2024-02-12, 18:22
Medlem
Åh, jaha nu ska dom försöka spara ihop till en kontantinsats igen.

Visst har hon väl sagt/skrivit tidigare att dom har lyckats skramla ihop till en kontantinsats?

Antingen så har hon ljugit eller så har dom shoppat upp dom pengarna nu när keboffen är pappaledig. Jag menar, Hanna har ju inte haft överdrivet många samarbeten och det shoppas en hel del samtidigt som dom har en hyra att betala och mat som ska köpas.
Citera
2024-02-12, 18:32
Medlem
Otroligt underhållande tråd, massvis av intressanta teorier och åsikter som hade passat in på vilket symöte som helst!

”Fanni och Hanna har inga liv, dom sitter bara hemma hela dagarna utan riktiga jobb”

Det är humor på riktigt att se samma personer realtids-kommentera deras uppdateringar med minutiös precision utan minsta självinsikt över hur man själv spenderar sin viktiga tid.

Jag vet inte vad som är värst, att vara IVF influenser eller att vara besatt av en IVF influenser?

Präktigt & underbart, fortsätt med ert hårda slit! 😂
Citera
2024-02-12, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swissphone88
Otroligt underhållande tråd, massvis av intressanta teorier och åsikter som hade passat in på vilket symöte som helst!

”Fanni och Hanna har inga liv, dom sitter bara hemma hela dagarna utan riktiga jobb”

Det är humor på riktigt att se samma personer realtids-kommentera deras uppdateringar med minutiös precision utan minsta självinsikt över hur man själv spenderar sin viktiga tid.

Jag vet inte vad som är värst, att vara IVF influenser eller att vara besatt av en IVF influenser?

Jag tror att flera av oss går in här när vi tex har en rast på jobbet. Som jag, jag är på jobbet och har rast nu.
Detta är vårt guilty pleasure, så gillar du det inte så behöver du inte heller hänga här. Häng där DU blir road.
Citera
2024-02-12, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Åh, jaha nu ska dom försöka spara ihop till en kontantinsats igen.

Visst har hon väl sagt/skrivit tidigare att dom har lyckats skramla ihop till en kontantinsats?

Antingen så har hon ljugit eller så har dom shoppat upp dom pengarna nu när keboffen är pappaledig. Jag menar, Hanna har ju inte haft överdrivet många samarbeten och det shoppas en hel del samtidigt som dom har en hyra att betala och mat som ska köpas.

Jag har också för mig att HT skrev någon gång i november typ att de sparat ihop till sitt sparmål och att de skulle dubbla det i år.
Citera
2024-02-12, 19:11
Medlem
Citat:

Tycker såna här kommentarer om oss som hänger här inne är så konstiga. Vi är många som delat med oss hjärtligt och öppet om våra egna erfarenheter, bland annat ivf och andra trauman och försöker förstå Hanna och Fanni och fenomenet ivf influenser.
Om ni inte gillar tråden eller vad som diskuteras sä skapa en egen tråd och häng där istället.
Det blir liksom bara ännu sämre stämning med er här som skriver massa OT plus allt annat skitsnack, för jag tycker såklart att tråden kan va riktigt elak ibland.
Citera
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:

Faktiskt intressant observering. Undra om det är samma personer som i helgen hade sådan koll på Hanna under hennes "telefonfria" helg att de märkte vilka hon droppade kommentarer hos eller när hon senast var online.

Det kallar jag att vara hängiven. Jag vet inte ens när mina egna vänner är online på Instagram, än mindre någon random halvdan influencer.
Citera
Medlem
Va gulligt att så många nyreggade konton hittat hit. Hej Hanna och Fannis lojala fanclub följare ❤️
Citera
2024-02-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Tycker såna här kommentarer om oss som hänger här inne är så konstiga. Vi är många som delat med oss hjärtligt och öppet om våra egna erfarenheter, bland annat ivf och andra trauman och försöker förstå Hanna och Fanni och fenomenet ivf influenser.
Om ni inte gillar tråden eller vad som diskuteras sä skapa en egen tråd och häng där istället.
Det blir liksom bara ännu sämre stämning med er här som skriver massa OT plus allt annat skitsnack, för jag tycker såklart att tråden kan va riktigt elak ibland.

Ändå kul att av allt som skrivits i denna tråden så tycker du min kommentar är konstig 😂

Ni underhåller mig och jag planerar att stanna här ett tag och delta i era diskussioner.

Blir lite nostalgisk då skribenterna här för mig tillbaka till ungdomens dagar då jag praktiserade på ett äldreboende och satt med på personalens kafferaster, underbara minnen. 👍🏻

Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Faktiskt intressant observering. Undra om det är samma personer som i helgen hade sådan koll på Hanna under hennes "telefonfria" helg att de märkte vilka hon droppade kommentarer hos eller när hon senast var online.

Det kallar jag att vara hängiven. Jag vet inte ens när mina egna vänner är online på Instagram, än mindre någon random halvdan influencer.

Fin linje mellan hängiven och besatt.

Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Va gulligt att så många nyreggade konton hittat hit. Hej Hanna och Fannis lojala fanclub följare ❤️

Någon gång ska vara den första. ❤️

Nu hänger jag inte med, är jag lojal mot Fanni och Hanna , deras fan club eller deras fan clubs följare? 🧐
Citera
2024-02-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ändå kul att av allt som skrivits i denna tråden så tycker du min kommentar är konstig 😂
Sluta spela dum. Jag pekade inte ut dig eller din kommentar utan NI som kommer hit och skriver massa OT.
Diskutera Hanna och Fanni eller dra.

Tråden heter inte "Skitsnack om medlemmar som diskuterar om Hanna och Fanni"
Citera
2024-02-12, 20:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag tror att flera av oss går in här när vi tex har en rast på jobbet. Som jag, jag är på jobbet och har rast nu.
Detta är vårt guilty pleasure, så gillar du det inte så behöver du inte heller hänga här. Häng där DU blir road.

Exakt! Jag går in när jag har rast eller jobbar nätter och har trist.
Fördelen med att vara så många som stör sig lika mycket på samma sak som jag.
Citera
2024-02-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Sluta spela dum. Jag pekade inte ut dig eller din kommentar utan NI som kommer hit och skriver massa OT.
Diskutera Hanna och Fanni eller dra.

Tråden heter inte "Skitsnack om medlemmar som diskuterar om Hanna och Fanni"

Till mitt försvar så citerade du faktiskt min kommentar, så lite träffad kände jag mig allt.

Men du har helt rätt, i fortsättningen riktar vi skitsnacket mot Fanni och Hanna 💪🏻
Citera
2024-02-12, 20:19
Medlem
Citat:
Du lever life med andra ord! 🥰

Du får gärna starta en egen tråd där du diskuterar andra användare, här pysslar du ju bara med OT vilket varken är underhållande eller tillåtet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in