2024-02-08, 08:31
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Jag konstaterar att Dumpens ivrare har några saker gemensamt. Dels är de definitivt inga raketforskare och tillhör knappast den akademiska världen. Dels är språket påvert och innehåller mängder av olika språkfel.Primitivismen är verkligen skrämmande.
Människor med låg EQ kan också vara skrämmande. Speciellt för oss som är begåvade med hög empatisk förmåga.
Då kan dessa människor uppfattas som kalla och egoistiska.
Citera
2024-02-08, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Människor med låg EQ kan också vara skrämmande. Speciellt för oss som är begåvade med hög empatisk förmåga.

Ok, så att jubla över självmord tyder på hög EQ??
Citera
2024-02-08, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Rasister visar också upp hög empatisk förmåga eller??
Citera
2024-02-08, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.
Mannen lämnade ett meddelande till sina barn och resten av familjen:

– Snälla hjälp min fru. Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget."

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.

Det är 6:e bekräftade sjävmordet i Dumpens spår. Möjligen finns kanske något ej känt eller bekräftat fall också.
Citera
2024-02-08, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Ibland undrar jag om de
mest rabiata på tråden egentligen är Rune 45+ , som inte får till det med fjortisar och därmed riktar sitt oresonliga hat mot dem så får det.
Alldeles särskilt gäller det dem som jublar åt självmord.Nånstans har jag hört att " de största böghatarna i själva verket är bögar själva".

Nu vad det ju det här jag svarade på
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Dom borde åtalas! Driver folk till självmord...
Vart kan du läsa att jag jublar över något självmord??
Man är inte lite obehaglig när man drar en snyftare och lossas att vara en anhörig.
Citera
2024-02-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Visst borde spärrar slagit till när minderårig blev uppenbart, men tror du har helt rätt i att viljan att skada är större hos S & P än hos de flesta gäddor...

Jo faktiskt. Majoriteten av gäddorna hade tänkt begå ett brott, göra något som är möjligtvis moraliskt förkastligt. Fast de hade som avsikt att göra detta under förutsättningarna att tjejen eller killen var med på det till 100 %.
Citera
2024-02-08, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nu vad det ju det här jag svarade på
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Dom borde åtalas! Driver folk till självmord...
Vart kan du läsa att jag jublar över något självmord??
Man är inte lite obehaglig när man drar en snyftare och lossas att vara en anhörig.

Det var en allmän reflektion, så du behöver inte ta åt dig som en svamp.
Vad ska lossas en knut eller?? Du kanske menar låtsas?
Citera
2024-02-08, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Jo faktiskt. Majoriteten av gäddorna hade tänkt begå ett brott, göra något som är möjligtvis moraliskt förkastligt. Fast de hade som avsikt att göra detta under förutsättningarna att tjejen eller killen var med på det till 100 %.
Helt enig.
Citera
2024-02-08, 11:46
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag har själv brottats med självmordstankar genom åren och en av mina närmaste vänner tog sitt eget liv för några år sedan så nog vet jag hur det är att må riktigt jävla dåligt

Men man har faktiskt ett ansvar till sina anhöriga och närstående

Men det är jävligt svårt att ta sig upp och må bättre om man slås ner av okända människor som prompt måste spy sitt hat över dig så fort som du visar dig eller att man som anhörig får höra att du är en syltryggo ch pedofilkramare för att du står kvar med din karlslok. Å ena sidan ska man ta ansvar för sitt mående men man ska inte få en chans att ta sig upp. Hur ska dumpensekten ha de egentligen? Och hag vet genom att ha pratat med anhöriga att dom får inte stöd av Dumpen ett jävla skit. Du år förblindad av Dumpenfanatism om du tror något annat.

Jag antar att ditt egna mående inte slogs ned utav okända människor varje gång som du försökte ta dig upp? Så nej, du kan omöjligt veta hur det känns att vara i den situationen. Tror att de gäddor som tar livet av sig gör det av just hänsyn till sina anhöriga, för att dom vet att deras existens skapar misär.
Citera
2024-02-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.
Mannen lämnade ett meddelande till sina barn och resten av familjen:

– Snälla hjälp min fru. Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget."

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.
– Det spelar ingen roll om det är vi, polisen eller en anhörig som avslöjar dem. Det här avslöjandet tar jättehårt på dem.
Såväl Patrik och Sara saknar insikt.
Varken polis eller anhöriga hänger ut personerna med bild osv.
Väldigt märkligt att detta får fortsätta
Citera
2024-02-08, 12:21
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwidow666
Men det är jävligt svårt att ta sig upp och må bättre om man slås ner av okända människor som prompt måste spy sitt hat över dig så fort som du visar dig eller att man som anhörig får höra att du är en syltryggo ch pedofilkramare för att du står kvar med din karlslok. Å ena sidan ska man ta ansvar för sitt mående men man ska inte få en chans att ta sig upp. Hur ska dumpensekten ha de egentligen? Och hag vet genom att ha pratat med anhöriga att dom får inte stöd av Dumpen ett jävla skit. Du år förblindad av Dumpenfanatism om du tror något annat.

Jag antar att ditt egna mående inte slogs ned utav okända människor varje gång som du försökte ta dig upp? Så nej, du kan omöjligt veta hur det känns att vara i den situationen. Tror att de gäddor som tar livet av sig gör det av just hänsyn till sina anhöriga, för att dom vet att deras existens skapar misär.

Men sånt går över med tiden, jag tror int #39 får så mkt hat idag och dom allra flesta människor skiter fullkomligt

Väldigt många av gäddornas fruar har faktiskt stannat kvar, sen att en del väljer att lämna är ganska väntat
Om min partner skulle blivit avslöjad att ha sexchattat eller bestämt träff för våldtäkt så skulle jag nog göra slut illa kvickt

Däremot har gäddorna både ett ansvar gentemot sig själva och anhöriga, dom kan ha föräldrar kvar i livet eller egna barn (som senaste gäddan) som då ska få växa upp utan en förälder, inte nog med att dom är påväg att förgripa sig på ett barn utan dom ska dessutom överge sina barn, ta ansvar istället och sök hjälp, bättre med en arbetslös pappa än ingen pappa alls

Du "vet" att anhöriga inte får stöd av dumprn för att just dom anhöriga du pratat med inte får det?
Så det betyder att alla andra hundratals eller tusentals anhöriga inte får det heller?
Du är förblindad av dumpenatagonism om du väljer att projicera deras situation på alla andra anhöriga, eftersom jag int vet hur deras situation ser ut, om du sökt hjälp och stöd av dumpen, hur pass tillmötesgående dom varit osv så är det svårt att veta vad i just deras situation som gör att dom int får ngn hjälp

Det har det tyvärr gjort många ggr, både i verkliga livet och över nätet men jag har ändå försökt fortsätta o resa mig och söka hjälp för mina trauman för att kunna må bra igen, att ta sitt liv gör det bara värre för dom anhöriga
Citera
2024-02-08, 12:28
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Men sånt går över med tiden, jag tror int #39 får så mkt hat idag och dom allra flesta människor skiter fullkomligt

Väldigt många av gäddornas fruar har faktiskt stannat kvar, sen att en del väljer att lämna är ganska väntat
Om min partner skulle blivit avslöjad att ha sexchattat eller bestämt träff för våldtäkt så skulle jag nog göra slut illa kvickt

Däremot har gäddorna både ett ansvar gentemot sig själva och anhöriga, dom kan ha föräldrar kvar i livet eller egna barn (som senaste gäddan) som då ska få växa upp utan en förälder, inte nog med att dom är påväg att förgripa sig på ett barn utan dom ska dessutom överge sina barn, ta ansvar istället och sök hjälp, bättre med en arbetslös pappa än ingen pappa alls

Du "vet" att anhöriga inte får stöd av dumprn för att just dom anhöriga du pratat med inte får det?
Så det betyder att alla andra hundratals eller tusentals anhöriga inte får det heller?
Du är förblindad av dumpenatagonism om du väljer att projicera deras situation på alla andra anhöriga, eftersom jag int vet hur deras situation ser ut, om du sökt hjälp och stöd av dumpen, hur pass tillmötesgående dom varit osv så är det svårt att veta vad i just deras situation som gör att dom int får ngn hjälp

Det har det tyvärr gjort många ggr, både i verkliga livet och över nätet men jag har ändå försökt fortsätta o resa mig och söka hjälp för mina trauman för att kunna må bra igen, att ta sitt liv gör det bara värre för dom anhöriga

Din pojkvän har säkert kontakt med småpojkar, du vet bara inte om det.

Alla Dumpens anhängare tycks gå runt och bära på egna trauman och vara idioter. Det är helt uppenbart. Bara att titta på bilderna som de själva publicerar. Det går ju att rätt enkelt se ett mönster.

Du svarar på din egen fråga. Det är tusentals anhöriga. Det finns inte en sportmössa att Dumpen skulle kunna bedriva någon seriös terapiverksamhet till alla dessa. Det klarar ju inte ens sjukvården av. Det är för många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in