Citat:
Ursprungligen postat av
Fikonbuske
En hemsida dedikerad till drottningen själv är nog ingen bra idé tror jag. Det ger henne mer anledning att klä sig i sin återkommande offerkofta och det finns risk att myndigheterna hellre är på hennes sida av historien. Kanske ni kan gå ihop i en privat grupp och samla bevis som ni kan ta fram dagen det behövs istället. Discord tillexempel. Sitta tyst och vänta på rätt tillfälle är mer effektivt än bomba alla hit och dit med all möjlig information.
Bara nåt att tänka på

Jag instämmer. Att det pågår ”drev” eller ”häxjakt” (inte mina ord) hjälper henne. Jag har själv arbetat på en av de organisationer som har mottagit olika anmälningar och vet hur det kan se ut. Har flera gånger sett hur grannar, ex och fiender anmälare högt, lågt och nonsens bara av ren illvilja. Det är otroligt svårt att driva ett sådant ärende då det är kunden/brukaren/patienten som man i första hand ska hjälpa.
Ska man komma åt Bumbi måste massanmälningar upphöra. En hemsida tillägnad henne kommer bara gynna henne. En intellektuellt utvecklingsstörd människa som inte förstår bättre och som har halva Sverige emot sig.
Jag har varit så frustrerad och arg sen i tisdags men har fått samla tankarna och se till mina erfarenheter och vad som faktiskt är en bra väg framåt.