2024-02-12, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tycker synd om henne på ett sätt, det var ju förhoppningsvis inte hon som var med på åldringsbrotten MEN hon måste ju iaf anat att något inte stämde då de garanterat har samma ekonomi.
Eller sitter de kanske i varsin del av huset och bara sammanstrålar när det är ägglossning?

Oavsett vad så måste hon roa publiken framöver om hon ska kunna fortsätta som influenser.

Jag tycker också synd om henne! Äntligen är hon gravid och hade säkert sett fram emot att kunna uppdatera som en galning och vara lycklig (och såklart lite orolig ibland). Men jag tänker så mycket på att det här är vad hon drömt om så länge, och så får hon inte njuta av det och dela det med sina följare som hon hoppats. Hon blir liksom snuvad på den här tiden och det känns så sorgligt!
Om det nu är sant och hennes kille har gjort det som skrivs här har han verkligen förstört för henne. Jag hoppas ju fortfarande att det antingen bara är ett rykte eller att det är falska anklagelser som snart läggs ner.
Citera
2024-02-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullerbyttan
Oj! Tack för sammanfattning. Segt när hon äntligen lyckats bli på smällen…..

Efter en snabb uträkning så borde de fått besök av polisen innan han lyckades göra henne gravid, så ja hon fortsätter gå över lik för att få det hon vill. Inte en jättelovande start på föräldraskapet tbh.
Citera
2024-02-12, 23:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa
Jag tycker också synd om henne! Äntligen är hon gravid och hade säkert sett fram emot att kunna uppdatera som en galning och vara lycklig (och såklart lite orolig ibland). Men jag tänker så mycket på att det här är vad hon drömt om så länge, och så får hon inte njuta av det och dela det med sina följare som hon hoppats. Hon blir liksom snuvad på den här tiden och det känns så sorgligt!
Om det nu är sant och hennes kille har gjort det som skrivs här har han verkligen förstört för henne. Jag hoppas ju fortfarande att det antingen bara är ett rykte eller att det är falska anklagelser som snart läggs ner.

I den bästa av världar så skulle detta bara vara ett rykte men tyvärr så pekar allt mot att det är sant. Hade varit så otroligt lätt att bara dementera annars och köra på som vanligt. Vi som känner till Fannis contentmönster ser en enorm skillnad före och efter detta kom ut.

Men, om man nu ska hårdra det så kanske det är bra för Fanni att släppa pressen på att uppdatera varje gång hon fiser utan bara få vara trött, illamående och sur i sängens lugna vrå. Viktigaste är att hon kan hantera denna motgång och inte stressa sönder hela graviditeten.
Citera
2024-02-12, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa

Klart han förstört för henne på flera sätt men om uppgifterna stämmer så visste hon ju om det och valde att fortsätta försöka bli gravid och lyckades. Det är ju ett sjukt jävla beteende i sig.
Citera
2024-02-12, 23:09
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Klart han förstört för henne på flera sätt men om uppgifterna stämmer så visste hon ju om det och valde att fortsätta försöka bli gravid och lyckades. Det är ju ett sjukt jävla beteende i sig.

Jag skulle vara helt kallsvettig över deras SGI som blir otroligt viktig när man väl får ett barn. Båda ska kunna visa upp en stadigvarande lön som sträcker sig åtta månader tillbaka innan ungen föds, annars blir det lägsta belopp som ligger på typ 4000 :- efter skatt. Inte ens en kackerlacka kan leva på den fp. Så antingen kniper hon igen ordentligt och föder ett par månader senare eller så får Linux skaffa nytt jobb helst för ett par veckor sen (svårt att göra kanske då man är avstängd från sitt förra pga stöld).
Citera
2024-02-12, 23:35
Bannlyst
Citat:
I den bästa av världar så skulle detta bara vara ett rykte men tyvärr så pekar allt mot att det är sant. Hade varit så otroligt lätt att bara dementera annars och köra på som vanligt. Vi som känner till Fannis contentmönster ser en enorm skillnad före och efter detta kom ut.

Förlåt mig, men vad är det snubben eventuellt har gjort?
Citera
2024-02-12, 23:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonkoffa
Förlåt mig, men vad är det snubben eventuellt har gjort?

Läs denna tråd från typ sida 441 så får du svar på din fråga, eller bara kolla en sammanfattning ett par inlägg över mitt.
Citera
2024-02-12, 23:44
Bannlyst
Citat:
Läs denna tråd från typ sida 441 så får du svar på din fråga, eller bara kolla en sammanfattning ett par inlägg över mitt.

Alright. Det här är dock sida 146 för mig. Ungefär vilket nummer på inlägget? Typ #5000-5050. Sorry och tack.
Citera
2024-02-12, 23:45
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Alright. Det här är dock sida 146 för mig. Ungefär vilket nummer på inlägget? Typ #5000-5050. Sorry och tack.

5283
Citera
2024-02-12, 23:45
Medlem
Citat:

Citera
2024-02-12, 23:47
Bannlyst
Citat:
5283

Citat:
Ursprungligen postat av kotass1

Praise!
Citera
2024-02-12, 23:50
Medlem
Aldrig kommenterat här förut, men alltså den här tråden är ju precis det jag letat efter!! Trodde det typ bara var jag och en vän till mig som störde sig på just Hanna och Fanni och deras kassa influencerkarriärer. Att det finns ett helt gäng som är lika fascinerade av dessa människor är så intressant och bekräftar att jag inte är tokig!

Kände att jag ville skriva något och vara lite motvikt till de Fanni och Hanna fans som "flikar in" mellan varven här i tråden. Det finns säkert en hel drös med människor precis som jag som bara läst men aldrig kommenterat och som också tycker den här tråden är så jäkla spot on! 👏🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in