2024-02-08, 20:49
  #6169
Medlem
Tydligen någon som spridit en länk på gymnasieskolan men togs bort efter någon timme.
Inte sett det själv så vet inte vad det är för bilder som lagts upp.
2024-02-08, 20:59
  #6170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
En hemsida dedikerad till drottningen själv är nog ingen bra idé tror jag. Det ger henne mer anledning att klä sig i sin återkommande offerkofta och det finns risk att myndigheterna hellre är på hennes sida av historien. Kanske ni kan gå ihop i en privat grupp och samla bevis som ni kan ta fram dagen det behövs istället. Discord tillexempel. Sitta tyst och vänta på rätt tillfälle är mer effektivt än bomba alla hit och dit med all möjlig information.

Bara nåt att tänka på

Jag instämmer. Att det pågår ”drev” eller ”häxjakt” (inte mina ord) hjälper henne. Jag har själv arbetat på en av de organisationer som har mottagit olika anmälningar och vet hur det kan se ut. Har flera gånger sett hur grannar, ex och fiender anmälare högt, lågt och nonsens bara av ren illvilja. Det är otroligt svårt att driva ett sådant ärende då det är kunden/brukaren/patienten som man i första hand ska hjälpa.

Ska man komma åt Bumbi måste massanmälningar upphöra. En hemsida tillägnad henne kommer bara gynna henne. En intellektuellt utvecklingsstörd människa som inte förstår bättre och som har halva Sverige emot sig.

Jag har varit så frustrerad och arg sen i tisdags men har fått samla tankarna och se till mina erfarenheter och vad som faktiskt är en bra väg framåt.
2024-02-08, 21:28
  #6171
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Tack till er alla som skickat DM om bumbis sajt, väldigt mycket positiv feedback på den idén

Ta patent på namnet Bumbinews så hon inte får använda det på sin Youtube. 😂
2024-02-09, 00:21
  #6172
Medlem
Rebali179s avatar
Sänder spelande på Youtube nu
2024-02-09, 03:13
  #6173
Medlem
Von.pigpelts avatar
Här är ännu ett klipp fk borde få ta del av, den vidriga berättar hur hon snabbt loggar in på sin Onlyfans för att ta ut pengar sen inaktiverar den igen.

https://imgur.com/a/VeaNGsy

Avskum.

Längtar verkligen.
2024-02-09, 07:26
  #6174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Jag instämmer. Att det pågår ”drev” eller ”häxjakt” (inte mina ord) hjälper henne. Jag har själv arbetat på en av de organisationer som har mottagit olika anmälningar och vet hur det kan se ut. Har flera gånger sett hur grannar, ex och fiender anmälare högt, lågt och nonsens bara av ren illvilja. Det är otroligt svårt att driva ett sådant ärende då det är kunden/brukaren/patienten som man i första hand ska hjälpa.

Ska man komma åt Bumbi måste massanmälningar upphöra. En hemsida tillägnad henne kommer bara gynna henne. En intellektuellt utvecklingsstörd människa som inte förstår bättre och som har halva Sverige emot sig.

Jag har varit så frustrerad och arg sen i tisdags men har fått samla tankarna och se till mina erfarenheter och vad som faktiskt är en bra väg framåt.


Tycker dock inte du kan kalla en forum tråd på Flashback halva Sverige det är lite att ta i

Och det började som för många av oss vi försökte hjälpa Emelie på något sätt men vi blev pissade på i olika former och det är hon själv som skapat detta drev mer eller mindre genom att bete sig som hon har gjort online, är man en offentligt person får man räkna med att folk kommer prata om en i olika former så som på gott och ont.

Jag har även sagt att jag gillar inte att sitta och hata på folk i tidigare inlägg men hon sket i det blå skåpet när hon gick på Luzzje och fuckade hennes vardag då gav jag Emelie en varning för jag vet att hon läser här men hon lyssnade inte och har sedan fortsatt tyvärr och då får hon skylla sig själv helt enkelt.
__________________
Senast redigerad av CosmicZ 2024-02-09 kl. 07:31.
2024-02-09, 11:51
  #6175
Medlem
Jag börjar med ett Bumbi citat: "Jag får alltid som jag vill" "Jag har alltid rätt"

Det är väldigt enkelt! Alla dom som genom åren sett hennes och senare följt henne vet att finns inget drama så skapar hon det, för syns hon inte finns hon inte PUNKT.

En 12 åring som vill passa in ha vänner vara cool och synas! Som mycket väl vet när hon gör fel men alla förlåter en lite oskyldig flicka! Där av dom vita kläderna på förhandlingarna vid tingsrätten jag är bara en liten flicka helt oskyldig straffa mig inte. Slå mig inte ...... stackars mig ett litet offer..... (jag bara hintar).

Varför, hur eller när det gick fel är inte akut men att hon får hjälp är mycket akut.

Att systrarna har lånat henne till hyran telefon etc att andra lånat henne till mat och toapapper läs spel och substanser.
Samt den lätt lurade, lata och inkompetenta fru förvaltare med make, en som ger henne pengar till spel varje vecka, inte ett matkort på ica som inte tillåter annat än handla i butiken inte ta ut kontanter. Varför har du inte skaffat henne fast internet? En förvaltare är inte en bästis utan har ett uppdrag som fastställts av tingsrätten.

Alla ovan nämnda skadar henne med sina "goda" avsikter.
Överförmyndarnämnden och deras förlängda arm förvaltaren har gjort största skadan som är tänkbar, men även spätts på av dom 2 systrarna som hon pratar om ibland.

Pengar till en spelmissbrukare är som att hålla i en spruta och trycka in nålen med heroin i en ven på en pundare.

Känner ni er stolta nu fru förvaltaren med maken, ni hjälper inte ni stjälper och skadar Bumbi varje dag med överförmyndarens goda minne!

Hatarna är inte flashback eller socialmedier utan ni som varje dag fysisk och psykisk med era goda intentioner misshandlar henne! Ni som uppmuntrar henne att prostituera sig på internet (kanske även irl mot substans och internet på telefonen på torget mitt i natten) för att få in pengar på förvaltar kontot så det ser ut som om ni gör bästa jobbet i historien som förvaltare!

Jag hoppas jag ber att ni fru förvaltaren med maken kommer till insikt om den misshandel ni utför mot Bumbi som faktisk pågår 24/7.

Ni är hennes hallick tvingar henne till prostitution sen tar ni hennes pengar så ni är skyldig till människohandel.

Fy vad vidriga ni är. Jag hoppas innerligen att pressen kommer att granska och hänga ut er i media.

Ni som har empati och håller med kan gärna informera grävande journalister/press och länstyrelsen!

Best regards
Karma
__________________
Senast redigerad av escorpiao 2024-02-09 kl. 12:21.
2024-02-09, 12:20
  #6176
Medlem
Von.pigpelts avatar
Vad jag önskar att jag fick skriva ut vad som planeras i bakgrunden, men kan säga så här dumbi trodde att ”bomben” skulle vara att vi hör av oss till tidningar/gammelmedia. Nej du lilla pillerpundarn det är mycket
bättre än så. 🤭 time will tell.

Fortsätt med dina muppiga lives där du sitter timmar och talar med dig själv, eller utövar din hobby -
Förlorar mängder med pengar, och snart är det även skattebetalarnas pengar.

Hade betalat mycket för att få se hennes blick när polletten trillar ner.
Dock kommer vi ÄVEN höra av oss till gammelmedia så du kan vara lugn.

Och ger inte detta önskat resultat är jag ”rädd” att folk kommer ”snea” ur så mycket att dom anser att inga regler gäller längre och tar lagen/saken i egna händer. (Förståeligt.)

För du ska ha en sak klar för dig lilla gumman folk kommer inte släppa detta, folk kommer INTE låta dig gå vinnande ur det här din manipulativa narcissist häxa.
2024-02-09, 12:26
  #6177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Vad jag önskar att jag fick skriva ut vad som planeras i bakgrunden, men kan säga så här dumbi trodde att ”bomben” skulle vara att vi hör av oss till tidningar/gammelmedia. Nej du lilla pillerpundarn det är mycket
bättre än så. 🤭 time will tell.

Fortsätt med dina muppiga lives där du sitter timmar och talar med dig själv, eller utövar din hobby -
Förlorar mängder med pengar, och snart är det även skattebetalarnas pengar.

Hade betalat mycket för att få se hennes blick när polletten trillar ner.
Dock kommer vi ÄVEN höra av oss till gammelmedia så du kan vara lugn.

Och ger inte detta önskat resultat är jag ”rädd” att folk kommer ”snea” ur så mycket att dom anser att inga regler gäller längre och tar lagen/saken i egna händer. (Förståeligt.)

För du ska ha en sak klar för dig lilla gumman folk kommer inte släppa detta, folk kommer INTE låta dig gå vinnande ur det här din manipulativa narcissist häxa.
Man blir ju så sjukt nyfiken 😁
2024-02-09, 12:33
  #6178
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Handlade inte mötet i tisdags i grund och botten om att hennes förvaltare ville avsluta sitt uppdrag? Jag missade bland allas hatposter hur det blev med den saken. Ska hon få en ny förvaltare, och vet man vem?
2024-02-09, 12:34
  #6179
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Jag tror det kan hända grejer när deklarationen trillar ner. Hittills har ju FK inte haft något att gå på förutom diverse luddiga screenshots. Så jag tror faktiskt detta inte är helt över än.

Jag tror att hon kommer att "glömma" deklarera sitt belgiska konto. Hoppas SKV fått tips om det annars kanske hon kommer undan igen..
2024-02-09, 12:39
  #6180
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Handlade inte mötet i tisdags i grund och botten om att hennes förvaltare ville avsluta sitt uppdrag? Jag missade bland allas hatposter hur det blev med den saken. Ska hon få en ny förvaltare, och vet man vem?

Samma lata inkompetenta kärring som innan har jag förstått det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in