2024-02-07, 22:39
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.
Mannen lämnade ett meddelande till sina barn och resten av familjen:

– Snälla hjälp min fru. Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget."

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.

Var är alla dom journalister som ställer förövare mot väggen för de fruktansvärda övergrepp dom begått och som i förlängningen kan leda till att dom tar sitt liv?

Nä dom struntar man i, däremot 2 journalister som jobbar proaktivt mot sexualbrott, dom kan man ställa mot väggen, dom kan man hänga ut utan problem

Det är sånt hyckleri
Citera
2024-02-07, 22:45
Medlem
Citat:
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.

Tack för goda nyheter!
Citera
2024-02-07, 22:50
Medlem
I dom fall där dunpens fiktiva barn tar kontakt efter tips anser iaf jag som helt fel. Det finns många som antingen är på fel plats i livet, eller kanske lever ett ensamt liv och är mottaglig för någon som lägger märke till personen.
Det finns väldigt skeva pedofiler såklart som förtjänar att bli uthängda. Men om resultatet av det innebär att barn blir av med sina pappa som tar livet av sig och sedan får leva med skam under sin uppväxt, då är det inte värt det.
I dumpens konfrontationer finns inget riktigt utsatt barn, men de finns riktiga barn som får sina liv förstörda när ex deras pappa tar livet av sig.
Det är ledsamt att de finns barn som förlorar sin förälder och dessutom ska genomgå skola osv med skamen över vad deras pappa "gjort".
Nej, man borde enbart lämna allt material till polis och gå den rättsliga vägen. Bara det avskräcker nog många.
Citera
2024-02-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Dom borde åtalas! Driver folk till självmord...

Det borde ju vara enklare om de släppte kuken när det står 14 år och yngre?
Är det värt att offra familj och barn för att man vill knulla minderåriga?
Nej du, de har något felkopplade helt enkelt
Citera
2024-02-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweeeden
I dom fall där dunpens fiktiva barn tar kontakt efter tips anser iaf jag som helt fel. Det finns många som antingen är på fel plats i livet, eller kanske lever ett ensamt liv och är mottaglig för någon som lägger märke till personen.
Det finns väldigt skeva pedofiler såklart som förtjänar att bli uthängda. Men om resultatet av det innebär att barn blir av med sina pappa som tar livet av sig och sedan får leva med skam under sin uppväxt, då är det inte värt det.
I dumpens konfrontationer finns inget riktigt utsatt barn, men de finns riktiga barn som får sina liv förstörda när ex deras pappa tar livet av sig.
Det är ledsamt att de finns barn som förlorar sin förälder och dessutom ska genomgå skola osv med skamen över vad deras pappa "gjort".
Nej, man borde enbart lämna allt material till polis och gå den rättsliga vägen. Bara det avskräcker nog många.
Det är en åsikt jag delar, och många med oss. Tyvärr är det inte lika sensationellt som uthängningar och självmord. Dumpen Media Group är ett företag som existerar för att tjäna pengar. Det gör man genom att få många clicks, många views och massa swish från folk som tror att de bidrar till att utsatta unga får vård... Tyvärr.
Citera
2024-02-07, 23:09
Medlem
Jag skulle säga att Patrik och Sara har egentligen mer onska än vad de flesta uthängda. Det de gör baseras av hat & deras största driv är pengar.

Visst en liten del av de uthängda har varit grova. Fast större delen vill bara ha frivilligt sexuellt umgänge. Ingen hade tänkt att göra någonting mot någons vilja, allting var under förutsättningar att den andra partnern ville. Dumpen grundar sig i feminism & moral .
Citera
2024-02-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Jag skulle säga att Patrik och Sara har egentligen mer onska än vad de flesta uthängda. Det de gör baseras av hat & deras största driv är pengar.

Visst en liten del av de uthängda har varit grova. Fast större delen vill bara ha frivilligt sexuellt umgänge. Ingen hade tänkt att göra någonting mot någons vilja, allting var under förutsättningar att den andra partnern ville. Dumpen grundar sig i feminism & moral .
Visst borde spärrar slagit till när minderårig blev uppenbart, men tror du har helt rätt i att viljan att skada är större hos S & P än hos de flesta gäddor...
Citera
2024-02-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är en åsikt jag delar, och många med oss. Tyvärr är det inte lika sensationellt som uthängningar och självmord. Dumpen Media Group är ett företag som existerar för att tjäna pengar. Det gör man genom att få många clicks, många views och massa swish från folk som tror att de bidrar till att utsatta unga får vård... Tyvärr.

Skulle aldrig hålla av en pedofil eller dom som skriver till barn. Det är inte humant att söka barn för sex. Däremot lider man med dessa männens barn och familj. Att lyckas få hänga ut en person kontra vad det får för konsekvenser för dennes barn, tycker iaf inte jag är att bedöma som att tänka på utsatta barn. Många av dessa personer har aldrig utsatt barn för något innan och dumpens barn är inte riktiga barn, så de blir ändå fel.
Såg ett klipp där personen frågade P varför han filmade och fick svaret
- För din och min säkerhet.
Det är ju inte sanningen, det är ju för att hänga ut.
Vill inte låta som att man försvarar pedofiler, men det sätt dom gör på är fel. Man är lite för mediakåt.
Citera
2024-02-07, 23:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Var är alla dom journalister som ställer förövare mot väggen för de fruktansvärda övergrepp dom begått och som i förlängningen kan leda till att dom tar sitt liv?

Nä dom struntar man i, däremot 2 journalister som jobbar proaktivt mot sexualbrott, dom kan man ställa mot väggen, dom kan man hänga ut utan problem

Det är sånt hyckleri
Ja håller inte riktigt med, åter igen svart eller vitt. Och Dumpen hänger i sin tur ut de journalister som har mage att kritisera, även en fru som kritiserat. Och är det inte hyckleri att i sammanhanget inte nämna att person riskerat barns hälsa genom att köra bil påverkad, och inte vara tillgänglig för sina barn genom bl. a. sitta i finkan. Några med få godhetspoäng hänger ut andra med få godhetspoäng, är det inte lite hyckleri i detta.
Citera
2024-02-08, 05:27
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:

Vilka handlingar är det som journalister inte ska få rapportera om?

Vilka handlingar är det som ska ge den som har utfört handlingen rätten att vara anonym?

Hur ser ditt eget förhållande till barn ut?
(FB) Hyss att göra som barnvakt
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-02-08 kl. 05:30.
Citera
2024-02-08, 07:35
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja håller inte riktigt med, åter igen svart eller vitt. Och Dumpen hänger i sin tur ut de journalister som har mage att kritisera, även en fru som kritiserat. Och är det inte hyckleri att i sammanhanget inte nämna att person riskerat barns hälsa genom att köra bil påverkad, och inte vara tillgänglig för sina barn genom bl. a. sitta i finkan. Några med få godhetspoäng hänger ut andra med få godhetspoäng, är det inte lite hyckleri i detta.

Dumpen hänger int ut journalister, det dom däremot gör är att besvara debattartiklar på sin hemsida eftersom tidningarna själva int publicerar den

Det blir något helt annat, skriver man en artikel om en massmördare så bör man prata om offren
Skriver man en artikel om en rattfyllerist så bör man nämna dess offer eller eventuella offer

Och skriver man om en man som söker barn i sexuellt syfte så bör man skriva om dom barn som faller offer för sexuella övergrepp för det blir en väldigt obalanserad artikel där personen framställs som offer när han uppenbart har sexchattat och planerat möta upp ett minderårigt barn
Citera
2024-02-08, 08:30
Medlem
Gött med fyra självmord på sitt samvete, komikerduon Sara och Patrik...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in