2024-02-08, 00:29
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Tucker Carlson har nu hamnat på Zelenskys "kill list". Snacka om att vara ängslig när en journalist som pratar med Putin hamnar på en dödslista i Ukraina.

Listan du refererar till är en lista över som Tucker funnits på sedan Juni 2023. Det finns ett par felaktigheter i ditt påstående:

1. Listan kommer från en NGO så som in "Non Government" och Zelensky har ingenting med den listan att göra.

2. Listan är ingen kill-list utan bara en lista på ryssvänliga propagandörer.

Sen att någon galenpanna påstår att det är en covert kill-list som Zelensky själv ligger bakom tillsammans med CIA är ju en sak. Att du köper det resonemanget är en annan sak.
Citera
2024-02-08, 00:34
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Allt är relativt !
Varför skulle Kreml vara intresserade av alla "nyttiga idioter" inom västmedia som kör sin grej , det kryllar ju av dom redan ?
Poängen var att Tucker ljög. Som så ofta.

Eller hur var det hans advokat formulerade hans försvar förut?
"Ingen vettig människa kan tro att det Tucker säger gör anspråk på att vara sanning". (fritt från minnet)
Citera
2024-02-08, 00:54
Medlem
JeffDaviss avatar
Underbart att Kreml direkt får ångra att de valde Tucker som intervjuare. Sån jävla pajasshow. Det kommer bara bli roligare nu!
Citera
2024-02-08, 01:10
Medlem
Hoppas att Tucker överlever efter den här intervjun. Jag kommer definitivt se den.
Citera
2024-02-08, 01:23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Wallace intervjuade väl för 60 minutes? I fallet med Tucker Carlson har de noll kontroll över narrativet, och det skrämmer dem.

Ja för fan, helst igår får de släppa den, den här intervjun är ju superhypad nu när hela etablissemanget går bananas

Den var intressant innan, men nu är den mer intressant än något annat. Vad är de så rädda för? En etablerad konservativ politisk analytiker/debattör intervjuar en president. Oavsett vad Putin hade sagt så kunde de bara sagt lögner och propaganda. Att i förväg gå all in och karaktärsmörda och hota intervjuaren blir ju supersuspekt.

Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Vad babblar du om? Tucker Carlsson har främst arbetat som krönikör och politisk tyckare.
I USA finns visserligen inte så höga krav på journalism men ingen verkar någonsin ha ansett honom som "erkänt duktig".

Han har varit populär hos vissa lågutbildade.

Hur ser kraven ut i Sverige för att få kalla sig journalist?

Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Har du sett vad de svenska ledarna har gjort med Sverige de senaste 30-40 åren? Fienden är redan här.

Inte bara Sverige, hela vita kristna västvärlden.
Citera
2024-02-08, 01:45
Medlem
Varför pratade Tucker och Putin om Taylor Swift? Blev väldigt paff över att de i slutet är intresserade av henne? Vad menas?
Citera
2024-02-08, 01:59
Bannlyst
https://twitter.com/DC_Draino/status/1755320837962363348?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1755320837962363348%7Ctwgr% 5Efec0a24831adc469369a558f4f7b402626934eee%7Ctwcon %5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fpatriots.win%2F

Är detta en kritisk intervju enligt vänsterliberalerna/de som är emot Tucker?

Erat narrativ om fortsatt krig fallerar, folket vill ha fred nu och då krävs bägge sidornas deltagande.
Citera
2024-02-08, 02:00
Medlem
cerns avatar
Media går redan hårt ut med att han ljuger, påhitt osv..

Är det bara propaganda eller vad händer?
Citera
2024-02-08, 02:05
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Herregud, du har ju fan noll koll. Det här är den store patriotiske humanistiske journalisten som ni tar på allvar:

https://youtu.be/GH9017Qaby8?t=8

Det där var ju mindre sympatiskt.
Citera
2024-02-08, 02:42
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Förstår fortfarande inte den hysteri det varit för att Tucker snackade lite med Putin. Mitt intresse var rätt svalt för det hela men folk är ju helt flippade i skallen kring det här så nu måste jag ju lyssna på det. När jag får höra Putins version kommer jag gå över till Putins sida och kyssa hans fötter precis som alla andra som lyssnar.
Citera
2024-02-08, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Förstår fortfarande inte den hysteri det varit för att Tucker snackade lite med Putin. Mitt intresse var rätt svalt för det hela men folk är ju helt flippade i skallen kring det här så nu måste jag ju lyssna på det. När jag får höra Putins version kommer jag gå över till Putins sida och kyssa hans fötter precis som alla andra som lyssnar.

Det är många amerikanska journalister som fått prata med honom. En intervju är det ju inte alls. Tucker säger ett ämne och Putin svarar samma sak om och om igen. Han får inte komma med följdfrågor utan Putin slipper press i intervjun. Det är väl det som Trump drömmer om.

De som hetsar upp sig är väl de som har Tucker som en husgud och även Putin som en husgud och nu blir det så vackert. Det enda som stack ut var att de la lite tid på Swift så hon kunde få lite mer fokus på sig. Varför vill Putin att Tucker skulle ta upp det?
Citera
2024-02-08, 03:00
Medlem
imorgon verkar det vara dags! vad tror ni. blackout på internet? cyberattack som kommer lägligt? ser fram emot den!

Citat:
Tucker Carlson says his interview with Putin will be released at 6 p.m. ET on Thursday

https://twitter.com/The_Real_Fly/status/1755409934575907010?t=-ce7WnXBe_x4sD7uJewNMA&s=19
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in