2024-02-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vansterliberalen
Du utgår alltså från konspirationsteorier? Han har skickat en förfrågan om att intervjua zelensky också.

Varför skulle man vilja se aktivister genomföra detta jobb? BBC är propagandaorgan åt idioter som dig.

Obildade...
Jag nöjer mig med att sammanfatta dig med beskrivningen: "Alla journalister på BBC är aktivister medan Tucker står för kvalitet."

Jag hoppas du någon gång växer upp och skäms över din okunskap.

"Idioter som du" heter det för övrigt. Jag tycker det är värt att nämna, eftersom du använder ordet "obildad".
Citera
2024-02-07, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Knappast några kritiska frågor. Tucker avgudar putin.
med rätta. Putin är en av mest intelligenta nuvarande sratschef.
Citera
2024-02-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottkusk
Har du källa som understöder?
Så du menar att t.ex. SVT eller DN har försökt men fått nobben?
Om man i förväg går igenom frågor i en intervju med statsledare o.dyl. är inget kontroversiellt och det skulle gälla även en intervju med Biden eller Macron.
Men snälla idiot!! Tror du att media helt har ignorerat Putin under två år? Det hade varit intressant att se en riktig journalist intervjua honom, istället för en av hans största anhängare.
Citera
2024-02-07, 23:37
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze2255
Du tror på allt som ledarna i väst säger eller? Och även att de vill folket gott?

Det borde de senaste årens politik i väst vara ett bevis på. Helt okontrollerad invandring i många länder vilket splittrat hela samhällen. Dippande ekonomisk situation och inbördeskrig nalkas i flertalet länder framöver. Tro mig.

Att det finns folk som Tycker Carlson som har bollar att åka till Ryssland för ett intervju i detta oroliga läge är respekt och mod utav dess like. Mer mod än många tomtar på det här forumet som sitter i sin trygga närvaro och tro sig veta vad som händer.

Nej, tror inte på allt ledare säger. Jag lyssnar på vas som sägs, och tittar på vad som görs. Men din lilla fjortisanalys var rätt söt.
Citera
2024-02-07, 23:40
Medlem
Arethas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Du syftar på Steve Rosenberg? Anställd hus statskontrollerad media i Storbritannien.

Ja om du anser att sådana personer Är journalister så tror jag att jag får avsluta våran diskussion.

Ha en fin kväll

Lol, till och med Kreml rättar Carlsons uttalande om att det bara är han som försöker prata med Putin.

“Mr Carlson is not correct. In fact, there’s no way he could know this,” Kremlin spokesman Dmitry Peskov said on Wednesday. Mr Peskov went on to say that the Kremlin receives “numerous requests” for interviews from Western media, which are all denied because the Kremlin does not deem the media outlets impartial.

Källa

Ryssjon. Nyttiga idioter är vad ni är.
Citera
2024-02-07, 23:42
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottkusk
Har du källa som understöder?
Så du menar att t.ex. SVT eller DN har försökt men fått nobben?
Om man i förväg går igenom frågor i en intervju med statsledare o.dyl. är inget kontroversiellt och det skulle gälla även en intervju med Biden eller Macron.
Peskov gick själv ut och sa att det Tucker säger inte är sant. De får massor med förfrågningar om intervjuer som de nekar hela tiden.
Stor humor.

https://twitter.com/OAlexanderDK/status/1755180994573795768

När man ljuger så uppenbart och tydligt så att t.o.m. Kreml måste gå in och säga ifrån...
Senast redigerad av DikT 2024-02-07 kl. 23:45.
Citera
2024-02-07, 23:49
Medlem
HomoDeuss avatar
Han intervjuas dessutom varje år.

https://m.youtube.com/watch?v=Yy3QpLv0YZw
Citera
2024-02-07, 23:56
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Lol, till och med Kreml rättar Carlsons uttalande om att det bara är han som försöker prata med Putin.

“Mr Carlson is not correct. In fact, there’s no way he could know this,” Kremlin spokesman Dmitry Peskov said on Wednesday. Mr Peskov went on to say that the Kremlin receives “numerous requests” for interviews from Western media, which are all denied because the Kremlin does not deem the media outlets impartial.

Källa

Ryssjon. Nyttiga idioter är vad ni är.

Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Peskov gick själv ut och sa att det Tucker säger inte är sant. De får massor med förfrågningar om intervjuer som de nekar hela tiden.
Stor humor.

https://twitter.com/OAlexanderDK/status/1755180994573795768

När man ljuger så uppenbart och tydligt så att t.o.m. Kreml måste gå in och säga ifrån...

Allt är relativt !
Varför skulle Kreml vara intresserade av alla "nyttiga idioter" inom västmedia som kör sin grej , det kryllar ju av dom redan ?
Senast redigerad av Erik Öst 2024-02-08 kl. 00:01.
Citera
2024-02-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Båda Aftonbladet oc Expressen skriver skit om Tucker nu. Gammal media är rädda och detta passar inte deras naritiv.

Länka… ser inget.
Citera
2024-02-08, 00:06
Medlem
HipToBeSquares avatar
Tucker Carlson har nu hamnat på Zelenskys "kill list". Snacka om att vara ängslig när en journalist som pratar med Putin hamnar på en dödslista i Ukraina.
Citera
2024-02-08, 00:13
Medlem
Aristaeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
https://twitter.com/RealJakeBroe/status/1753991306186301783?s=20
Which I am!"

Tucker har uttalat tusentals kontroversiella åsikter under sina + 20 år som åsiktsmaskin och tv-personlighet. Det är så han blev känd. Om någon jämförelse ska göras så bör man istället se på Howard Sterns agerande på 80-90-talet. Show-biz, galloperande provokationer och tusentals timmar av inspelat material från hundratals liveframträdanden - allt i en ständig jakt på fler tittare/lyssnare och än mer intäkter.

"Why shouldn't I root for Russia?¨

Citatet är från November 2019 (4 år och 9 månader sedan) och då handlade konflikten framförallt om Rysslands annekterade av Krim och mindre, böljande, strider i Donbas-området. Det pratades inte om något 'krig' då, utan om en konflikt. Att döma Tucker fullt ut för detta uttalandet idag känns som en väldigt hård dom.

Så här sa han själv några dagar efter sitt uttalande:

“Before we go, earlier in the show I noted I was rooting for Russia in the contest between Russia and Ukraine,” Carlson said. “Of course, I’m joking. I’m only rooting for America —mocking the obsession many on the left have. Ha!¨

https://www.vox.com/2019/11/26/20983778/tucker-carlson-rooting-for-russia-ukraine-invasion-america-first

Jag skiter fullständigt i Tucker Carlson.
Däremot så är jag väldigt nyfiken på vad Putin kommer att förmedla.
Vad han säger - Hur han säger det - Varför han säger det - och vem han säger det till.

Ett pussel, består av pusselbitar.
Citera
2024-02-08, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aristaeus
Tucker har uttalat tusentals kontroversiella åsikter under sina + 20 år som åsiktsmaskin och tv-personlighet. Det är så han blev känd. Om någon jämförelse ska göras så bör man istället se på Howard Sterns agerande på 80-90-talet. Show-biz, galloperande provokationer och tusentals timmar av inspelat material från hundratals liveframträdanden - allt i en ständig jakt på fler tittare/lyssnare och än mer intäkter.

"Why shouldn't I root for Russia?¨

Citatet är från November 2019 (4 år och 9 månader sedan) och då handlade konflikten framförallt om Rysslands annekterade av Krim och mindre, böljande, strider i Donbas-området. Det pratades inte om något 'krig' då, utan om en konflikt. Att döma Tucker fullt ut för detta uttalandet idag känns som en väldigt hård dom.

Så här sa han själv några dagar efter sitt uttalande:

“Before we go, earlier in the show I noted I was rooting for Russia in the contest between Russia and Ukraine,” Carlson said. “Of course, I’m joking. I’m only rooting for America —mocking the obsession many on the left have. Ha!¨

https://www.vox.com/2019/11/26/20983778/tucker-carlson-rooting-for-russia-ukraine-invasion-america-first

Jag skiter fullständigt i Tucker Carlson.
Däremot så är jag väldigt nyfiken på vad Putin kommer att förmedla.
Vad han säger - Hur han säger det - Varför han säger det - och vem han säger det till.

Ett pussel, består av pusselbitar.

Så i en konflikt mellan Ukraina och Ryssland så är det USA som gäller? What?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in