Citat:
Ursprungligen postat av
Lkfl
Han säger inte bara att Fox News har undvikt intervjuer han säger att media generellt har undvikit det. Det spelar egentligen inte någon roll vad jag skriver du har redan bestämt dig för att allt Tucker säger är sant.
För att svara på din andra fråga är det för att EU, eller Verhofstadt i detta fallet är en sopa. Jag håller inte med om att Tucker ska få inreseförbud det gör bara saken värre.
Jag hävdar fortfarande att den svenske journalist , oavsett media, som hade rest till Moskva för att träffa Putin hade varit körd politiskt inom Sverige. T.o.m. om han sedan blivit nekad intervjun.
Hen hade blivit starkt kritiserad för att föra fram Putins agenda, helt enkelt för att det faktiskt inte går att intervjua statschefer, i synnerhet inte om de befinner sig i krig, om de inte har frågorna beredda i förväg.
Har du någonsin sett en intervju med Zelensky där han blir ställd mot väggen med kritiska frågor?
Det är precis därför som vi i stort sett aldrig sett några intervjuer med ryska politiker eller diplomater i Västmedia. Därför att man anser att det är lika med att föra fram rysk propaganda.
MSM har istället tagit på sig uppdraget att bedriva motpropaganda dvs "basha" Ryssland allt vad man kan. Tucker går mot strömmen och anser att alla sidor i konflikter bör få komma till tals.