Citat:
Ursprungligen postat av
Blackwidow666
Men det är jävligt svårt att ta sig upp och må bättre om man slås ner av okända människor som prompt måste spy sitt hat över dig så fort som du visar dig eller att man som anhörig får höra att du är en syltryggo ch pedofilkramare för att du står kvar med din karlslok. Å ena sidan ska man ta ansvar för sitt mående men man ska inte få en chans att ta sig upp. Hur ska dumpensekten ha de egentligen? Och hag vet genom att ha pratat med anhöriga att dom får inte stöd av Dumpen ett jävla skit. Du år förblindad av Dumpenfanatism om du tror något annat.
Jag antar att ditt egna mående inte slogs ned utav okända människor varje gång som du försökte ta dig upp? Så nej, du kan omöjligt veta hur det känns att vara i den situationen. Tror att de gäddor som tar livet av sig gör det av just hänsyn till sina anhöriga, för att dom vet att deras existens skapar misär.
Men sånt går över med tiden, jag tror int #39 får så mkt hat idag och dom allra flesta människor skiter fullkomligt
Väldigt många av gäddornas fruar har faktiskt stannat kvar, sen att en del väljer att lämna är ganska väntat
Om min partner skulle blivit avslöjad att ha sexchattat eller bestämt träff för våldtäkt så skulle jag nog göra slut illa kvickt
Däremot har gäddorna både ett ansvar gentemot sig själva och anhöriga, dom kan ha föräldrar kvar i livet eller egna barn (som senaste gäddan) som då ska få växa upp utan en förälder, inte nog med att dom är påväg att förgripa sig på ett barn utan dom ska dessutom överge sina barn, ta ansvar istället och sök hjälp, bättre med en arbetslös pappa än ingen pappa alls
Du "vet" att anhöriga inte får stöd av dumprn för att just dom anhöriga du pratat med inte får det?
Så det betyder att alla andra hundratals eller tusentals anhöriga inte får det heller?
Du är förblindad av dumpenatagonism om du väljer att projicera deras situation på alla andra anhöriga, eftersom jag int vet hur deras situation ser ut, om du sökt hjälp och stöd av dumpen, hur pass tillmötesgående dom varit osv så är det svårt att veta vad i just deras situation som gör att dom int får ngn hjälp
Det har det tyvärr gjort många ggr, både i verkliga livet och över nätet men jag har ändå försökt fortsätta o resa mig och söka hjälp för mina trauman för att kunna må bra igen, att ta sitt liv gör det bara värre för dom anhöriga