2024-02-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Kan inte heller hitta det!

Blev bannat snabbt såg jag.
2024-02-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag pratade precis med skatteverket, inkomsten för 2023 är det sekretess på.
Jag drog det mesta om Bumbi och hon tyckte jag skulle skriva på skatteverkets hemsida, Tipsa om fusk.
Så det kommer jag göra. Jag ska också skriva till FK sen och ringa FK i morgon.
Herre gud, om hon får rektroaktivt från september 2023, så får hon minst ut 70 000 kr och dem kommer hon spela upp direkt.

https://skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html
Namn och adress eller Namn, adress och personnummer ännu bättre.
Screenshot på OF pengarna finns på TT men även försäljning av tiktok konto som influenser finns inga gåvor som är skattebefriade.

ang. retroaktivt måste förvaltaren spara till kommande utgifter som skatten m.m.
Förvaltaren kan beställa fast internet åt bumbi om det finns pengar som täcker kostnaden.
2024-02-07, 18:25
Medlem
mrDarcys avatar
Bannad på obestämd tid ! Haha hennes enda sociala kontakter går via twitch o spelet.. men såå synd om oss sa hon!
Jag gillade dock o ha på henne i bakgrunden på twitch..lite som att lyssna på ljudbok
2024-02-07, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Kanske redan blev bannad hahaha. För hittar henne inte heller längre.

Och du "Undrande1967". Bra att du komtaktar FK! Funderar med på att ringa dit. Men du kan väl höra av dig här sen fall man ens kan tipsa via telefon!

Jag vet inte heller om man kan tipsa via telefon🤣
Men det är lättare att förklara det muntligt och ärendet är pågående.
FK och skatteverket behöver bara kommunicera med varandra väldigt lite innan de anser att de har tillräckligt med bevis.

Självklart kan man inte få tjäna flera hundratusen under ett år, varken på arbete eller hobby.

Herre gud, folk har blivit av med sitt bidrag för mycket mindre tid och pengar än det där.

Just nu klarar jag inte ens av att titta på skärminspelningar, hon är så jäkla vidrig och lika vidrig är Förvaltaren.
2024-02-07, 18:29
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZGekT7qdQ/
2024-02-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag vet inte heller om man kan tipsa via telefon🤣
Men det är lättare att förklara det muntligt och ärendet är pågående.
FK och skatteverket behöver bara kommunicera med varandra väldigt lite innan de anser att de har tillräckligt med bevis.

Självklart kan man inte få tjäna flera hundratusen under ett år, varken på arbete eller hobby.

Herre gud, folk har blivit av med sitt bidrag för mycket mindre tid och pengar än det där.

Just nu klarar jag inte ens av att titta på skärminspelningar, hon är så jäkla vidrig och lika vidrig är Förvaltaren.

Jag tror det kan hända grejer när deklarationen trillar ner. Hittills har ju FK inte haft något att gå på förutom diverse luddiga screenshots. Så jag tror faktiskt detta inte är helt över än.
2024-02-07, 18:52
Medlem
Till Emelie, VAD är det du inte fattar? du blev bannad från twitch för du bröt mot reglerna! och att göra nytt konto när man redan är bannad är FÖRBJUDET enligt Twitch själva, är du så jävla trögfattad din jävla pillerpundare...
2024-02-07, 18:55
Medlem
Emelie, jag är en man. En man med skägg för den delen. Jag kan bli din nya pappa om du vill. För din egen far dumpade ju både dig och din dårhusmamma. Man fattar ju varför nu.
2024-02-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Jag funderar på om jag ska göra en Hel hemsida om Emelie där vi kan lägga upp allt skit vi har på henne låter det som en bra ide?

Så kan vi alla börja hänvisa alla bevis på hemsidan till alla instanser som är för efterblivna att göra något själva.

För jag är riktigt trött på detta pajaseri nu varit ett bra tag

Det där låter ju som en dröm 🤣
2024-02-07, 19:11
Medlem
Citat:
Jag tror det kan hända grejer när deklarationen trillar ner. Hittills har ju FK inte haft något att gå på förutom diverse luddiga screenshots. Så jag tror faktiskt detta inte är helt över än.

Fast då har ju aset redan fått sjukersättning retroaktivt OCH sjukersättning den 19:de fram till dess OCH tjänat ännu mer pengar på only fans
2024-02-07, 20:37
Medlem
Citat:
Nu är hennes onlyfans aktiverad igen....

Så sjukersättning plus of pengar. Herregud, det kan ju inte få gå till såhär.
Villkoret i överklagan var att hon omgående stänger ner ostronfabriken och tar bort bilder på musslan. Hon filmade när hon stängde ner men visade aldrig upp att det löper på till 22 juni 2024. Detta datum förlängs varje gång hon loggar in för att ta ut pengar. Alltså minst året ut. Nytt bedrägeri. Både sjukersättning och bostadsbidrag grundas på inkomst och detta vet inte fk om. Konkreta tips med bevis måste lämnas in. Gå inte på fv. Hin kommer så klart neka och medverka till bedrägeriet. Gå direkt till berörda myndigheter fk och SKV. Soppan fortsätter likt en kalkon teater
2024-02-07, 20:54
Medlem
Spritnotas avatar
Emelie blev permabannad på Twitch 2021 efter explicta mordhot mot en svensk streamer. Alla konton hon har haft efter det är sk ban evading.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in