2024-02-03, 21:03
Medlem
Tunnelbanenettan fanns idag med i Pernillas story, dom verkade glada och bubbliga i varandras sällskap!
Nettan har inte heller nämnts av Anna på länge.
Tror hon kväver alla vänner, typ suger livet ur dom det är väl därför alla till slut vänder på klacken.
Citera
2024-02-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Tunnelbanenettan fanns idag med i Pernillas story, dom verkade glada och bubbliga i varandras sällskap!
Nettan har inte heller nämnts av Anna på länge.
Tror hon kväver alla vänner, typ suger livet ur dom det är väl därför alla till slut vänder på klacken.

Suger ut och tråkar ut skulle jag tro.
Citera
2024-02-05, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"01 February 2024 10:41:42
För ett par dagar sedan bakade jag en Cheesecake & ni är så många som frågar om receptet - cheesecaken gjordes på Bíscoffkakor & krämen som finns i samma smak 😋 & blev väldigt god. Hade inga mått på ingredienserna, men jag såg det här på nätet för länge sedan och jag utgick bara från logik, tänkte på konsistens samt smaken, men jag har försökt uppskatta mängden jag använde på allt på min privata IG, så här kommer en kopia på det inlägget för er som efterfrågat receptet här på min officiella. Först mixade jag kakorna 1 1/2 paket i min lilla mixer, sedan på med smält smör och blandade väl samt plattade till bottnen som vilken cheesecake som helst. Vispade 4 dl grädde och tillsatte sedan 1 paket philadelphiaost 300 g, 3-4 msk florsocker, 3-4 msk av kak-krämen samt resterande halva paketet med själva kakorna som jag mixat något grövre blanda ordentligt och bred sedan ut fyllningen på bottnen ✅ Jag sparade 2 kakor för att toppa med ☺️ men har man mer, så är det bara att låta fantasin flöda. In med cheesecaken i frysen några timmar ~ den blev aldrig stenhårt fryst så jag vet inte om jag gjort fel🤷🏻‍♀️ Men i min menig och de som ätit av cheesecaken, så var den ändå perfekt hård samt väldigt krämig, god & inte för söt. Hoppas det smakar ☺️ Det finns garanterat många många fler liknande recept som är exakta - vill du gå efter ett riktigt recept, så hjälper Google till med det 😘
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4

Nää det där låter faktiskt vidrigt. Jag kan bara föreställa mig hur oerhört fet den måste ha varit med smör, 4 dl grädde, ett helt paket Philadelphia ost (extra stor) och kräm 🤢
Citera
2024-02-05, 06:55
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meood
Nää det där låter faktiskt vidrigt. Jag kan bara föreställa mig hur oerhört fet den måste ha varit med smör, 4 dl grädde, ett helt paket Philadelphia ost (extra stor) och kräm 🤢

Fast alltså va? Det är ju så du gör cheesecake, i vanliga fall brukar de va 400gr ost till 4dl grädde, så den mängden lät inte konstig tycker jag.
Smöret är ju i kakbotten, har du aldrig ätit/gjort fryst cheesecake? anledningen till att den inte frös som den skulle va nog för att hon glömt äggen.

Själv tyckte jag mest den såg oaptitlig ut. Anna verkar ha en förkärlek för att allt ska va beige, brunt och se ut som allmänt grovspol.
Citera
2024-02-05, 08:41
Medlem
Har Anna stängt ner sitt Instagram konto eller har jag blivit blockad?
Citera
2024-02-05, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Har Anna stängt ner sitt Instagram konto eller har jag blivit blockad?
Du är blockad
Citera
2024-02-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Fast alltså va? Det är ju så du gör cheesecake, i vanliga fall brukar de va 400gr ost till 4dl grädde, så den mängden lät inte konstig tycker jag.
Smöret är ju i kakbotten, har du aldrig ätit/gjort fryst cheesecake? anledningen till att den inte frös som den skulle va nog för att hon glömt äggen.

Själv tyckte jag mest den såg oaptitlig ut. Anna verkar ha en förkärlek för att allt ska va beige, brunt och se ut som allmänt grovspol.

Oavsett vad, den låter för fet för min smak.
Citera
2024-02-08, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Det känns som att Anna håller på att landa i hemmafrurollen (eller lyxhustru).
Eller så har hon ätit ihjäl sig för här har det varit noll skvaller de senaste dagarna. R.I.P Anna?
Citera
2024-02-08, 11:10
Medlem
TPLs avatar
Av längden att döma borde det vara Anna men hon ser ju inte ut som hon brukar göra på sina selfies.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
2024-02-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Av längden att döma borde det vara Anna men hon ser ju inte ut som hon brukar göra på sina selfies.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Det kan inte vara Anna. Anna kan inte stå så länge.

Men på riktigt, skönt för henne att det verkar gå framåt och att hon har en kompis!
Citera
2024-02-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det kan inte vara Anna. Anna kan inte stå så länge.

Men på riktigt, skönt för henne att det verkar gå framåt och att hon har en kompis!
Det är Anna. Bara kolla hennes instastory.
Citera
2024-02-08, 14:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Det är Anna. Bara kolla hennes instastory.
Uppenbarligen läste du inte inlägget du citerade och du förstod inte heller ironin i dom senaste inläggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in