2024-02-08, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Ibland när det slår en att såna som ht och keboffen har rösträtt... brrr

Haha exakt så. Och tänk då att dom två tOkIsArNa bara är toppen på isberget.
Citera
2024-02-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Linux Instagram är fortfarande öppen och även kommentarerna 😅

Vad heter han på insta?
Citera
2024-02-08, 11:08
Medlem
Har Fanny inaktiverat kontot? Kommer inte åt ens på mina spökkonton
Citera
2024-02-08, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Vad heter han på insta?

Lanusss
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980

Jag kommer in på hennes konto
Citera
Medlem
Citat:

Nä jag kan se hennes konto just nu ☺️
Citera
2024-02-08, 11:15
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma8787
Jag kan nästan garantera att de behöver oroa sig för soc. Speciellt om han blir dömd. De är stenhårda när det gäller droger. Känner folk som har haft med dom att göra för mycket mindre. Och har en nära släkting som jobbar med det. Även psykisk ohälsa .. Så missbruk + psykisk ohälsa = i princip 100% garanti för att få med soc att göra även om barnet har fina kläder.
Fast de får ju inte med soc att göra innan barnet är fött såklart om det var det du menade.
Kanske är olika i olika kommuner men har förstått det som att soc är hårdare efter Lilla Hjärtat och allt annat som har hänt senaste tiden när barn har råkat illa ut. Och jag tror ärligt talat att de kommer behöva hjälp.

Om det nu är sant att det är han.. men kanske annars också eftersom hon inte verkar må så bra och ligger i sängen nästan hela dagarna.

Vilket jävla skitsnack!! Soc har knappt kapacitet att ta hand om verkligen behövande familjer…
Vet du hur många i Sverige som lider av psykisk ohälsa? År 2018 var siffran 17% o vi är ca 10 miljoner människor… HUR skulle soc kunna hantera nästan 2 miljoner pers?
Psykisk ohälsa i sig är ingen anledning till att få soc på sig! Sitt inte o skräm stackars människor som gör allt o lite till för sina barn.
F har inget barn än o det går bara att spekulera i hur hon kommer må när den dagen kommer.

Sjukt IQ-befriat inlägg om psykisk ohälsa 😡
Citera
2024-02-08, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Nä jag kan se hennes konto just nu ☺️

Då är jag rökt 🙃🙃🙃
Citera
2024-02-08, 11:18
Medlem
Citat:
Då är jag rökt 🙃🙃🙃

Vad har du nu kommenterat 😂
Citera
2024-02-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Vad har du nu kommenterat 😂

Hängde bara på en annan kommentar 😆
Citera
2024-02-08, 11:22
Medlem
Jag är inget fan av f men tänker ändå att vi måste göra lite skillnad på sak och person och sambo. Hon läser säkert här och det är ju hur man än vänder på det inte hon som stulit, situationen måste ju vara hemsk för henne just nu. Så lätt att glömma när man skriver på internet, att det i slutändan är riktiga personer det handlar om
Citera
2024-02-08, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Vilket jävla skitsnack!! Soc har knappt kapacitet att ta hand om verkligen behövande familjer…
Vet du hur många i Sverige som lider av psykisk ohälsa? År 2018 var siffran 17% o vi är ca 10 miljoner människor… HUR skulle soc kunna hantera nästan 2 miljoner pers?
Psykisk ohälsa i sig är ingen anledning till att få soc på sig! Sitt inte o skräm stackars människor som gör allt o lite till för sina barn.
F har inget barn än o det går bara att spekulera i hur hon kommer må när den dagen kommer.

Sjukt IQ-befriat inlägg om psykisk ohälsa 😡

Fast inlägget syftade ju på att även narkotika är inblandat. En person i min närhet har barn med en kille som åkte dit för endast ringa, det tog knappt ett dygn så blev de kontaktade av socialen då han har ett barn. Enligt mamman gjordes en orosanmälan direkt i samband med polisanmälan då de har skyldighet att rapportera händelsen till soc. Det är väl jättebra då barn och narkotika inte hör ihop, oavsett om det rör sig om eget bruk eller försäljning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in