2024-02-06, 13:56
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
😂 Han kommer inte bara intervjua. Det kommer att sugas en hel del kuk!

Han kommer definitivt utnyttjas maximalt av Kreml i propagandasyfte, det ser vi ju redan av alla korkade vatnik som samlas som flugor kring skit här i tråden.

En erfaren KGB agent som Putin med hela sin stab av propagandister dribblar upp en knäppgök som TC på läktaren, och det är pinsamt att skåda.
Senast redigerad av guderi 2024-02-06 kl. 14:00.
Citera
2024-02-06, 14:25
Medlem
Tucker Carlson kom till Moskva
https://twitter.com/nexta_tv/status/1754571288914415617
Citera
2024-02-06, 14:55
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Det här kommer likna ett föräldramöte. De som inte behöver se intervjun kommer att titta, de som skulle behöva se den kommer sin vana trogen att surfa in på Aftonbladet eller Svt istället.
Citera
2024-02-06, 16:09
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Hela världen måste helt enkelt lyda under de falska demokratiska staterna i väst, som bär upp någon slags moralisk överlägsenhet medans vår frihet och yttrandefrihet begränsas av ett socialt tryck, något som kan liknas vid diktatur.
Detta kan du skriva öppet på svenska Flashback utan att riskera att bli gripen, testa att göra detsamma i Ryssland.
Citera
2024-02-06, 16:28
Medlem
Duvlorts avatar
När ska intervjun göras? Blir det live eller ska det klippas och grejas innan?
Citera
2024-02-06, 16:42
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Jag hade inte förväntat mig annat när jag läst tråden och allt negativt om Tucker. Kan det vara bottar en del av er?

Tucker är mycket populär i USA, givetvis framförallt bland de konservativa men fler börjar uppenbart stödja den politiken.
De som är EMOT krig, emot att det finns fler än 2 kön, emot tvångsvaccineringen och lockdowns och i det stora emot den riktning det här degenererade samhället är på väg.

Att Tucker ska intervjua Putin har det varit tal om ett tag. Det ska bli intressant att se den intervjun. Det är bra med en nyanserad och förhoppningsvis objektiv bild av Rysslands ambitioner och Ukraina kriget. Jag känner att alldeles för många här hemma och i väst är svårt indoktrinerade till att tro på vad MSM säger är sanningen vi ska tro på.

Det finns en mellanväg. Bara för att man inte sväljer den propaganda som produceras här i väst med hull och hår så betyder det inte att man håller på Ryssland. Det är bara en vänsterbliven, Aftonbladet-indoktrinerad-Hen med lila hår som drar en sån infantil slutsats.

Med det sagt så tycker jag ändå att Tuckers intervjuer med Orban, Tate m fl har varit lite väl mjuka och upplagda för att de ska berätta sin sida av det hela. Visst, men det gäller som med allt annat att se med kritiska ögon på det.

Oavsett så kommer intervjun att knäcka internet och vem vet vad efterföljderna blir. Det beror på vad som blir sagt.
Att Tucker inte blivit klippt är lite förvånande. NSA har ju vetat hans planer sedan länge.

Bill Kristol skrev att Tuckers återkomst till USA borde stoppas.

Efter denna intervjun är det väl inte lön att klippa honom men att fängsla honom är inte helt omöjligt att de vill. Han har dock en massiv följarskara som gör honom mer beaktad än någon traditionell kanal likt FOX idag, ett fängslande skulle kunna göra honom till hela världens ämne!
Citera
2024-02-06, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Så, du har kommenterat i denna tråden hela morgonen som en flaxande yr höna om en intervju som inte sänts ännu om hur hemsk både Tucker och Putin är. Hur är det med din egen ruttnande sörja innanför kraniet?

Jag har ju haft rätt hittills? Ingen kan väl ändå vara så dum i skallen att de inte fattar att Toker Carlson är ute i Putins ärenden? En quisling är han, en landsförrädare som de avrättar i USA.
Citera
2024-02-06, 16:46
Bannlyst
Varför är de som är för mer krig och för att låta Nato styra över Sverige så oroliga över denna intervjun? Obildade?

Är väl bra att man faktiskt får intervjua Putin? Eller vill ni ha mer krig?
Citera
2024-02-06, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Jag har ju haft rätt hittills? Ingen kan väl ändå vara så dum i skallen att de inte fattar att Toker Carlson är ute i Putins ärenden? En quisling är han, en landsförrädare som de avrättar i USA.
Haha så desperat du är för att man ska intervjua Putin, är du för mer censur och liknande också?

Tucker är otroligt mäktig och någon ni inte kan stoppa
Citera
2024-02-06, 16:47
Medlem
Nickeess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
USA har också dessa ambitioner med sin "new world order". Hela världen måste helt enkelt lyda under de falska demokratiska staterna i väst, som bär upp någon slags moralisk överlägsenhet medans vår frihet och yttrandefrihet begränsas av ett socialt tryck, något som kan liknas vid diktatur. Vi har bara demokrati på papper och våra överlägsenhet gentemot andra mindre utvecklade länder försvinner när vi är redo att bomba dem - för de har fel uppfattningar kring hur ett samhälle styrs - det vi gör är en form av terrorism även om de är primitiva och brutala. Vår brutalisering av dem leder i sin tur till terrorism mot oss.

Jag är inte lojal mot det samhälle vi har idag och den utveckling som har varit. Det betyder inte heller jag är är lojal mot Ryssland. Jag tror bara vi måste stå upp för de grundläggande principer väst borde stå för och pusha för diplomatiska lösningar av konflikten och inte bete oss aggressivt gentemot Ryssland. Poängen är dock att väst i synnerhet USA inte är bättre än Ryssland. Hur man underblåser revolutioner och krigar mot andra länder och beter sig imperialistiskt och sedan klagar på Ryssland måste ses som hycklande.

Bästa inlägget i tråden. Väst har verkligen hybris. Hyckleriet är under så många lager av ironi att det nästan inte ens är lönt att skala av för att förklara för idiotierna i tråden varför en intervju i långformat som Tucker brukar genomföra är intressant för folk som inte köper propagandan rakt av (från både sidorna av spektrumet).

Vägen till fred är via dialog, förståelse och kompromiss.
Senast redigerad av Nickees 2024-02-06 kl. 16:50.
Citera
2024-02-06, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Jag är riktigt taggad. Vill gärna höra från Putin själv, inte vad media menar att Putin vill.

Modiga män både Tucker och Trump. Träffar Putin och käppkinesen i Nordkorea.
Inte för att jag tror de skulle skada varken Tucker eller Trump. Fienden finns inom våra egna gränser.
Citera
2024-02-06, 17:16
Medlem
Freshhprinces avatar
Efter Tuckers haveri till intervju med Andrew Tate där han inte konfronterade Tates uppenbara lögner en enda gång har han tyvärr tappat all trovärdighet och respekt. Förväntar mig samma sak med Putin, massa bullshit, lögner och rövslickeri
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in