Citat:
Ursprungligen postat av
HC47
Detta inlägget blir lite ironiskt med tanke på att Tuckers lögner kostade Fox 800+ miljoner dollar. Litar man på Tucker, mannen som i intern kommunikation erkänner att han låter lögner stå oemotsagda, och att faktagranskare bör sparkas då sanningen sänker aktievärdet, så har man gjort några intellektuella snedsteg i sitt liv.
Litar och litar, jag gillar hans journalistiska stil och humor.
INGEN säger sanningen, det är alltid vinklat så därför brukar jag titta på olika källor. Jag litar inte blint på tucker och jag tror jag skrev rätt tidigt i tråden att självklart har Putin en agenda att skada väst.
MEN jag är en vuxen individ så jag tål att höra bägge sidor och sedan göra en analys väl medveten om vilka vinklingar som finns..
Det är bara idioter som inte pallar med att få höra motsägande information och därför försöker de tysta folk som säger andra saker...
Om du följt Amerikansk MSM media tex så borde du vara medveten om hur mycket de vinklat rapporteringen om kriget. Bara det att Putin inte är en eldsprutande demon som genast biter huvudet av Tucker kommer få massa Amerikaner att tappa hakan..
De som var aktiva på internet innan Irak kriget märkte säkert förvandlingen av Amerikanska nätvänner från att innan tycka att Irakier var som vem som helst till att efter några veckors mediahjärntvätt vilja döda varenda Irakier.. Media priming och hjärntvätt är så fruktansvärt effektivt så gör dig själv en tjänst och tvinga dig hitta källor som pratar om andra sidan av myntet.. Efter ett tag börjar du se igenom lögnerna.