Citat:
Ursprungligen postat av
Mmeeaa
Jag tycker också synd om henne! Äntligen är hon gravid och hade säkert sett fram emot att kunna uppdatera som en galning och vara lycklig (och såklart lite orolig ibland). Men jag tänker så mycket på att det här är vad hon drömt om så länge, och så får hon inte njuta av det och dela det med sina följare som hon hoppats. Hon blir liksom snuvad på den här tiden och det känns så sorgligt!
Om det nu är sant och hennes kille har gjort det som skrivs här har han verkligen förstört för henne. Jag hoppas ju fortfarande att det antingen bara är ett rykte eller att det är falska anklagelser som snart läggs ner.
I den bästa av världar så skulle detta bara vara ett rykte men tyvärr så pekar allt mot att det är sant. Hade varit så otroligt lätt att bara dementera annars och köra på som vanligt. Vi som känner till Fannis contentmönster ser en enorm skillnad före och efter detta kom ut.
Men, om man nu ska hårdra det så kanske det är bra för Fanni att släppa pressen på att uppdatera varje gång hon fiser utan bara få vara trött, illamående och sur i sängens lugna vrå. Viktigaste är att hon kan hantera denna motgång och inte stressa sönder hela graviditeten.