Citat:
Ursprungligen postat av
TredjeDiket
Den pollen gäller inte då frågan är ledande. Skulle varit "Får man torka en timma efter tvättid i din tvättstuga?".
På vilket sätt skulle det vara bättre? Funderade på den, men tänkte att det kunde åsyfta att man menar efter 22 eller något sådant när tvättmaskinerna stängs av pga ljudnivå.
Tror hur som helst att de flesta kommer fatta vad som menas. Iaf tillräckligt många för att få en indikation om det är standard eller ej.
Tvivlar dock som sagt inte på att det är förekommande.
Citat:
OnT: Kan bara hålla med. Pojkvännen reagerade helt fel och gjorde bort sig själv och sin tjej. Han borde hållt käften eller inte gått in där alls.
Jepp, håller helt med om det.
Citat:
Som granne så hade jag tänkt "Oops hon har nog en dålig dag", jag hade inte tänkt att hon snäste för att hon skämdes för sina smutsiga underkläder! Det måste ju vara helt onormalt?
Vem faan bryr sig om TS trosor?
Det handlar ju inte så mycket om hur mycket andra bryr sig, utan hur mycket man själv bryr sig.
Jag hade inte analyserat det hela jättemycket. Det kan vara att hon hade en dålig dag, att hon skäms för sina underkläder, att hon är obekväm med en man där, att hon tidigare blivit våldtagen i en tvättstuga, extremt kontrollbehov eller tusen andra anledningar. Och om det nu var så att det var en massa synliga fläckar i underkläderna skulle jag nog till och med hävda att det är rätt onormalt att vara fullt bekväm med att andra ser det.
So what om hon är onormal? Alla är onormala på olika sätt. Jag är väldigt restriktiv med att låta andra använda min dator. Gillar det verkligen inte av någon anledning.