Citat:
Ursprungligen postat av
guderi
Jag förstår inte vad folk tror det ska komma fram för någonting nytt eller att någonting skulle förändras i sak bara för att en Amerikan intervjuar Putin. Var Putin står i frågan har han ju redan klargjort med all tydlighet i alla andra intervjuer han gjort i framförallt ryska medier. Det är inte så att dessa intervjuer är "gömda" för allmänheten som alla pantade grinollarna i vatnikpatrullen som förpestar forumet tycks vilja tro.
Alla intervjuer med Putin och Trump blir alltid förvrängda av mainstreammedia till att ha en helt annan innebörd än vad som faktiskt sades. Frågan handlar således om att wokepatrullen ser möjligheterna till att lägga ord i munnen på de intervjuade försvinna, därav den helt efterblivna hysterin.
Det finns inte en jävel som ser intervjuerna, utan inväntar hellre Aftonbladets tolkning av ”vad som sades”.
Jag är ledsen men jag kan inte längre ta svensson på allvar i politiska diskussioner. Min krukväxt är vassare på att göra politiska analyser än gemene svensk som tror sig ”rädda världen” via tondövt gapande sociala medier.