Citat:
Ursprungligen postat av
Hackie
Kanske redan blev bannad hahaha. För hittar henne inte heller längre.
Och du "Undrande1967". Bra att du komtaktar FK! Funderar med på att ringa dit. Men du kan väl höra av dig här sen fall man ens kan tipsa via telefon!
Jag vet inte heller om man kan tipsa via telefon🤣
Men det är lättare att förklara det muntligt och ärendet är pågående.
FK och skatteverket behöver bara kommunicera med varandra väldigt lite innan de anser att de har tillräckligt med bevis.
Självklart kan man inte få tjäna flera hundratusen under ett år, varken på arbete eller hobby.
Herre gud, folk har blivit av med sitt bidrag för mycket mindre tid och pengar än det där.
Just nu klarar jag inte ens av att titta på skärminspelningar, hon är så jäkla vidrig och lika vidrig är Förvaltaren.