2024-03-10, 18:13
Medlem
Devonias avatar
Hallå i huvet alla haters!

Ser att Klandervärd outas här - det görs en Bumbi alltså! Vad många inte verkar fatta är att Klandervärd tankade på internet och inte gav några pengar, märker att många verkligen bara är här för att hata och inte följer Dumbi och vad hon säger.

Alla ni haters - vad har ni gjort för att hjälpa Dumbi? Sitta här och klaga som värsta jävla skvallertroll går bra, men hur många har skrivit till F-kassan med hänvisning till F-kassans egna kontrolldokument och lagtexter? Hur många har mailat Skatteverket med pålitlig information?

Dumbi ska helst in på ett LSS-boende, men har ni följt Dumbi och sett hennes förfall. Ju mer jag följt henne desto mer tragisk har hon blivit. Jag har verkligen hatat Dumbi, men när tant Jossan släppte henne vind för våg så borde vem som helst förstå att samhället verkligen inte finns till för de som verkligen behöver hjälp. Tant Jossan sålde ju till och med en telefon till Dumbi. Är det tillåtet att utnyttja någon som är i beroendeställning? In och hata på Jossan nu, hon bor i Strövelstorp.

Jag är glad att Klandervärd fixade internet åt henne, nu har jag underhållning en vecka till. Ja visst ja, ni också, för vad skulle ni hata på om inte Dumbi var online.

Gör nåt för en medmänniska! Dumbi ska jobba och tjäna pengar, hon ska få rätt stöd från sjukvården så gör en välgärning, var saklig och anmäl felaktigheter. Dumbi klarar inte sig själv!

Nu fick hon internet en vecka (tror jag det var) vänta och se innan ni dömer. Nästa gång kanske jag fixar internet så börja träna på fler hatkommentarer!
2024-03-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Hallå i huvet alla haters!

Ser att Klandervärd outas här - det görs en Bumbi alltså! Vad många inte verkar fatta är att Klandervärd tankade på internet och inte gav några pengar, märker att många verkligen bara är här för att hata och inte följer Dumbi och vad hon säger.

Alla ni haters - vad har ni gjort för att hjälpa Dumbi? Sitta här och klaga som värsta jävla skvallertroll går bra, men hur många har skrivit till F-kassan med hänvisning till F-kassans egna kontrolldokument och lagtexter? Hur många har mailat Skatteverket med pålitlig information?

Dumbi ska helst in på ett LSS-boende, men har ni följt Dumbi och sett hennes förfall. Ju mer jag följt henne desto mer tragisk har hon blivit. Jag har verkligen hatat Dumbi, men när tant Jossan släppte henne vind för våg så borde vem som helst förstå att samhället verkligen inte finns till för de som verkligen behöver hjälp. Tant Jossan sålde ju till och med en telefon till Dumbi. Är det tillåtet att utnyttja någon som är i beroendeställning? In och hata på Jossan nu, hon bor i Strövelstorp.

Jag är glad att Klandervärd fixade internet åt henne, nu har jag underhållning en vecka till. Ja visst ja, ni också, för vad skulle ni hata på om inte Dumbi var online.

Gör nåt för en medmänniska! Dumbi ska jobba och tjäna pengar, hon ska få rätt stöd från sjukvården så gör en välgärning, var saklig och anmäl felaktigheter. Dumbi klarar inte sig själv!

Nu fick hon internet en vecka (tror jag det var) vänta och se innan ni dömer. Nästa gång kanske jag fixar internet så börja träna på fler hatkommentarer!

EXAKT så ja! 👌
2024-03-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
EXAKT så ja! 👌

Försvarar du på fullt allvar Klandervärd
2024-03-10, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Stämmer detta? Vart såg/hörde du det!?
Det stämmer. Han, Håkan, har även tagit bort alla bumbis lives på sin kanal!
2024-03-10, 18:53
Medlem
Håkan
Maria
+1
Tiggde pengar av bumbi!

Klandervärd Sekten möjliggör och försöker utnyttjar en svårt sjuk spelmissbrukare som inte ska vara på socialamedier.

Hur kan ni försvara det?

Hur kan ni sova när ni hjälper bumbi skada utsatta personer?

Best regards
Medlem
DayNites avatar
Idioten Klandervärd pratar med Dumbi på sidan om, han fyllde på hennes internet säger skvallertanten från Skåne Veronica som babblar om Dumbi och Jojo dygnet runt på TT nu är tanterna arga och upprörda mera än vanligt så skånskan haglar.
Det är kaos på TT

Klandervärd skulle få 2000 kr till grafikkort av Dumbi som hon blåste han på sen.

Snacka om att vara two faced, men han är körd, tyvärr så kan nu Dumbi fortsätta som vanligt.
Senast redigerad av DayNite 2024-03-10 kl. 19:15.
2024-03-10, 19:28
Medlem
Vem utpressar vem?
Vem utnyttjar vem?

https://imgur.com/a/rXgd9hK

Best regards
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Försvarar du på fullt allvar Klandervärd

Folk tycker och tänker jävligt mycket men verkar ha noll fakta vad som hände?! DET är vad jag säger.. spekuleras hej vilt om vem som gjorde vad o si o så. Dessutom är det ingen som möjliggjort hennes spelmissbruk. Hon har inte fått nå pengar skickade till sig.
2024-03-10, 19:36
Medlem
Det är oförsvarbart att han donerat så hon kan fortsätta ha lives. Hela jävla poängen är att hon ska BORT från internet.
Finns väl för fan ingen som roas av att se henne smaska chips och maniskt pladdra om allt. Allt är hate watching.

Jag hade kunnat betala för att bli av med skabbet.
2024-03-10, 19:37
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Vem utpressar vem?
Vem utnyttjar vem?

https://imgur.com/a/rXgd9hK

Best regards

Vad menas med länken?
2024-03-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Folk tycker och tänker jävligt mycket men verkar ha noll fakta vad som hände?! DET är vad jag säger.. spekuleras hej vilt om vem som gjorde vad o si o så. Dessutom är det ingen som möjliggjort hennes spelmissbruk. Hon har inte fått nå pengar skickade till sig.

Klandervärd har erkänt
2024-03-10, 19:40
Medlem
mrDarcys avatar
Minsta jag kan bry mig om..vem som pröjsat hennes internet..klandervärd gjorde det..inga pengarvtill spel men han behöver hennes lives till sin kanal..minsa o bry sig om..viktigast är att hon snart kommer få vård hoppas vi. Hon är sjuk o ska omyndigförklaras igen!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in