen innan man uttalar sig i vad som är ganska allvarliga anklagelser.
Baserat på att polisen var hos dom den 22 dec och hon skrev ett inlägg den 23 dec att hon inte var gravid. Alltså har dom försökt efteråt när dom visste om det här. Han var dessutom redan avstängd från jobbet och polisen kopplades in då han trots avstängning fortsatte ändå
Senast redigerad av tindraninni 2024-02-13 kl. 08:59.
Citera
2024-02-13, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swissphone88

Fd har varit extremt öppen med vilken dag i menscykeln hon befinner sig i. Och som redan sagts, hon skrivit vilka dagar hon testat negativt osv. Hon har ju även lagt upp bilder på ägglossningstest så man behöver inte vara detektiv för att kunna räkna ut när hon blev gravid…

Jag misstänker att du inte ens följer fd eller ht utan bara är här inne för att bråka. Ge upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in