2024-02-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är en åsikt jag delar, och många med oss. Tyvärr är det inte lika sensationellt som uthängningar och självmord. Dumpen Media Group är ett företag som existerar för att tjäna pengar. Det gör man genom att få många clicks, många views och massa swish från folk som tror att de bidrar till att utsatta unga får vård... Tyvärr.

Skulle aldrig hålla av en pedofil eller dom som skriver till barn. Det är inte humant att söka barn för sex. Däremot lider man med dessa männens barn och familj. Att lyckas få hänga ut en person kontra vad det får för konsekvenser för dennes barn, tycker iaf inte jag är att bedöma som att tänka på utsatta barn. Många av dessa personer har aldrig utsatt barn för något innan och dumpens barn är inte riktiga barn, så de blir ändå fel.
Såg ett klipp där personen frågade P varför han filmade och fick svaret
- För din och min säkerhet.
Det är ju inte sanningen, det är ju för att hänga ut.
Vill inte låta som att man försvarar pedofiler, men det sätt dom gör på är fel. Man är lite för mediakåt.
Citera
2024-02-07, 23:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Var är alla dom journalister som ställer förövare mot väggen för de fruktansvärda övergrepp dom begått och som i förlängningen kan leda till att dom tar sitt liv?

Nä dom struntar man i, däremot 2 journalister som jobbar proaktivt mot sexualbrott, dom kan man ställa mot väggen, dom kan man hänga ut utan problem

Det är sånt hyckleri
Ja håller inte riktigt med, åter igen svart eller vitt. Och Dumpen hänger i sin tur ut de journalister som har mage att kritisera, även en fru som kritiserat. Och är det inte hyckleri att i sammanhanget inte nämna att person riskerat barns hälsa genom att köra bil påverkad, och inte vara tillgänglig för sina barn genom bl. a. sitta i finkan. Några med få godhetspoäng hänger ut andra med få godhetspoäng, är det inte lite hyckleri i detta.
Citera
2024-02-08, 05:27
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.
Mannen lämnade ett meddelande till sina barn och resten av familjen:

– Snälla hjälp min fru. Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget."

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.

Vilka handlingar är det som journalister inte ska få rapportera om?

Vilka handlingar är det som ska ge den som har utfört handlingen rätten att vara anonym?

Hur ser ditt eget förhållande till barn ut?
(FB) Hyss att göra som barnvakt
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-02-08 kl. 05:30.
Citera
2024-02-08, 07:35
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja håller inte riktigt med, åter igen svart eller vitt. Och Dumpen hänger i sin tur ut de journalister som har mage att kritisera, även en fru som kritiserat. Och är det inte hyckleri att i sammanhanget inte nämna att person riskerat barns hälsa genom att köra bil påverkad, och inte vara tillgänglig för sina barn genom bl. a. sitta i finkan. Några med få godhetspoäng hänger ut andra med få godhetspoäng, är det inte lite hyckleri i detta.

Dumpen hänger int ut journalister, det dom däremot gör är att besvara debattartiklar på sin hemsida eftersom tidningarna själva int publicerar den

Det blir något helt annat, skriver man en artikel om en massmördare så bör man prata om offren
Skriver man en artikel om en rattfyllerist så bör man nämna dess offer eller eventuella offer

Och skriver man om en man som söker barn i sexuellt syfte så bör man skriva om dom barn som faller offer för sexuella övergrepp för det blir en väldigt obalanserad artikel där personen framställs som offer när han uppenbart har sexchattat och planerat möta upp ett minderårigt barn
Citera
2024-02-08, 08:30
Medlem
Gött med fyra självmord på sitt samvete, komikerduon Sara och Patrik...
Citera
2024-02-08, 08:31
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Jag konstaterar att Dumpens ivrare har några saker gemensamt. Dels är de definitivt inga raketforskare och tillhör knappast den akademiska världen. Dels är språket påvert och innehåller mängder av olika språkfel.Primitivismen är verkligen skrämmande.
Människor med låg EQ kan också vara skrämmande. Speciellt för oss som är begåvade med hög empatisk förmåga.
Då kan dessa människor uppfattas som kalla och egoistiska.
Citera
2024-02-08, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Människor med låg EQ kan också vara skrämmande. Speciellt för oss som är begåvade med hög empatisk förmåga.

Ok, så att jubla över självmord tyder på hög EQ??
Citera
2024-02-08, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Rasister visar också upp hög empatisk förmåga eller??
Citera
2024-02-08, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.
Mannen lämnade ett meddelande till sina barn och resten av familjen:

– Snälla hjälp min fru. Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget."

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.

Det är 6:e bekräftade sjävmordet i Dumpens spår. Möjligen finns kanske något ej känt eller bekräftat fall också.
Citera
2024-02-08, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Ibland undrar jag om de
mest rabiata på tråden egentligen är Rune 45+ , som inte får till det med fjortisar och därmed riktar sitt oresonliga hat mot dem så får det.
Alldeles särskilt gäller det dem som jublar åt självmord.Nånstans har jag hört att " de största böghatarna i själva verket är bögar själva".

Nu vad det ju det här jag svarade på
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Dom borde åtalas! Driver folk till självmord...
Vart kan du läsa att jag jublar över något självmord??
Man är inte lite obehaglig när man drar en snyftare och lossas att vara en anhörig.
Citera
2024-02-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Visst borde spärrar slagit till när minderårig blev uppenbart, men tror du har helt rätt i att viljan att skada är större hos S & P än hos de flesta gäddor...

Jo faktiskt. Majoriteten av gäddorna hade tänkt begå ett brott, göra något som är möjligtvis moraliskt förkastligt. Fast de hade som avsikt att göra detta under förutsättningarna att tjejen eller killen var med på det till 100 %.
Citera
2024-02-08, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nu vad det ju det här jag svarade på
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Dom borde åtalas! Driver folk till självmord...
Vart kan du läsa att jag jublar över något självmord??
Man är inte lite obehaglig när man drar en snyftare och lossas att vara en anhörig.

Det var en allmän reflektion, så du behöver inte ta åt dig som en svamp.
Vad ska lossas en knut eller?? Du kanske menar låtsas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in