Citat:
Ursprungligen postat av
Krypmyr
Tycker såna här kommentarer om oss som hänger här inne är så konstiga. Vi är många som delat med oss hjärtligt och öppet om våra egna erfarenheter, bland annat ivf och andra trauman och försöker förstå Hanna och Fanni och fenomenet ivf influenser.
Om ni inte gillar tråden eller vad som diskuteras sä skapa en egen tråd och häng där istället.
Det blir liksom bara ännu sämre stämning med er här som skriver massa OT plus allt annat skitsnack, för jag tycker såklart att tråden kan va riktigt elak ibland.
Ändå kul att av allt som skrivits i denna tråden så tycker du min kommentar är konstig 😂
Ni underhåller mig och jag planerar att stanna här ett tag och delta i era diskussioner.
Blir lite nostalgisk då skribenterna här för mig tillbaka till ungdomens dagar då jag praktiserade på ett äldreboende och satt med på personalens kafferaster, underbara minnen. 👍🏻
Citat:
Ursprungligen postat av
Smultronvisslare
Faktiskt intressant observering. Undra om det är samma personer som i helgen hade sådan koll på Hanna under hennes "telefonfria" helg att de märkte vilka hon droppade kommentarer hos eller när hon senast var online.
Det kallar jag att vara hängiven. Jag vet inte ens när mina egna vänner är online på Instagram, än mindre någon random halvdan influencer.
Fin linje mellan hängiven och besatt.
Citat:
Ursprungligen postat av
SalvansWorld
Va gulligt att så många nyreggade konton hittat hit. Hej Hanna och Fannis lojala fanclub följare ❤️
Någon gång ska vara den första. ❤️
Nu hänger jag inte med, är jag lojal mot Fanni och Hanna , deras fan club eller deras fan clubs följare? 🧐