Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Varför ljuger du din lilla hund.
Vem som är en hund här har du själv illustrerat genom din numera ökända profilbild.
Citat:
Det står ingenstans att E frågade om han fick göka.
Det har ingen påstått.
Men bra att du tog upp det: E vet alltså om att V ska hem till C på natten, och hon känner till den urringade bilden och bedömt mer än vad vi gör om Cs eget erkända ”rizzande” av V. När E ringer och frågar hur det gick så vet de alltså bägge tvp precis vad det handlar om och V svarar att det inte VAR så bra. Inte att det inte BLEV så bra som du ljuger om.
E visste alltså att det handlade om sex när C bjöd hem V på natten.
Att du inte begriper det är ju föga förvånande.
Citat:
Det var en information som han bjöd på.
Det var informationen som efterfrågades.
Vi vet ju alla att du inte har någon kännedom och förståelse om mellanmänskliga relationer eftersom du knappast upplever sådana, men jag kan berätta för dig att människor inte alltid talar i bokstavligt klarspråk.
Att E inte vräker ur sig: ”Öh, hur var knullet?” är inte speciellt konstigt eftersom det inte är så de flesta uttrycker sig.
Citat:
Dessutom - har man nu inställningen att man inte skall sprida det så svarar man inte ens på direkt fråga.
Nu ljuger du igen. Du vet inte ett skit om hans inställning till det.
Han frågar C om HON har den inställningen, och han får inget svar.
Dessutom så kan ju E vara en förtrogen vän som V mycket väl vet inte sprider någonting han berättar vidare.
Att hon hör av sig dagen efter och frågar antyder ju det.
Citat:
Han berättade för E samtidigt som han ångestfyllt krystade något om att det inte blev bra.
”Ångestfyllt krystade”? Har du hört en ljudinspelning av samtalet?
Varför måste du ljuga och fabulera hela tiden?
Citat:
Din jävla lögnhals - jag har inte direkt citerat honom.
Alla här vet att det är du som är lögnhalsen här, M. Det är allmänt känt, och det hjälper inte att du projicerar det på andra, det blir liksom bara ytterligare en lögn från din sida.
Du har, bevisligen, upprepade gå ger här i tråden satt citationstecken runt någonting du påstått att V skulle ha sagt. Det är att citera någon.
Det du har påstått att han har sagt är inte det som framkommer i uppgifterna vi har. Du har alltså ljugit. Igen.
Citat:
Jag har återgett vad han berättat för E och i något inlägg direkt citerat E.
Nej, det har du inte. Du har hittat på någonting som inte stämmer med vad han berättat för E.
Det är att ljuga och bedra. Det är det enda du gör.
Citat:
Det var inte bra (gjort av honom) är en mycket relevant tolkning med hänsyn till att han krystar fram det lite ångestfyllt utan att utveckla mer.
Nu använder du plötsligt rätt ord, men du lägger till din egen fultolkning och påstår att han skulle mena att han tycker att han har gjort någonting dåligt. Det är inte sant. Du vet ingenting om det och det finns ingenting som ens i närheten antyder att han skulle mena det.
Du lägger dessutom till känslomarkörer som inte finns där.
Det är inte bara ett fullkomligt efterblivet beteende att göra så, utan det är också bottenlöst lögnaktigt och vidrigt.
Det speglar din karaktär.
Att han inte utvecklar det mer kan ju lika väl bero på att han inte vill sabla ner C och att han pratar med en tjej och inte vill gå in på sexuella detaljer. Det kallas för artig finkänslighet.
Jag förstår att du inte hört talas om det.
Citat:
Det där är snarare vad du och andra gör med uppgifter från FUP - allt för att framställa BO som en lögnare. Ditt lögnaktiga och ohederliga svin.
Nej. De allra flesta här som tycker att det här är en felaktig dom gör sitt yttersta för att hålla det här sakligt, väga de uppgifter vi faktiskt har mot varandra, värdera utsagor och uttalanden och försöka få ihop ett logiskt händelseförlopp och tidslinje.
Medan ni rabiata och förljugna radikalfeminister som tycker att man ska döma män till fängelse enbart utifrpn vad en kvinna säger gör ert absolut yttersta för att smutsa ner och pervertera tråden, era meningsmotståndare, diskussionen och framförallt den tilltalade.
Fortsätt du att uppenbart projicera, det komner inte att hjälpa dig ur det här och alla ser hur jävla desperat du svingar nu. Du har fullständig panik.
Citat:
Men ditt dumhuvud - det har jag aldrig påstått.
Jo, det har du. Jag har både citerat dig och hänvisat till vart det står att läsa.
Du kommer inte undan.
Citat:
Det är inte konstigt att du har sådana vanföreställningar om både förhör och händelse med tanke på att du tydligen helt saknar läsförståelse och enbart fabulerar fritt.
Din patetiska ljugargris.
Ändå är det jag som har rätt och du som har fel. Det har jag dessutom bevisat för dig flera gånger nu, med källa.
Har du någon källa på att fri berättelse inte används i polisförhör utan bara i domstol, vilket du, bokstavligen, ljuger om?